Ärsyttää kun jotkut kotiäidit ovat niin olevinaan. Ajellaan tila-autoilla
ja ollaan hienosti puettuja.. Mikäs siinä kun ukko tienaa hyvin ja maksaa kaiken. Ei se silti tee heistä parempaa ihmistä vai? nim. merk. katkera ja itsesäälissä oleva normaalituloinen.
Kommentit (29)
Kiinnitä huomiota omaan elämääsi; mitä sinulla on hyvin. Oletko terve? Onko sinulla ihania lapsia? Ihania läheisiä? Oletko nätti ja älykäs? Oletko pidetty ihminen? Mitä asioita osaat tehdä? Missä erityisesti olet hyvä?
Varmasti elämästäsi löytyy upeita asioita joihin huomiota kiinittämällä pääset kateudesta ehkä eroon. Kandee ainakin yrittää.
Tuntuu, että monilla uusilla asuinalueilla varsinkin kun asutaan uusissa taloissa niin seuraava millä kilpaillaan on nuo autot. Tosin ei tila-autoja, vaan maastureita ja isoja farkkuja. Ja kaiken muunkin pitää olla niin tip top. Annas olla, jos vähän poikkeat kaavasta...
Pienituloinen yh, jolla ei todella ole varaa autoon -saatika tankkaamiseen, puhumattakaan vakuutuksista ;)
Uusia vaatteitakaan ei ole, hyvä, kun on varaa ostaa itselle ruokaa sen jälkeen, kun laskut on maksettu ja lapsen tarpeisiin vastattu.
Ja on se kyl hyvä et joku sit kadehtii mua kun mieheni tienaa muka " NIIIIIIIIN HYVIN" !!!! heh ;)
just, koska kohta ei tavalliseen mahduta. En pukeudu mitenkään hienosti, ennemminkin mukavasti, enkä ole ollakseni. Niin, ja hyvätuloisia ei olla.
T. ap, joka myös kotiäiti, omakotitaloineen ja 14 000e autoineen(ei tila-auto)
Anna toisten ajatella itestään mitä lystää...:)
Ja ehkä ollaankin, kun tollaista edes ajatteletkin ja kehtaat vielä noin typerän kommentin heittää!
Terv. Se passatilla huristeleva kotiäiti ;)
Ei tila-auto ole mikään kummallisuus lapsiperheessä.
kun ajelen itse työssäoloaikanani miehen kanssa maksamallani isolla Volvolla ja olen taas kotiäitinä ;). hohhoijaa. eiköhän tuollainen brassailu ole vain tiettyjen harvojen asuinalueiden ongelma. niissäkin varmaan osalla perheistä kupla puhkeaa, jos korot nousevat ja kaikki on ostettu velaksi. eiköhän suurimmalla osalla kotiäideistä se tila-autokin tule ihan tarpeeseen...
Mies maksaa paljon laskuja ja antaa tarvittaessa rahaa, myönnän sen. Mutta me ollaan naimisissa ja meillä on yhteiset lapset ja yhteinen talous. Oishan se nyt kumma että minä joutuisin yksin pienellä kotihoidontuella elättämään koko perhettä. Meillä mies maksaa lainat ja minä ostan arkena ruuat ja useinmiten lapsille vaatteet. Että ei tässä nyt ihan siipeillläkkään vaan.
Multa on muutaman viime vuoden aikana kaikonnut kavereita. Heti kun miehen firmalla alkoi pyyhkiä hyvin ja meillä ei enää ollut mitään rahahuolia, niin muutama kaveri tuli ilmeisesti kateelliseksi. Ihan avoimesti ilkeitä huomautuksia ja vähättelyä. Itse en oo koskaan rahalla leveillyt, mutta kai sitä materiaalistakin hyvää saa ostaa, jos siihen on viimein tullut tilaisuus. Onhan se yksi syy käydä töissäkin.
Miksi ihmeessä pitäis köyhäillä koko loppuelämä? ja asua ehkä jossain ankeassa kopissa, vaikka ois tilavampaankin asuntoon varaa. Tai miksi meiän pitäis ajaa mitsubishillä jos voidaa ajella mersuilla?
Ärsyttää joo muakin!
Missä tuo asenne muka näkyy? Mistä sinä voit tietää mitä he ajattelevat?
Pelastit päiväni kun huomaa taas minkäläisiä vähä-älyisiä sitä on olemassa : )) ap
Voi kuule, hajoa itsees.
Jos mulla on rahaa ostaa kunnon auto, rakentaa talo ja pitää huolta itsestäni niin enköhän ole ne ansainnut. Olen opiskeluaikana elänyt TODELLA pienillä tuloilla ja se vaan motivoi mua hommaamaan ammatin ja kunnollisen miehen.
Jospa suuntaisit noi energiasi eteenpäin menemiseen, etkä keskity vain katkeruuteen. Jatkat tuohon malliin niin eipä ole ruusuinen sunkaan tulevaisuutesi. Katkeruus ruokkii tyhmyyttä.
Ap on itse se tila-autoileva kotiäiti.
Kukin elää tyylillään ja siten kun on varaa. On aivan turha pahoittaa mieltään toisten asunnoista/autoista. Eiköhän me kaikki olla ihan hyviä yksilöitä - ajellaan sitten minillä tai maasturilla. Kaikilla on omat murheensa. Joten, nautitaan ja iloitaan lapsistamme ja siitä, mitä meillä jo on!
Meitä on niin moneksi. Mä taas katselen ihan mielellään äitejä autonratissa. Voikun ois joskus varaa itsellänikin ostaa oma auto.
No, haaveitahan saa olla, se talokin ois niin kiva.
taas ällöttää tollaset kateelliset paskat.
Tee elämästäsi sellaista että viihdyt siinä ja huonostihan sulla oikeasti menee jos muita vaan kyyläät.
Jos mulla on iso uusi tilava volvo ja helvetin iso kämppä ja mahdollisuus olla kotona niin mitä se sun elämääsi liikuttaa.
Jokainen elää varojensa mukaan, lopeta tuollainen kateellinen panettelu ja itsesäälissä kieriskely!