Tytöt ja kolmen kopla
Mikä kettu siinä on ettei tytöt tule kolmen porukassa toimeen vaan yhtä jätetään syrjään? Kyse 12-vuotiaista. Nämä kaikki on olleet hyviä kavereita aina ja pareittain menee tosi hyvin. Esim. sanotaan nyt että Maija ja Kaisa on nää kaverit. Maijan kanssa kahdestaan tyttäreni viihtyy hienosti (ja päinvastoin) mutta kun myös Kaisa tulee mukaan, niin eipä seura enää kelpaakaan samalla tavalla. Silloin Maija juttelee vain Kaisalle ja dissaa mun tytärtä. Kaisa kyllä juttelee sekä Maijalle että mun tyttärelle.
Tosi ärsyttävää käytöstä Maijalta. Eli seura kyllä kelpaa ja hauskaa on, jos ei ole Kaisan seuraa tarjolla. Ehdotin, että tyttäreni kysyisi Maijalta miksi hän tekee niin, mutta sain vastauksen ettei Maijalta sellaista voi kysyä kun sit se vaan alkaa itkemään. Eli Maija saa käyttäytyä törkeästi, pääasia ettei se itke...?
Ajattelin ehdottaa ettei tyttäreni olisi vähään aikaan tekemisissä Maijan kanssa. Mun mielestä hyvä kaveri ei tee tollasta.
Kommentit (22)
Näytä tyttärellesi muutama Krav Maga -liike, joilla ilkkuva Maija saadaan eliminoitua nopeasti ja tehokkaasti.
Oltiin kerran suunniteltu työkaverin kanssa tapaamista vapaa-ajalla ja keksin että pyydän toisenkin työkaverin mukaan. Tämä ensimmäinen hyvä ettei itkua vääntänyt että hän ei voikaan sitten tulla(!?). Ja nämä kaksi vielä tulevat oikein hyvin toimeen keskenään. En kyllä tajua ollenkaan että mikä tuossa oli se kuvio. Ei voi olla kolmistaan?