Vain Elämää 2021 Official
Keskustelua Vain Elämää -21 ohjelmasta. Ketä odotat esiintyjiksi? Minkälaista ohjelmistoa?
Kommentit (1367)
Vierailija kirjoitti:
Miksi tätä tummaa näistä ei esitelty? Kuka oli?
Chisulla kiva tyyli.
Siis tummaa naista. Joo tajusin että oli Jenni Vartiainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jennillä pyöristynyt kasvot niin paljon etten ensin edes tunnistanut.
Ei kai se raskaana ollessa mikään ihme ole.
Sehän on jo vanha tamma. raskaana?
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa mulle, MIKSI Pyhimyksellä on aina toinen toistaan karmeampia vaatteita. Aina joku huppu silmillä, naurettavaa tuollaisella keski-ikäisellä äijällä.
Samasta syystä kuin JVG:n pojilla. Se on ironinen tyyli. Pyritään laittamaan päälle mahdollisimman tyylittömät ja nolot vaatteet, koska juuri se on coolia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän on jo vanha tamma. raskaana?
38-vuotias
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/36c3d730-07e4-4cd5-b29c-74a974… Juttu on heinäkuulta, ohjelma on kuvattu kesäkuussa.
Vierailija kirjoitti:
Eikös hän ollut raskaana tuossa?
Tämä duetto (Anssi ja Suvi) kuulosti huipulta. Harmi, että oli niin tynkä pätkä, eikä jaksa siirtyä Ruutuun katsomaan koko versiota.
Apua, nuo Chisun letit ensi jaksossa....
Odotan Suvin päivää, hänellä on niin paljon upeita melodioita biiseissään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa mulle, MIKSI Pyhimyksellä on aina toinen toistaan karmeampia vaatteita. Aina joku huppu silmillä, naurettavaa tuollaisella keski-ikäisellä äijällä.
Samasta syystä kuin JVG:n pojilla. Se on ironinen tyyli. Pyritään laittamaan päälle mahdollisimman tyylittömät ja nolot vaatteet, koska juuri se on coolia.
Ehkä olen sitten liian suoraviivainen ajattelija kun eihän tyylittömällä ja nololla saa muuta vaikutelmaa kuin tyylittömän ja nolon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olen sitten liian suoraviivainen ajattelija kun eihän tyylittömällä ja nololla saa muuta vaikutelmaa kuin tyylittömän ja nolon.
Ei se haittaa. Sulla on oikeus omiin ajatuksiin.
Harmi, ettei Anssin päivänä kuultu 1972:sta eikä uusinta Puhallan sut pois, se on hieno kappale.
Kiitos kommentaattoreille tästä illasta, saanu parit mahanpohjanarut. Palataan ens pe taas👋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipas chisu melko tyly abreuta kohtaan. Sen ilmeestä näki että vastentahtoisesti halas annaa. Eivät taida sietää toisiaan.
Kateellinen ainakin annan tisuille joilla oli tänään pomppufiilis
Ja arvatenkin miespuolinen kuvaaja heti ottamassa lähikuvaa
Harmi kun ei tullut Piirrä minuun tie. Suvi olisi sen voinut mahtipontisesti vetää, mutta hyvin veti Miten sydämet toimii.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuraa chisu ja jenni. Lapsellista mölinää nelikymppisiltä äideiltä.
Eikö nelikymppinen voi riehaantua???
Olisipa ensi kaudella mukana Jesse Kaikuranta, Elli Haloo, J. Karjalainen, Behm, Tommy Lindgren (kiintiöräppäri), Jonna Tervomaa, Ismo Alanko ja Johanna Kurkela. Esimerkiksi.
Musta tänään parhaimmat esitykset kuultiin Artulta ja Suvilta. Pyhis jäi jumboksi, sorry.
Jos kiinnostaa, niin Anssi pitää juuri nyt instassa livelähetystä, jossa on Jenni V. ja Chisu mukana.
Mä tykkäsin Chisun ja Jennin vedosta, hauska. Suvi oli ihmeen totinen koko biisin ajan.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkäsin Chisun ja Jennin vedosta, hauska. Suvi oli ihmeen totinen koko biisin ajan.
Voi johtua siitä, että oma tyyli-idoli tuli paikalle. Suvihan on stailattu tällä kaudella ihan Jenni Vartiaiseksi joka päivänä. Kukkaseppeleet, boho-tyyli, otsatukka, jne.