Mitä ajattelette aamu puurostani, joka sisältää tattaria, chia siemeniä, ja hamppurouhetta?
Lisäksi 2 lusikallista kylmäpuristettua hamppuöljyä?
Kommentit (64)
Itsehän syön vain psyllium-puuroa, johon laitan pietaryrttiä ja mausteeksi sahramia.
Laitan itse yleensä aina chiaa tai hampun sydämiä puuron joukkoon. Tattaripuuroa olen kokeillut, mutta tykkään enemmän kaurapuurosta. Itse lisäisin tuoreita marjoja vielä tuohon joukkoon.
Psylliumin pitkäaikaiskäytön ummetuksessa käytettävinä annoksina on havaittu lisäävän suolistosyövän riskiä[5]. Psylliumin on kuvattu myös aiheuttaneen allergisia reaktioita henkilöille, jotka altistuvat sille runsaasti työssään[4].
Onpa ekologista... Mun puurossa oli itsepoimittuja mustikoita ja anopin vadelmia
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään lähiruokaa tuo.
Hamppu tuotteissa on joutsen merkki.
Tattari on myllyn paras.
Vierailija kirjoitti:
Laitan itse yleensä aina chiaa tai hampun sydämiä puuron joukkoon. Tattaripuuroa olen kokeillut, mutta tykkään enemmän kaurapuurosta. Itse lisäisin tuoreita marjoja vielä tuohon joukkoon.
Minäpä en laittaisi mitään marjoja, paitsi ehkä ruohokanukan marjoja psyllium-puurooni.
Vierailija kirjoitti:
Psylliumin pitkäaikaiskäytön ummetuksessa käytettävinä annoksina on havaittu lisäävän suolistosyövän riskiä[5]. Psylliumin on kuvattu myös aiheuttaneen allergisia reaktioita henkilöille, jotka altistuvat sille runsaasti työssään[4].
Minulle on muodostunut resistenssi.
siis saako sanoa suoraan, mitä ajattelen? No että en ymmärrä ollenkaan. Käsittääkseni tuo on aika kaukaa tullutta tavaraa, ja minusta pitäisi suosia lähiruokaa tässä ilmastotilanteessa. Itse en syö puuroa, mutta jos söisin, niin söisin kaurapuuroa mustikoilla.
Opettele yhdyssanat. Ja toi safka on hirveää pa*kaa.
Hamppu on Somerolta, elixi oil oy
Tattari on myllyn paras
No en ajattele yhtään mitään. Ei hirveästi jaksa pistää energiaa johonkin toisten aamupalojen kyyläämiseen.
Että sellanen "kehukaa mua, kun olen niin moderni ja trendikäs aamupuuroilija" - alotus🙄
Enpä mitään. Minulle on ihan sama vaikka söisit kilon pieniä kiviä aamulla.
Muuten kuulostaa hyvältä mutta itse laittaisin vielä marjoja tai hilloa tuohon.
Vierailija kirjoitti:
siis saako sanoa suoraan, mitä ajattelen? No että en ymmärrä ollenkaan. Käsittääkseni tuo on aika kaukaa tullutta tavaraa, ja minusta pitäisi suosia lähiruokaa tässä ilmastotilanteessa. Itse en syö puuroa, mutta jos söisin, niin söisin kaurapuuroa mustikoilla.
Käsittääkseni?? Ainoa kauko tuote on chia
Ajattelen, että yhdyssanat olisi hyvä osata.