Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Torin ostajat. Miksi ne pyytää puhelinnumeroa?

Vierailija
29.04.2021 |

Kaupat kuitenkin käydään torin chatissa. Niillä on osoite ja kelloaika sovittu milloin tulee? Mulla ei ole mitään tarvetta jakaa puhelinnumeroa tuntemattomille. Yleensä kaikki käyttää puhelimen tori sovellusta joten en näe mitään syytä antaa numeroani. Miten niille sanoo nätisti etteivät sitä tarvitse enkä aio antaa?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä annan numeroni varmuuden vuoksi, palvelut saattaa toisinaan olla alhaalla.

Vierailija
2/50 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No esim. eilen kaupoissa olisi ollut ihan kiva jos olisi ollut puh nro, niin olisi sujunut kaupat nopeammin, kun joutui odottelemaan, että milloin vastaa chattiin. Itse siis olin ostajana. Tilanne/kaupan teko saattaa mennä ohi, kun ei saa myyjää heti kiinni. Eilinenkin myyjä valitteli, että edellinen ostaja ei ollutkaan tullut hakemaan sovittua kauppaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä annan numeroni varmuuden vuoksi, palvelut saattaa toisinaan olla alhaalla.

On toki mahdollista! Vielä ei ole omalle kohdalle osunut.

ap

Vierailija
4/50 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri niin sanotkin nätisti, ettet jaa numeroasi tuntemattomille ja että eivät sitä tartte koska sovellus.

Vierailija
5/50 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Et sitä tarvitse enkä aio sitä antaa. Olen paikalla sovitussa paikassa, sovittuun aikaan."

Vierailija
6/50 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et jos vaik eksyy hakureissulla niin voi kysyä neuvoa?

Vierailija
7/50 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en paljoa osta torin kautta mutta myyn sitäkin enemmän. Ja mulla on ilmotukset päällä jotta puhelin heti ilmottaa kun joku on kirjoittanut. Myöskin jos tiedän jonkun olevan tulossa niin päivystän kyllä puhelimen lähellä jotta saan vastattua heti jos jotain sattuu vielä kirjoittelemaankin.

Vierailija
8/50 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lataa puhelimelle turhia sovelluksia. Torikin on kätevämpi selata tietokoneella.

Vierailija
9/50 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena en mielellään jakele mun numeroa tuntemattomille.

Vierailija
10/50 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en anna puhelinnumeroa koskaan torissa. Myyjänä kannattaa olla varovainen, koska ostajina on seuraa etsiviä miehiä sekä rikollisia.

Vierailija
11/50 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos paketti tulee postissa puh.no tarvitaan tekstiviesti-ilmoitukseen että paketti on nyt postissa. Kerran           unohtui ja myyjä joutui maksamaan erikseen paperisesta saapumisilmoituksesta. Ja kesti kolme päivää sen tulo. Jos on rekisteröitynyt myyjä niin ei ole ollut ongelmaa, ainakaan minulla. Tiedothan ovat Torilla tallessa. Ostankin ja myyn vain rekistöityneille torilaisille.

Vierailija
12/50 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitukseen voi laittaa suoraan, että yhteydenotot vain torin sovelluksen kautta, ei puhelimella.

Vierailija
13/50 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan puhelinnumeroni vain, jos joku maksaa MobilePayn kautta. Muuten ei numeroa tarvita, koska puhelimeni ilmoittaa heti, kun joku laittaa toriin minulle viestin.

Vierailija
14/50 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oo google maps. Jokainen voi itse ladata sellaisen puhelimeen jos reittiohjeita tarvitsee. Mun ohjeilla kukaan ei ikinä ees löytäisi perille. Eikä muuten ikinä ole ketään tarvinnut neuvoakaan. Nyt kun tuli puheeksi.

Vierailija
15/50 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompi ilmoittaa äkillisestä aikataulun muutoksesta. Eksyy/ei löydä oikeaa taloa. Myöhästymisestä helpompi ilmoittaa.

Vierailija
16/50 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en oo google maps. Jokainen voi itse ladata sellaisen puhelimeen jos reittiohjeita tarvitsee. Mun ohjeilla kukaan ei ikinä ees löytäisi perille. Eikä muuten ikinä ole ketään tarvinnut neuvoakaan. Nyt kun tuli puheeksi.

Ja tämä uusin ostaja. "Ilmoittaa kun on lähempänä". En tarvitse sitä tietoa! Riittää kun ilmestyy oven taakse sovittuna aikana tai ilmoittaa jos ei pääsekkään.

ap

Vierailija
17/50 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin tänään virveli ja lähden heittelemään. Voin saada vaikka kalan.

Vierailija
18/50 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena en mielellään jakele mun numeroa tuntemattomille.

Ja tämä! Yksin täällä yleensä pienen lapsen kanssa kun joku tulee ostamaan jotain. Jännittää jo päästää ovelle tuntemattomia. Tiedä mikä sekopää siellä on.

ap

Vierailija
19/50 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoitukseen voi laittaa suoraan, että yhteydenotot vain torin sovelluksen kautta, ei puhelimella.

Taidankin jatkossa lisätä ilmoituksiin.

ap

Vierailija
20/50 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei Tori-viestit näy puhelimessa. En voi sitä kautta viestitellä enää kun lähden kotoa. Siksi.

Usein olen tarvinnut puhelinnumeroa, että löydän perille. 

Osoitteesta huolimatta taloissa ei aina ole numeroita ja kerrostalotkin joskus siten, että samassa pihapiirissä on usean eri kadun taloja. Raput hukassa, siinäpä pyörin sitten itsekseni pihalla, kun olen aikani painellut väärän rapun soittokelloa. 

Joskus ne soittokellot ei toimi. Miten turhauttavaa!

Kerran oli jokin liikenneruuhka ja myöhästyin sovitusta ajasta melkein puoli tuntia. Oli mukavaa laittaa tekstari, että olen tulossa, odota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi