Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskivartalolihavuus - kohtalotovereita tai eroon päässeitä?

Vierailija
29.04.2021 |

Hoikat jalat, iso rintamus ja jumalaton maha! Apua!
Millaisella ruokavaliolla pääsee mahasta eroon? Jaloissa ja takapuolessa ei ole yhtään läskiä.

Ja millaiset vaatteet oikeasti sopivat tähän vartalonmalliin? Ja mistä löytyy housut, jotka menevät vyötäröltä kiinni mutta istuvat myös jaloista?

En tiedä mitä on tapahtunut, mutta 10 kotivuoden jälkeen havahduin, kun pitäisi palata töihin.
Olen viettänyt nämä vuodet tarinoissa ja pitkissä pöydissä tunikoissa. Nyt tarvitaan oikeita vaatteita!

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, viimeinen lause: trikoissa ja pitkissä löysissä tunikoissa

Vierailija
2/32 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika, paitsi ettei ole edes rintoja. Valtava maha vaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on täysin sama ongelma mutta en ole kovin rintava. Olen suora-omena ja valtavan leveä lantio. Kylkiluiden ja lantion välillä vain lyhyt kaistale "vyötäröä" joten rasva kertyy sitten mahaan jne. Meillä on sukuvika eli toinen puoli on kolhoja suoria ja toinen puoli lyhyitä tynnyrivatsoja. Olen näiden sekoitus. Koskaan ei ole mikään vaate istunut eikä rinnatkaan vie täten huomiota vaan mahaan kiinnittyy huomio. Sääret olivat hoikat mutta minulla on tullut myös rasvaa jäsenten sisäpuolelle vaikka ulkopuolet on kiinteät. Olen amazoni vaikken ole kovin pitkä eli jotenkin kolho, roteva ja romuluinen. Syönyt itsetunnon nolliin nuoresta lähtien. Ylipainoa on jonkin verran muttei mitenkään valtavasti. Valitettavasti ei ole neuvoja antaa kun itselle ei käy edes tunikat. Liikun vain ns. "ulkoiluvaatteissa".

Vierailija
4/32 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko alkoholi maistunut? Jätä se pois ihan ensimmäiseksi ja lisäksi sokeri ja vehnä. Tuolla pääsee jo hyvään alkuun. Karsi niitä huonoja hiilareita ja paljon kasviksia tilalle. 

Vierailija
5/32 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti samalla tavalla pääsee vyötärölihavuudesta eroon kuin mistä tahansa rasvasta. Ehkä plussaa tuossa on se, että kaikki rasva lähtee sitten samasta paikasta, jolloin tuloksetkin näkyvät nopeasti. Ne, joilla rasva kerääntyy tasaisemmin, näkee muutoksia ehkä hieman hitaammin.

Perheenjäsenelläni on selkeä omenavartalo eli kaikki rasva vyötäröllä ja tosi laihat jalat. En tiedä, mistä hän löytää housuja, mutta ainakin kaikki tunikat ja löysät mekot ja paidat sopivat hänelle tosi hyvin. Mikset voisi töissä käyttää tunikoita?

Vierailija
6/32 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lopetin kokonaan alkon käytön 4 vuotta sitten, ja sain tynnyrivatsan. En käsitä. Syömistottumukset täysin samat lukuunottamatta suklaansyönninkin lopettamista, ennen söin puoli levyä Fazerin sinistä päivässä, ja painoin silloin 64kg. Nyt tullut 10kg lisää.

Vierailija
7/32 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunikoissa näyttää entistä lihavammalle, jos on isot rinnat. Tulee sellainen äitiysmekkovaikutelma.

Vierailija
8/32 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kaikki rasva kertyy alavatsaan. Mikä tälläinen vartalomalli on? Onko muita? Yritän laihduttaa..

Vierailija
9/32 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunikoissa näyttää entistä lihavammalle, jos on isot rinnat. Tulee sellainen äitiysmekkovaikutelma.

Juuri näin. Vaikka olan normaalipainossa niin mulla on E-kupin rinnat ja näytän kaikissa tunikoissa ja löysissä mekoissa sille, että se vyötärökin on 110cm.

Sitten taas jos ostaa tyköistuvan mekon niin saa pahaa silmää. Töissä selän takana ihmetelty että miten se X noita rintojaan aina esittelemässä!

Vierailija
10/32 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätkäpaasto ja keto tai ainakin hiilarit vähemmälle. Tämähän on se tehokkain tapa, mutta moni kokee jo ajatuksenkin hankalaksi.

Katso myös, onko sinulla adrenal body type ja siihen liittyvät oireet: https://i.pinimg.com/originals/7c/85/d8/7c85d8e09e04dd6b47393b0467ec7f1…

https://lh3.googleusercontent.com/proxy/xMka9JoZpcrIZgFqmIDfkgUk4Tnowm8…

Vierailija
11/32 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/32 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan kokeillut Nutrilettiä? Tai vastaavia ateriankorvikkeita?

Vierailija
13/32 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keto ja pätkäpaasto on ainoa, millä olen onnistunut laihtumaan. Toki sillä ei vartalon malli muutu, mutta näyttää sirommalta. Ja toki lihasmassaa jalkoihin (toki myös muualle) kannattaa kasvattaa, ihan jo yleisönkin terveyden kannalta. V-kaula_aukot, tummat yläosat, vältä vaakaraitaa ja venekauluksia.

Vierailija
14/32 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressistä?

Vierailija kirjoitti:

Mulla kaikki rasva kertyy alavatsaan. Mikä tälläinen vartalomalli on? Onko muita? Yritän laihduttaa..

Vierailija
15/32 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole päässyt eroon. Kasvaa vaan.

Vierailija
16/32 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minkä verran sitä ylipainoa on? Jos ei ole ylipainoa niin siihen auttaa sitten vain ihon poisto. Oman tynnyrini jätin leikkuriin aikoinaan. Ja lopettakaa maidon käyttäminen aivan kaikessa. Se turvottaa mahan jos vähänkin sitä on jossain.

Vierailija
17/32 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttamalla ohentuu jalat ja olkapäät. Maha- ja käsivarsiläski ei inahdakaan. :D

Vierailija
18/32 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin kaikki läski on mahan kohdalla. Keväällä söin pari kuukautta alle 1000 kaloria päivässä, enkä liikkunut. Tällä lähti reilu 10 kg ja onneksi myös maha pieneni. Nyt olen juonut kaljaa ja syönyt pizzaa yms epäterveellistä pari kuukautta, mutta painoa on pudonnut vielä kilo lisää. Nopeasti pudotetut kilot eivät siis yllättäen tulleetkaan nopeasti takaisin. Vielä toinen 10kg pitäisi saada pois syksyllä samanlaisella kertarykäisyllä, niin uskon, että mahakin taas pienenee.

Vierailija
19/32 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kun alkoholi pois, sokeri minimiin ja valkoinen hiilihydraatti pois. Ruisleipää, tummaa riisiä, laadukasta prosessoimatonta proteiinia kehiin. Siihen lisäksi HIKILIIKUNTAA pari kertaa viikossa, eikä mitään sauvakävelyjä. Kyllä se lähtee. Luota itseesi.

Vierailija
20/32 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta kun alkoholi pois, sokeri minimiin ja valkoinen hiilihydraatti pois. Ruisleipää, tummaa riisiä, laadukasta prosessoimatonta proteiinia kehiin. Siihen lisäksi HIKILIIKUNTAA pari kertaa viikossa, eikä mitään sauvakävelyjä. Kyllä se lähtee. Luota itseesi.

Minkäs väristä hiilaria sitten pitää syödä? En ole kuullutkaan, että hiilareita on eri väreissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan