Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aistiyliherkälle sopivat työt?

Vierailija
28.04.2021 |

Etenkin äänet rasittaa, kaikki hurinat ja huminat, kolahdukset, siihen päälle muiden kanssa juttelu, toisten äänet jne.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko työskennellä kotoa?

Mahdollisuutesi työskennellä chat-operaattorina ja ansaita keskimäärin € 300 viikossa on vain muutaman minuutin päässä!

https://asiakas-palvelut.com/?ref=adwords&campaign=1402570781&adgroup=6…

Vierailija
2/13 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele ainakaan jätteiden lajittelua tai lastenhoitajan töitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suosittele ainakaan jätteiden lajittelua tai lastenhoitajan töitä.

Ei tulisi mieleenkään lastenhoitajaksi hankkiutua :D

Joskus teininä tein keikkaa yhden tutun päiväkotiin, ja vaikka lapsista tykkäänkin, niin työ oli puuduttavan tylsää odottelua milloin päivä loppuu.

Mikään kovin ihmisläheinen työ ei sovi minulle, jätteitä voisin varmaan lajitella kuulokkeet päässä.

Opiskelen, mutta tarvitsen myös rahaa ja säästän, että pääsen muuttamaan omiin oloihin elämään minulle sopivassa ympäristössä.

Vierailija
4/13 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama!  

Olen ääniyliherkkä ja tuoksuyliherkkä. Vieläpä yliherkkä kaikelle liikkeelle, joka tapahtuu lähelläni. 

Tuntoyliherkkä.

Vierailija
5/13 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama!  

Olen ääniyliherkkä ja tuoksuyliherkkä. Vieläpä yliherkkä kaikelle liikkeelle, joka tapahtuu lähelläni. 

Tuntoyliherkkä.

Voi ei! Kuulostaa hankalalta.

Mitä teet työksesi?

Vierailija
6/13 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama!  

Tuntoyliherkkä.

Miten kestät av-palstailua?

Vierailija
7/13 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama!  

Tuntoyliherkkä.

Mitä teet työksesi?

Mulla sama. Oon kroonisesti työtön. Olen kokeillut monenlaisia töitä, mutta väsähdän helposti. Ei ole työkkäri edes ehdottanut vuosiin mitään, koska heidän mielestä opiskelu olisi minulle liian työlästä ja olen liian nuori eläkkeelle. Joten paras vaihtoehto heistä on, että kykin kotona tekemättä mitään.

Vierailija
8/13 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjanpitäjä.

Taiteilija.

Kirjailija.

Yösiivooja.

Ei kauppaan, ei päiväkotiin, ei puhelinmyyntiin, ei ravintolaan, ei kampaamoon, ei kouluun, ei sairaalaan, ei tehtaaseen, ei hotelliin, ei ei ei asiakaspalveluun!

Vierailija
9/13 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama!  

Tuntoyliherkkä.

Mitä teet työksesi?

Mulla sama. Oon kroonisesti työtön. Olen kokeillut monenlaisia töitä, mutta väsähdän helposti. Ei ole työkkäri edes ehdottanut vuosiin mitään, koska heidän mielestä opiskelu olisi minulle liian työlästä ja olen liian nuori eläkkeelle. Joten paras vaihtoehto heistä on, että kykin kotona tekemättä mitään.

Mullakin tää sama. Olen ollut pitkään työttömänä ja sairauslomalla. Takana on vuosien masennus ja uupumuskierre, joka johti ihan sairaalahoitoon :(

Nyt voin hyvin kun kökin vaan kotona. Ei ole kivaa, mut minkäs teet. Vaihtoehdot on nähty.

Vierailija
10/13 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

SI-terapeuteista on pulaa. Ihmisläheistä työtä joo, mutta yksi asiakas kerrallaan, ja asiakkaan paras olisi terapeutti, jolla on ihan oikeasti kokemusta aistiyliherkkyydestä, eikä vain kirjasta opittua arvelua ja väärinymmärryksiä, miten asiakas kokee minkäkin asian.

Vierailija
11/13 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valosaasteen ja muun metelin ulottumattomiin...

Vierailija
12/13 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluatko työskennellä kotoa?

Mahdollisuutesi työskennellä chat-operaattorina ja ansaita keskimäärin € 300 viikossa on vain muutaman minuutin päässä!

https://asiakas-palvelut.com/?ref=adwords&campaign=1402570781&adgroup=6…

Täytyy chattailla fantasiajuttuja roolin mukaan. Täytyy olla täysi-ikäinen. Taidanpa arvata, mitä duuni käytännössä on. Kiitos ei.

Vierailija
13/13 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Eko)puutarhuri?