Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saan raivareita ja huudan rumasti miehelleni

Vierailija
27.04.2021 |

En jatkuvasti, päivittäin tai edes viikottain. Mutta kuitenkin epäsäännöllisen säännöllisesti. Tilanteet on tosi ahdistavia ja olen jälkeenpäin ihan poikki. En tiedä mitä voisin tehdä asialle... Mies osaa olla tosi ärsyttävä välillä, mutta eihän se oikeuta minua käyttäytymään noin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pms?

Vierailija
2/10 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huuda kivalle miehellesi, olet inhottava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä huuda kivalle miehellesi, olet inhottava.

Hän ei ole aina kiva. Hän käyttäytyy lapsellisesti ja pitää minua itsestäänselvyytenä. T. Ap

Vierailija
4/10 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-pillerit käytössä?

Vierailija
5/10 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

E-pillerit käytössä?

Ei ole. T. Ap

Vierailija
6/10 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asianmuuttamiseksi täytyy tehdä töitä. Sinun kannattaa etukäteen miettiä mitä teet tilanteessa jossa hermo menee. Voitko lähteä kävelylle? Lasi vettä voi auttaa muuttamaan tunnetta. Joku mieltä rauhoittava lause jota toistat. Monenlaisia vihjeitä löytyy vaikka netistä. Sen lisäksi pitää käsitellä itse ongelmaa eli mikä sinua raivostuttaa - tuletko ohitetuksi suhteessa? Onko tämä peruja vanhempiesi riitelytyylistä? Miten saisitte ratkottua aidosti suhteeseenne liittyvät asiat ilman että raivo nousee? Se kertoo aina tunteena jotakin mikä tulisi huomata. Ei riitä että muutat pinnallisesti käytöstäsi jos asiat jäävät kytemään teidän välillänne.

Vierailija
7/10 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-suuntainen tai epävakaa persoonallisuus? Minulla äiti 2-suuntainen, ja huusi aina meille😭 aiheuttanut traumoja, ja samanlaista käytöstä jota olen työstänyt paljon.

Vierailija
8/10 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huuda lapsilleni samalla tavalla. Siis saatan joskus hermostua lapsille ja korottaa ääneni, mutta en suutu heille tuolla tavalla ikäänkuin hallitsemattomasti. En esim koskaan hauku heitä. T. Ap

Vierailija
9/10 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exälläni oli tapana saada hallitsemattomia raivareita. Nämä tapahtuivat erityisesti kuukautisia edeltävinä päivinä. Raivarit olivat lopulta (omalta kannaltani) pääsyy eroon, koska lapset joutuivat seuraamaan niitä. Tilanne oli vaikea koska tiesin että ex ei "tahallaan" käyttäydy näin, vaan ongelmat johtuvat vaikeasta lapsuudesta - hänen lapsuudenkodissaan asiat olivat olleet paljon huonommin. Ex kävi pitkään terapiassa, se auttoi jonkin verran, mutta lopulta hän ei ehkä pystynyt. Ero oli helpotus.

Jos haluat pitää liittosi kasassa, tee asialle jotain. Muista puhua asiasta miehesi kanssa hyvinä hetkinä, ja muista kertoa myös miehellesi siitä kuinka työskentelet itsesi kanssa.

Vierailija
10/10 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exälläni oli tapana saada hallitsemattomia raivareita. Nämä tapahtuivat erityisesti kuukautisia edeltävinä päivinä. Raivarit olivat lopulta (omalta kannaltani) pääsyy eroon, koska lapset joutuivat seuraamaan niitä. Tilanne oli vaikea koska tiesin että ex ei "tahallaan" käyttäydy näin, vaan ongelmat johtuvat vaikeasta lapsuudesta - hänen lapsuudenkodissaan asiat olivat olleet paljon huonommin. Ex kävi pitkään terapiassa, se auttoi jonkin verran, mutta lopulta hän ei ehkä pystynyt. Ero oli helpotus.

Jos haluat pitää liittosi kasassa, tee asialle jotain. Muista puhua asiasta miehesi kanssa hyvinä hetkinä, ja muista kertoa myös miehellesi siitä kuinka työskentelet itsesi kanssa.

Ikävä kyllä lapset ovat kuulleet näitä ”raivokohtauksiani”. On aina tosi paha mieli pitkään jälkeenpäin. Ongelmana on myös se, että tuntuu siltä että mies ei muuten kuuntele minua. Sanon asioista monta kertaa, mutta hän ei kuule/halua kuunnella ja mutta jos suutun oikein kunnolla hän saattaa hieman kuunnellakin. Ei varmasti ole tervettä. Olemme olleet terapiassa yhdessä, mutta koen ettei siitä ollut paljoa hyötyä. T. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi