Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

JUURI NYT: Marin twiittasi hallitusneuvotteluista

Vierailija
27.04.2021 |

"Neuvottelut ovat päättyneet tältä päivältä", pääministeri viestitti ytimekkäästi.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas on palsta tulvillaan kusipäitä, jotka odottavat kuola suusta valuen hallituksen kaatumista.

Sairas on tämä nykyinen kansa.

Täällä yksi KP ilmoittautuu. Mielestäni nykyinen hallitus on epäonnistunut tehtävässään. Velkaa otetaan ja rahaa jaetaan, mutta mitään konkreettisia toimia ei olla työllisyyden kasvattamiseksi tehty. Lait valmisteltu vasemmalla, tiedotus on ollut aivan yhtä sekamelskaa. Mielestäni nyt olisi hyvä aika antaa vetovastuu muualle, ei se nyt ainakaan huonommin voisi mennä?

Vierailija
22/41 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ne mahtaa käytännössä neuvotella ?

Marin : otetaan lisää velkaa

Saarikko : ei oteta

Marin : juupas

Saarikko : eipäs

Marin: juupas

Saarikko : eipäs

Jo seitsemän päivää tätä ?

Kyllä kepulle velka kelpaa jos vastineeksi lyhennettään työttömyysturvaa ja heikennetään koulutuksesta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuri ajattelija ja johtaja, Sanna Marin!

Kuulkaa kaikki hänen viisauttaan.

Huomenna Marin ehkä tviittaa: "Aurinko on tältä päivältä laskenut".

Mikä toivoton pelle.

Kerropa mitä tekisit, jos olisit Sannan housuissa? Minä todellakin kunnioitan sitä, mitä hän on tehnyt koronan aikana. Kaikki nykyinen on jokaiselle uutta. Hyvä Sanna, koita jaksaa. KOIRAT haukkuu ja karavaani kulkee. Niin saatanan helppoa haukkua, kun itse kotona köllöttää. Laita itsesi ehdokkaaksi seuraaviin vaaleihin.

Vierailija
24/41 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseestä valittajat kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä toivoton pelle.

Kerropa mitä tekisit, jos olisit Sannan housuissa? Minä todellakin kunnioitan sitä, mitä hän on tehnyt koronan aikana. Kaikki nykyinen on jokaiselle uutta. Hyvä Sanna, koita jaksaa. KOIRAT haukkuu ja karavaani kulkee. Niin saatanan helppoa haukkua, kun itse kotona köllöttää. Laita itsesi ehdokkaaksi seuraaviin vaaleihin.

- En olisi lahjoittanut miljardeja Italiaan ja Espanjaan

- Olisin pistä koronalta rajat kiinni

Vierailija
25/41 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saarikko vie ja Marin vikisee.

Vierailija
26/41 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sentään enää: ”olen päättänyt neuvottelut tältä päiväktä”.

Vierailija
27/41 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marin on niin paska pääministeri, että surettaa meidän naisten puolesta. Häntä tullaan pitämään esimerkkinä siitä, että naiset eivät osaa johtaa, vaikka kyse on enemmän yksilöstä. Kyllä johtajanaisia on, Marin vaan ei kuulu heihin.

Vierailija
28/41 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatella jos SM olisi hyväksynyt koronanyrkin joka hoitaisi terveydenhuollon asiantuntijoiden kanssa koronatoimia ja viestintää. Tällöin hallituksella olisi ollut aikaa hoitaa ja vahvistaa Suomen taloutta joihin heillä todennäköisesti olisi ollut huomattavasti paremmat edellytykset kuin pandemian hoidolle. Olisi saatu päätöksiä joilla olisi merkitystä kaikille meille. No tämä juna on jo mennyt, ehkä nyt olisi aika antaa sitten valtion vankkurin ohjat seuraaville. Kohta koko vankkuri on niin syvällä suossa ettei sitä saada sieltä omin voimin ylös.

Vierailija
29/41 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painu mariini hevonvittuuun

Vierailija
30/41 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään instaa? Ilman profiilia ei pääse enää katsomaan. Kysyisin vain onko Sanna päivittänyt mitään humble-bräg kuvia viime aikoina, joissa esittelee muotojaan työn lomassa "tiukka neuvottelu, muttei niin tiukka ettei ehtisi hieman vääntelehtiä kameran edessä yhden selfien verran". 

Vierailija
31/41 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tilanne vakava?

Tilanne on haastavahko.

Vierailija
32/41 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kellään instaa? Ilman profiilia ei pääse enää katsomaan. Kysyisin vain onko Sanna päivittänyt mitään humble-bräg kuvia viime aikoina, joissa esittelee muotojaan työn lomassa "tiukka neuvottelu, muttei niin tiukka ettei ehtisi hieman vääntelehtiä kameran edessä yhden selfien verran". 

2 päivää sitten säätytalolta maskikuva.

Vierailija
33/41 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kepulaiset ovat rikkaiden elitistien puolue. Sumutusta.

Kurvinen ilmoitti tänään että koko kepu hyväksyy velkapaketin.

Tuo on savuverhoa jonka takana tuhotaan Suomi. Tähän käsitykseen jäin.

Vierailija
34/41 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana Sanna!

Ihan paras pääministeri lukemaan paperista vartalosukkamekossa. Niin kaunis.

Ja sit  eka kerta hallituksessa, kun olis oikeasti pitänyt itse johtaa ja ohjata, niin meni niin sanotusti päin v...a. 

Loistavaa Sanna! Jäät historiaan: samana päivänä tuli kuolinisku sun hallitukselle JA loistavasti neuvotellulle elvytyspaketille - Macron sekosi kun Sanna suuteli poskelle, mutta tointui sitten esittämään Sannan vietävissä olevaa.

Suomen tyhmin pääministeri ikinä. Kaunis ja edustava, mutta tyhmä.

Vierailija
35/41 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseestä valittajat kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä toivoton pelle.

Olen tuo ylläoleva kirjoittaja ja jatkan vielä. Olen tilitoimisto yrittäjä ja näen tilanteen koko ajan yrittäjien silmin. Yrittäjät on tosi suurissa vaikeuksissa, etenkin aloilla joihin rajoitukset ovat iskeneet ja myös muillakin. Sinä marisija, kotona köllötelijä, PERUSTA tosi menestyvä yritys ja palkkaa alkuun vaikka 10 henkilöä töihin. Kiitos ja kumarraus yrittäjien kentältä.

Vierailija
36/41 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana Sanna!

Ihan paras pääministeri lukemaan paperista vartalosukkamekossa. Niin kaunis.

Ja sit  eka kerta hallituksessa, kun olis oikeasti pitänyt itse johtaa ja ohjata, niin meni niin sanotusti päin v...a. 

Loistavaa Sanna! Jäät historiaan: samana päivänä tuli kuolinisku sun hallitukselle JA loistavasti neuvotellulle elvytyspaketille - Macron sekosi kun Sanna suuteli poskelle, mutta tointui sitten esittämään Sannan vietävissä olevaa.

Suomen tyhmin pääministeri ikinä. Kaunis ja edustava, mutta tyhmä.

Jep. Aika klassisen vedätyksen tekivät Sannalle EU:ssa kello kahdelta yöllä. Tiedämme, koska Sanna itse siitä meille kehuskeli vielä...300 miljoonaa saatiin ja ei tarvinnut antaa kuin 3 miljardia, vai miten se meni. Loistodiili.

Vierailija
37/41 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaatuu, kaatuu...

Vierailija
38/41 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheasti ei ole kokemusta tuolla viisikolla käydä tällaisia neuvotteluja... onkohan itse pääministeri ensimmäistä kertaa vetämässä tämän tason keskusteluja. Raitiovaunuista keskustelu on vähän eri juttu kuin tämä. Köyhyystutkija ja mikä lie Saramo ovat taatusti myös uuden edessä. Ihan hirvittää tämä kokemattomuus ja tämän takiahan tässä tilanteessa ollaan.

Vierailija
39/41 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sentään enää: ”olen päättänyt neuvottelut tältä päiväktä”.

Opettele edes kirjoittamaan.

Vierailija
40/41 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kepu pettää aina. Ajavat koko Suomen hallituskriisiin Koronan keskellä

Hävetkää!

Nyt olisi tärkeintä saada suomalaiset turvaan koronalta eikä kiukutella, kun meidän puolue haluaa saada oman tahtonsa läpi!