Sokeriton Hartwall Jaffa kirsikka-limsa.
Onko täällä kukaan maistanut sitä? Miltä se teistä maistui? Itse ostin sitä kaupasta kokeeksi pullon koska pidän kaikenlaisista kirsikkatuotteista. Kirsikoista hillossa, jäätelösdä, piirakassa jne.
Kommentit (30)
Joo näyttää olevan aspartaamia ja yllätys yllätys, myös palmuöljyä. Mitä ihmettä.
Ärsyttävää kun ei tehdä oikealla sokerilla, silloin vois joskus jonkun hyvän limsankin juoda.
Vierailija kirjoitti:
Joo näyttää olevan aspartaamia ja yllätys yllätys, myös palmuöljyä. Mitä ihmettä.
Ärsyttävää kun ei tehdä oikealla sokerilla, silloin vois joskus jonkun hyvän limsankin juoda.
Mistä sä ton palmuöljyn keksit? Ei ainakaan tuotesisältölistassa ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä ton palmuöljyn keksit? Ei ainakaan tuotesisältölistassa ole.
Joo kirsikassa ei ollutkaan, vadelma-vesimelonissa ainakin. En jaksanut kaikkia lukea. Kirsikassa on aspartaamon lisäksi asesulfaamink:ta näköjään.
Oli ällöttävää. Ei maistunut kirsikalta kyllä yhtään! Ja ihmekös tuo kun valmistettu omenamehutiivisteestä. Kirsikan maku saatu ilmeisesti ainesosaluettelon ”luontaisesta aromista”. Hyi. Myös mustikka-vadelma oli pahaa, mutta ei niin kamalaa kuin tämä ”kirsikka”.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tätä nykyajan sokeriton villitystä,kaikki sokerittomat limsat on p**k**! Eivät maistu miltään,jos ei keinotekoista makeutusainetta oteta huomioon
Onneksi tehdään sokerittomia, jotta mun kaltaiset jotka ei voi sokeria käyttää, niin pystyy toisinaan limua juomaan. En tosin tykkää kovinkaan paljoa noista makeutusaineista, niin siksi ei tule usein ostettua. Enemmän pidän makuvissyistä, kuten tämä omenavissy
https://www.sinebrychoff.fi/tuotteet/bonaqua/bonaqua-villiomena/
Menee helposti limun sijasta.
Pidän kirsikasta, ja nykyään on paljon hyviä kirsikkatuotteita. Kuitenkin lapsuusaikana 70/80-luvulla oli kirsikkalimpparia, joka oli hyvin hyvin pahaa, ja sen jälkeen olen ollut skeptinen... Vähän kuin ananaslimppari, joka on vieläkin pahaa (erityisesti lämpimänä...).
Alapeukuttajat voi ihan itse käydä katsomassa Jaffan sivuilta. Vadelma-melonissa on palmuöljyä, jossain toisessa oli rypsiöljyä.
Täällä nelikymppinen nainen joka koukussa Mango Loco Monstereihin. Nam ❤️
Vierailija kirjoitti:
Se on ihanaa. Mutta sitä myydään vain K-ryhmän kaupoissa, ei missään muualla. Ja tästä syystä saamme nauttia siitä vain tämän kesän, jolloin taas todetaan ettei kirsikka ole suomalaiseen makuun.
Mitä sitä missään mainostamaan saati myymään yhtään laajemmin. V*tuttaa jo valmiiksi.
Mitäh?! Eikö tätä ihanaa juomaa saa enää kesän jälkeen? Menen hamstraamaan sitä ja .. mitäs nyt hamstrataan nykyään, koronatestejä?
Yksi lasillinen maistui ihan hyvältä. Loppu pullollinen alkoi ällöttää. En ostaisi uudestaan.