Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvan unipussi

Vierailija
16.08.2006 |

- onko hyvä?

- paljonko maksaa?

- missä niitä myydään?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei toiminut alkuunkaan, kun tyttö on kova hikoilemaan ja pussissa olisi saanut varmaan lämpöhalvauksen, mutta kaverin muksu ei muussa osannutkaan nukkua pitkään aikaan ja rauhoittui aina siihen, rupesi nukkumaan pitkiä yöunia jne.

Eli yksilöllistä on, mutta kannattaahan sitä kokeilla!

Lindexillä olen nähnyt sellaisia unipukuja, jotka saa suputettua jaloista, kesällä tuo voisi olla hyvä. Ne olivat vain tehty ihan pienille, joten en kerennyt sitä omalleni ostamaan. Ehkäpä nyt tälle tulevalle pienokaiselle sellaisen voisi hakea " varastoon" , jos niitä vielä on.

Vierailija
2/5 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen pitäisi rauhoittaa vauvaa vähän samalla tavalla kuin kapalon. Itse olen kakkoselle ajatellut tehdä unipussin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. toinen joka ajatteli tehdä sen itse.

Vierailija
4/5 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä talvella käytössä, kun esikoinen potkii koko ajan peittoa pois päältä. Kalliita kyllä ovat, 50-60¿ keskimäärin. Ohkasia saattaa saada jopa reilulla 30¿.

Suosittelen!

Vierailija
5/5 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä lakanakankaasta tehty unipussi ja talvella fleecestä tehty. Minä en käyttänyt mitään kaavoja. Tai no, otin malliksi lapsen potkuhousut (hihaton, jossa henkselit) ja siitä sovelsin. Tein umpipussin, jota ei saa siis jaloista auki. Vetoketju helpottaa päälle laittamista, jos lapsi on jo nukahtanut. Hinkselit on tarranauhalla kiinnitettävät.

Unipussi on paras keksintö, ainakin kovasti unissaan pyöriville lapsille. Muuten joutuu nousemaan peittelemään 5 kertaa yössä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi