Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa mulle, miten sieltä Tinderistä saa miehen

Vierailija
27.04.2021 |

Mulla on matchejä melkein 100 tällä hetkellä. Useita keskusteluja tulee yleensä (miehet aloittavat ne yleensä), mutta aina ne keskustelut tyrehtyvät. Olen käynyt treffeilläkin, mutta nämä miehet eivät ole sytyttäneet, joten jutut ovat jääneet siihen. Olen eronnut vasta ikään ja nyt olisin valmis joko lyhyempään tai pidempään tapailusuhteeseen, mutta no ONS kuitenkaan :) Mutta en löydä vaan ketään kivaa.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman aviomieheni "löysin" Tinderistä. Kuvani olivat realistiset, samoin esittelyteksti itsestä. Valitsin kuviksi sellaiset, joissa olen NS. oudoimmillani, posekuvia ei ollut ollenkaan. Olimme miehen kanssa viestineet job osi pitkään ennenkuin tapasimme f2f. Osittain siksi että asuimme eri kaupungeissa. Osittain siksi että ajattelin, että jollei jutut luista teksteinä niin ei ne luusta livenäkään. Lopulta kun tavattiin niin tuntui kuin olisi tavannut vanhan ystävän. Tästä suhteesta teki myös erilaisen ja ehkä siksi niin kestävän se ettei kumpikaan meistä piilotellut sitä mikä elämässä on puolin ja toisin tehnyt kipeää. Ei ollut tarvetta vetää mitään siloteltua roolia. Olemme molemmat uralla, joissa meitä katsotaan NS. ylös, oli hirmu tärkeä kokemus että alusta lähtien kumpikaan ei pyrkinyt käyttäytymään statusodotuksen mukaan.

Vierailija
62/63 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä ne kiiltokuvapojat skumppalasiensa kanssa ja ala etsimään miehiä. Löysin nykyisen avopuolisoni tinderistä, enkä ”kalastellut” kuin viikon. Ulkonäkö petti täysin, kuvat eivät olleet ollenkaan imartelevia, mutta kun tapasimme kasvotusten, ihastuin heti! Hän on juuri sellaista miestyyppiä josta pidän, niin ulkoisesti kuin sisäisestikin. Menimme ensimmäisille treffeille n. reilun viikon jutustelun jälkeen, mikä oli mielestäni hyvä, sillä eihän kukaan jaksa jutella viikkokausia tapaamatta toista, jos tarkoituksena on tutustua lähemmin ja katsoa olisiko toisesta ainesta parisuhteeseen. Sitten tapailimme hyvin tiiviisti, emme paljo viettäneet aikaa erossa ja n. kuukauden päästä ensi tapaamisesta sovimme seuristelevamme ja n. vuoden seurustelun jälkeen muutimme yhteen. Minulla oli kokoajan päämäärä mielessäni, jota kohti menin, ja kaikki on tähän asti sujunut ihanasti.

Ehkä vinkkini on siis se, että yritä nähdä heti alussa valokuvista pidemmälle, mieti mitä sinä tarvitset ja haluat parisuhteelta äläkä mieti vain onko mies tarpeeksi komea. Mieti etsitkö perhekeskeistä miestä vai uraohjusta joka ei kotona paljoa näy, haluatko hänen kanssaan lapsia, haluatko matkustella vai olla kotihiirenä… Jos et tiedä mitä etsit, et tule kelpuuttamaan ketään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siellä kiiltokuvapoikia skumppalasi kädessä olekaan. Ainoastaan kaljatuoppi edessä ja lippis väärinpäin, sali-, kala- ja autoposeerauksia... yhhyh. 

Olen empaattinen, huolehtiva, helposti innostuva, monesti kauniiksi kehuttu, itsestäni huoltapitävä, korkeastikoulutettu nainen ja sama ongelma kuin ap:lla. Ei edes ole samanlaista vaatimuslistaa kuin hänellä (mikä sallittakoon hänelle, ihan normaaleja kriteerejä). Esim. miehen pituudella ei ole minulle väliä. Eikä sekään haittaa, vaikka olisi työtön, jos hänellä on kuitenkin muita hyviä puolia, esim. on älykäs ja korkeastikoulutettu. Toisaalta kelpaisi vähemmänkin koulutettu, jos hän on työelämässä ja kiltti luonteeltaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi