Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen ex on yksinhuoltaja

Vierailija
28.04.2021 |

Tapailen miestä joka on hiljattain eronnut edellisestä, vuoden kestäneestä suhteestaan. Erosta on muutama kuukausi. Miehen ex nainen on yksinhuoltaja äiti. Lapset eivät siis ole tämän miehen lapsia. Olen alkanut huomaamaan naisen edelleen roikkuvan miehessä. Tilanne hänellä on ollut se, että lasten isä on ollut kelvoton, eikä juurikaan tekemisissä lastensa kanssa. Mies kertonut ettei uusioperhe systeemi hänen kohdallaan toiminut, eikä voisi nähdä tulevaisuutta yksinhuoltajan kanssa. Mies pohtii naisen roikkuvan hänessä, koska todennut hänen olleen kunnollinen mies ja sopiva "isä ehdokas" lapsilleen. Nainen toivonut eron jälkeen myös yhteen paluuta. Mies vaikuttaa ihan potentiaaliselta kumppanilta. Tapailumme on juuri alkanut, mutta ollut suhteellisen tiivistä. Olen tavannut myös jo hänen perhettään. En silti oikein tiedä mihin soppaan itseäni tässä laitan. Vielä ei ole selvinnyt täysin kuinka voimakkaasti nainen miehessä roikkuu, mutta on esimerkiksi toivonut miehen tapaavan lapsiaan, koska heillä kuulemma ikävä. Nainen selkeästi osaa siis käyttää lapsia (jotka eivät ole edes miehen) saamaan miestä "itselleen" ja mies onneksi ymmärtänyt tämän toimintamallin joka naisella nyt selkeästi on. Mies on exälleen kertonut alkaneen tapailemaan minua jolloin miehen mukaan nämä yhteydenotot lisääntyneet. Onko kokemuksia vastaavanlaisista tilanteista?

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi kohtaa, jotka kommentoijien kannattaa lukea ajatuksella:

"Mies kertonut ettei uusioperhe systeemi hänen kohdallaan toiminut, eikä voisi nähdä tulevaisuutta yksinhuoltajan kanssa."

Eli mies on vuoden ajan hengaillut edellisen naisen kanssa tietäen koko ajan, ettei heillä tulisi olemaan yhteistä tulevaisuutta, mutta antanut naisen ilmeisesti ymmärtää toisin. Miksi tuollainen mies on edes tutustunut lapsiin? Olisi pitänyt tapailun aikuisten välisenä hauskanpitona eikä sekoittanut lapsia siihen.

"Tapailumme on juuri alkanut, mutta ollut suhteellisen tiivistä. Olen tavannut myös jo hänen perhettään."

Eli mies on nyt antamassa ap:n ymmärtää, että tämä on hänen elämänsä nainen.

Ellei tämä ole trolli, kuten epäilen, niin mies on täysi k-pää.

Miten niin? Eikö tuohon nimenomaan sovi paremmin se että mies on ollut avoin mutta kokemus on osoittanut ettei hänestä ole isäpuoleksi.

Vierailija
62/66 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en näe, että ongelma olisi tuo nainen, vaan lapatossu mies, joka ei raaski sanoa että menehän nyt siitä, homma on lopussa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ovat eronneet, niin yhteydenpito kannattaa lopettaa kokonaan nyt. On kyllä ihan hyvä tapa käydä moikkaamassa lapsia pitkän suhteen jälkeenkin vielä muutaman kerran, mutta ei se enää noin pitkän ajan päästä ole tarpeen.

Pitkän suhteen jälkeen? Mies oli ollut edellisen naisen, sen yksinhuoltajan, kanssa yhdessä noin vuoden. Tietäen alusta alkaen, ettei tule sitoutumaan tähän.

Ei ole enää noin pitkän ajan päästä tarpeen? Ap ja mies ovat tapailleet noin kuukauden.

Mistä täällä voidaan tietää miehen motiiveita suhteen aikana? Lopussa lienee tajunnut ettei ole tulevaisuutta ja suhteen päättänyt? niin useat suhteet liene päättyvätkin. ei mitään outoa tai spekuloitavaa.

Niin, AP ei kertonu kun sen, ettei mies ollut nähnyt yhteistä tulevaisuutta ja eronnut.

Niin, erosi koska ei nähnyt yhteistä tulevaisuutta, ei siitä voi päätellä että oli sitä mieltä alusta lähtien. Äly hoi.

Vierailija
64/66 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en näe, että ongelma olisi tuo nainen, vaan lapatossu mies, joka ei raaski sanoa että menehän nyt siitä, homma on lopussa. 

Tästä olen myös samaa mieltä. Kauheasti en halua tilanteeseen puuttua varsinkaan näin tapailuasteella. Seuraan mielenkiinnolla sivusta miehen reaktioita ja tekemisiä ja aion tehdä tämän tapailusuhteen jatkon kannalta ratkaisuni tämän perusteella. Se täytyy miestä puolustaakseni sanoa, että hän on kyllä useasti naiselle sanonut että EI.  Mies on myös todella kiltti ja hyvätahtoinen. Tuskin haluaisi loukata. Naisen tulkinta miehen käytökseen ollut nyt erittäin puutteellista. Toivon että ratkaisu tulee eteen pian miehelle.

Ap

Vierailija
65/66 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se narsunainen? 

Vierailija
66/66 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa antaa omat lapset eron jälkeen kumppanille, varsinkin jos seurustellut vain vuoden? Mistä tietää varmasti että tyyppi on luotettava? Minä en mun lapsiani kyllä antaisi eks-hellalle joka ei isä olisi, edes kylään, ilman mua. Eri asia jos asuttu ja eletty vuosia yhdessä ja sillä tavoin oltu kuin perhe..