Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mies vainoaa vuosikausia?

Vierailija
27.04.2021 |

Onko jollain kokemusta?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipuoli

Vierailija
2/9 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ap. Kerrohan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta. Mutta kerrohan ap, että miksi sä aloitat joka viikko tästä samasta aiheesta uuden ketjun?

Vierailija
4/9 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä kuin nainenkin. Vintti pimeenä ja levysoitin junnaa yhtä pätkää. Toisen elämän kontrolointi on oman elämän ainoa tarkoitus, kaikki ajatukset ja teot kääntyvät vainon kohteeseen. Ja mitä enemmän tuota ajattelumalliaan ruokkii, sitä pidempään jaksaa vainota.

Kaikki teot ja ajatukset vääntyvät vainoojan päässä kuin pelitalossa kuvajaiset. Harhaisia ajatuksia. Lääketeollisuus saisi kehittää lääkkeen, jolla (todistetusti) vainoojan aivot saataisiin siihen kuntoon, että voisi aloittaa terapian. Pelottavan samankaltaisuutta kuin psykoosissa oleva. "Minä tiedän, minä koen, minä näen. Tämä on totta. Minulla on oikeutus."

Vierailija
5/9 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan

Vierailija
6/9 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Olen kysynyt stalkkerilta, ja hän vastasi loukkaantuneena että ei hän stalkkaa, hän vain haluaisi etten olisi hänelle vihainen, ja haluaisi olla kaveri. En ole koskaan ollut hänelle vihainen, ja olen kymmeniä kertoja sanonut etten ole vihainen, mutta aina vain tulee viestejä joissa hän kyselee että emmekö pääsisi tämän asian yli. En tiedä mistä asiasta hän puhuu, koska ei minulla ole mitään asiaa josta pitäisi yli päästä. Hän junnaa tätä samaa siis siksi että saisi jotain reaktiota minulta, ihan mitä tahansa. Kyselee asioitani yhteisiltä tutuilta, jotka tietysti kertovat, koska eivät tiedä että hän on stalkkeri. En voi ehkäistä tätä koska en tiedä ketä nämä henkilöt ovat. Lisäksi tietysti ajelee viikottain minun ja mieheni yhdessä ostaman asunnon ohi. Se etten ole kahteen vuoteen enää mitenkään reagoinut mihinkään ei ole lopettanut tätä hänen tanssiaan. Kyseinen mies on esimiesasemassa, ja hyvässä työssä, joten ei edes mikään hampuusi.

Mielenterveysongelmahan tuollainen on, mutta minkäs sille voi tehdä kun tekijä ei itse sitä ymmärrä eikä tunnusta.

Vierailija
7/9 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kupla. Aivokemiat sekaisin.

Vierailija
8/9 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämäkään stalkkeri mikään hampuusi ole vaan ihan kunnollisissa töissä ja esimiesasemassa. Olen itse varattu niinkuin tämä mieskin. Ap

Vierailija
9/9 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hampuusit vainoa, vaan juuri noi ns hyvät miehet. Vaikka olisi naimisissa ja perhe heillä niin se ei estä vainotekoja.