Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapset sai miehen innostumaan koiran ottamisesta. Nyt minä olen se joka vie lenkille , pesee kuraiset tassut, nyppii punkit jne

Vierailija
29.04.2021 |

Lapset ja mies keskittyvät namien antamiseen ja rapsutteluun. Mutta kun koiran omistaminen ei ole pelkkää paijailua!

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt vaan perhe palaveri pystyyn ja hommat jakoon.

Vierailija
2/43 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Ja sä tilität tätä meille , miks? Tilitä asianosaisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
4/43 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis yllättikö asia sinut jotenkin? Kaikkihan sen tietää, että noin se menee.

Vierailija
5/43 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva palstalle kirjoittaminen ei oikein muuta asioita. Mitäpä jos juttelisit perheenjäsenillesi?

Vierailija
6/43 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo on yksi mielipide asiasta. En ala haukkumaan miestäsi sen takia, että et itse saa pidettyä puoliasi. N38

Vierailija
7/43 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiralle punkkipanta, -lääke tai -litku, niin ei tarvitse punkkeja nyppiä. Muut asiat pitää keskustella perheen kanssa.

Vierailija
8/43 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se koiranpentu kuin kissanpentu tosi ihana! Kun lemikin hankit,pitää koko perheen kanssa puhua asiasta.Mietiä tarkaan se: Olet sidokissa lemikiisi.Koira ja kissa vietävä eläinlääkäri, 1 kerta vuodessa.joten harha luulo kissa on ilmasta!Joku sanoo sentään ostaa koiran kakki pussit ymm.Kissan omistaja ostaa kissan hiekan ja laadukas maksaa!Eli eläin ei ole ihana vain kiva: Haluun ahaa ostos! Niin kuin on pusero tai housut. Ne voit laitaa kirpikselle,kun kylästyt.Sitä kissaa tai koiraa  ymm.lemikit et voi.Olisiko sinun syytä keskustella pelin säänöistä perheesi kanssa?Voit kylmästi sanoa,jos he eivät ota vastuu koirasta,koira lähtee viimeselle piikille! Sinä et kanna vastuu yksin!Perheesi ei näitä lue täältä ja asiasi ei parane tällä yhtään!

Vierailija
9/43 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy meidän perheelle se :)

Vierailija
10/43 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se koiranpentu kuin kissanpentu tosi ihana! Kun lemikin hankit,pitää koko perheen kanssa puhua asiasta.Mietiä tarkaan se: Olet sidokissa lemikiisi.Koira ja kissa vietävä eläinlääkäri, 1 kerta vuodessa.joten harha luulo kissa on ilmasta!Joku sanoo sentään ostaa koiran kakki pussit ymm.Kissan omistaja ostaa kissan hiekan ja laadukas maksaa!Eli eläin ei ole ihana vain kiva: Haluun ahaa ostos! Niin kuin on pusero tai housut. Ne voit laitaa kirpikselle,kun kylästyt.Sitä kissaa tai koiraa  ymm.lemikit et voi.Olisiko sinun syytä keskustella pelin säänöistä perheesi kanssa?Voit kylmästi sanoa,jos he eivät ota vastuu koirasta,koira lähtee viimeselle piikille! Sinä et kanna vastuu yksin!Perheesi ei näitä lue täältä ja asiasi ei parane tällä yhtään!

Miksi piikille? Uusi kotisi mielummin.

Vierailija
11/43 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidänkin lapsemme halusivat koiran, mutta minun koirani siitä tuli. Olen perheen äiti.

Ulkoilen koiran kanssa noin 70 km viikossa. Varaan eläinlääkärin, muistan matolääkkeet ja punkkipillerit. Tilaan koiranruokaa.

Mutta minä nautin tästä! Koira rakastaa minua enemmän kuin ketään. Kun teen töitä kotikonttorillani, se käpertyy jalkojeni juureen makaamaan.

Minusta on tullut koiran myötä hyväkuntoinen, hoikka, hyväntuulinen ja eloisampi. Olen syvästi kiintynyt koiraan.

En keksi yhtään huonoa puolta nykytilanteesta. Lähden koiran kanssa metsään samoilemaan enemmän kuin mielelläni. Viikonloppuisin käymme usein vaeltamassa lähiseudun kansallispuistoissa. Sunnuntaiaamuna saatan käydä koiran kanssa läheisen järven rannalla ihastelemassa joutsenia jo kauan ennen kuin muu perhe herää. Ilman koiraa minun ei olisi tullut tehtyä moniakaan hienoista luontoretkistä.

Vierailija
12/43 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten takia/lapsille ei ikinä eläintä. Se on aikuisen päätös ja vastuulla.

Vierailija
13/43 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauva palstalle kirjoittaminen ei oikein muuta asioita. Mitäpä jos juttelisit perheenjäsenillesi?

Laadi lista mistä saa kirjoittaa. Näkee aika usein tuon kommentin täälläkin.

Vierailija
14/43 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidänkin lapsemme halusivat koiran, mutta minun koirani siitä tuli. Olen perheen äiti.

Ulkoilen koiran kanssa noin 70 km viikossa. Varaan eläinlääkärin, muistan matolääkkeet ja punkkipillerit. Tilaan koiranruokaa.

Mutta minä nautin tästä! Koira rakastaa minua enemmän kuin ketään. Kun teen töitä kotikonttorillani, se käpertyy jalkojeni juureen makaamaan.

Minusta on tullut koiran myötä hyväkuntoinen, hoikka, hyväntuulinen ja eloisampi. Olen syvästi kiintynyt koiraan.

En keksi yhtään huonoa puolta nykytilanteesta. Lähden koiran kanssa metsään samoilemaan enemmän kuin mielelläni. Viikonloppuisin käymme usein vaeltamassa lähiseudun kansallispuistoissa. Sunnuntaiaamuna saatan käydä koiran kanssa läheisen järven rannalla ihastelemassa joutsenia jo kauan ennen kuin muu perhe herää. Ilman koiraa minun ei olisi tullut tehtyä moniakaan hienoista luontoretkistä.

Sun koira on varmaan ikionnellinen. :) Ihania aamulenkkejä sulle ja koiralle!

Vierailija
15/43 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään "heräte ostona" mutta tuo kerran vuoteen lääkäri on kyllä jo yliammuttu pahemman kerran jos ei näyttelyissä ravaa. Eli koira on koirana ja kissa kissana

Vierailija
16/43 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vain aina sanonut että en vie kertaakaan sitä lenkille, en anna kertaakaan ruokaa sille, en pese sen kusia kertaakaan, enkä pistä penniäkään rahaa siihen, että senkus otatte koiran, kunhan tämän tiedätte.

Ei ole tullut koiraa vaikka sitä "niin kovasti haluttaisiin". Kuulin lapsen sanovan kaverilleen että meillekään ei tule koiraa kun äiti ei anna. Puutuin asiaan ja sanoin sitten tälle kaverillekin että en ole sanonut noin, vaan rakastan koiria, ja olisi kivaa että täälläkin sellainen olisi, mutta näitä asioita en tee kertaakaan: *tähän aiempi lista*, johon lapsen kaveri totesi että äitisi ei siis anna ottaa koiraa.

Eli syy siihen ettei koiraa meille tule olen minä, vaikka minä olen nimen omaan sanonut että ei kun tänne vain :D 

Vierailija
17/43 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvii käyttää ku rokotuksilla, eikä niitäkään joka vuosi anneta. Toki jos sairastuu. Ei oo sairastunut. 4 v menty ilman ainuttakaan "ylimääräistä" lääkärikäyntiä. Vakuutukset on . Ei oo tarvittu vielä. En tiiä, mitä ne jotkut siellä ravaa ja saa menemään tuhansia euroja lääkäriin eläimille.

Vierailija
18/43 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eläimen voi ottaa vain jos aikuinen lupaa hoitaa sen. Eli sinä olet itse taipunut tuohon, joten hoida se nyt ja aina.

Vierailija
19/43 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koiralle punkkipanta, -lääke tai -litku, niin ei tarvitse punkkeja nyppiä. Muut asiat pitää keskustella perheen kanssa.

Parhaiten punkit pysyy poissa eläinlääkäriltä hommattavalla tablettikuurilla.

Meijän mustille lekuri kirjoitti jopa kahden vuoden punkkirokotteet, joten saatiin tänäkin keväänä uudet punkkilääkkeet samalla viime vuoden mreseptillä, mutta onhan ne silti järkyttävän kalliita, kun Kela ei tietenkään niitä korvaa.

Vierailija
20/43 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit ilmoittanut ennen hankintaa, että hoidatte sitten myös. Ja että sinä et asiaan puutu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä