Kenenkään alakouluikäisellä lapsella täällä proppuja kurkussa?
Mun tänä vuonna 10 täyttävällä lapsella on ollut jo muutaman vuoden ajan proppuja. Henki ei haise, nielurisoissa ei ole ollut tulehduksia, muutenkin perussairausta lukuun ottamatta terve lapsi.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Mullekin alkoi ilmestyä niitä joskus ilman mitään kummempaa syytä, 13-vuotiaana aloin nyppiä niitä pois. Toinen nielurisa on aika suuri, ollut varmaan aina.
Mulla itsellänikin on ollut niitä, kun aloin puristella niitä, nielurisojen kolot pienenivät ja proput katosivat. Mutta en vain ole kuullut, että lapsilla olisi! Mulle tuli ekat lukioikäisenä.
Ap
Hammaslääkäriä pyydät ilmaisemaan pois ne sillä sylki-imurilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullekin alkoi ilmestyä niitä joskus ilman mitään kummempaa syytä, 13-vuotiaana aloin nyppiä niitä pois. Toinen nielurisa on aika suuri, ollut varmaan aina.
Mulla itsellänikin on ollut niitä, kun aloin puristella niitä, nielurisojen kolot pienenivät ja proput katosivat. Mutta en vain ole kuullut, että lapsilla olisi! Mulle tuli ekat lukioikäisenä.
Ap
Miten niin puristella?
Minulla tuli ekat kuudennella. Ärsytti kurkkua niin että tuli yskä kohtauksia. Henki haisee ja on noita vieläkin kolmekymppisenä, lääkärit on ymmällään.
Ei ole ikinä ollut nielutulehdusta tai muuta enkä ole ikinä syönyt antibiootteja. Nielurisat on kookkaat.
Taitaa olla joillain vaan synnynnäistä. Suuvedellä kurlaaminen auttaa välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miten niin puristella?
Puristella ulos nielurisoista.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Samaa vaivaa itsellä ollut. Ikävä vaiva ja johtuu nieluriloista, onteloista jotka sinne ovat kasvaneet ja kertyvät. Leikkaus auttaa ja maitotuotteiden vähentäminen aina ajoittain kuten rahka kertyy risaan helposti ja jää haisemaan.
T nainen 29v
Minulla myös ja johtuu risoista. Leikkaus ainut vaihtoehto
Mun pitää vielä katsoa lapsen nielurisoja. Mun mielestä ne ei ole koskaan olleet kauhean iso. Nuoremmalla on, mutta hänellä ei ole proppuja. Mulla risat pienenivät tuon puristelun seurauksena.
Ap