Ihastuminen pilaa perhe-elämäni
Olen naimisissa ja kolmen lapsen äiti. Olen ollut jo jonkin aikaa ihastunut toiseen mieheen. Meni muutamia viikkoja niin etten nähnyt tätä miestä, ja luulin ihastumisen menneen ohi. Nyt näin hänet taas ja en kestä tätä tuskaa. Tämä on ihan typerää! En halua rikkoa perhettäni. Avioliittomme ei ole voinut pitkään aikaan kovin hyvin, mutta olemme molemmat sitoutuneet korjaamaan sen. En kuitenkaan pysty panostamaan siihen kun haaveilen toisesta miehestä. Näen tästä miehestä unia ja haluan häntä enemmän kuin omaa miestäni koskaan. Näen ihastustani pakosta, joten en tiedä miten pääsen tästä yli. Mitä voin tehdä?
Kommentit (23)
Jaahas! On tainnut vaimo tehdä tämän aloituksen. Kaikki tuntomerkit ajankohtaa myöten käyvät yksiin.
Oltiin saatu jo elämä ja parisuhde jollakin tavalla menemään raiteilleen ja asiat olivat paranemaan päin. Sitten se s..tanan harrastuspiiri alkoi uudelleen ja siinä sitä taas oltiin. Nyt ollaan harrasteillan jälkeen pari-kolme päivää muissa maailmoissa ja pelkästään tiuskitaan minulle.
Kyse ei ole kuulemma muusta kuin kaveruudesta. Sokeakin näkee, että nainen on umpi-ihastunut. Jos homma ei ihan kohta ala osoittaa rauhoittumisen merkkejä, niin minä käyn käsittelemässä sen kaverin, niin että siihen ei ihastu kuin ortopedi ja plastiikkakirurgi ja nekin vain rahan toivossa.
Vierailija kirjoitti:
Se menee ohi. Muista, että se ihastumisen kohteesi on myös ihminen kaikkine vikoineen, ja intohimo laantuisi yhtä lailla hänen kanssaan vuosien kuluttua. Hyvää perhe-elämää ei kannata himon takia heittää romukoppaan.
Entä jos se perhe-elämä ei olekaan niin hyvää ja lapset kuuntelevat riitelyå päivät pääksytyksen
En kyllä ymmärrä näitä juttuja, että ihastunut muka ajattelisi kohteensa olevan objektiivisesti ajatellen jotenkin täydellinen. En minä ainakaan ole ikinä ajatellut niin, edes nuorena. Ei se että tuntee viehätystä ja isoa vetovoimaa tarkoita että ei ymmärtäisi toisen olevan todennäköisesti ihan tavallinen ihminen myös huonoine puolineen.
Toisaalta taas jos ajattelee aina kaikista ihmisistä että ne on mahdollisia nettiprnon suurkuluttajia, pervoja ja pettäjiä niin on kyllä tutustunut elämässään aika outoihin ihmisiin jos ihmiskuva on tuo.