Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa mulle, miten sieltä Tinderistä saa miehen

Vierailija
27.04.2021 |

Mulla on matchejä melkein 100 tällä hetkellä. Useita keskusteluja tulee yleensä (miehet aloittavat ne yleensä), mutta aina ne keskustelut tyrehtyvät. Olen käynyt treffeilläkin, mutta nämä miehet eivät ole sytyttäneet, joten jutut ovat jääneet siihen. Olen eronnut vasta ikään ja nyt olisin valmis joko lyhyempään tai pidempään tapailusuhteeseen, mutta no ONS kuitenkaan :) Mutta en löydä vaan ketään kivaa.

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemukseni mukaan ei löydä mitenkään. Hyviä matcheja tuli tosi paljon mutta oli ihan saakelin vaikea saada ihmisiä tapaamaan. Kaikki kiinnostavimmat tuntuivat olevan lähinnä hengailemassa siellä eikä mitään aikomustakaan tavata. Kenties heillä oli niin paljon muita säätöjä menossa yhtä aikaa enkä ollut riittävän kiinnostava tapaamiseen asti? Aika pian poistin nuo listalta sillä en etsinyt mitään turhanpäiväistä juttukaveria.

Noin kymmenillä treffeillä kävin mutta eivät olleet listani kiinnostavimmista päästä. Livenä kiinnostukseni laski sitten täysin nollille. Yksi poikkeus oli ja mies oli sytyttävä myös irl, ainut jonka kanssa halusin useammat treffit. Tästä tuli tapailujuttu joka kuitenkin - ylläri ylläri - loppui lyhyeen.

Kauaa en sovelluksessa viihtynyt. Totesin ettei toimi minulla joten ihan turha siellä on norkoilla.

Sama kokemus minulla!

Vierailija
42/63 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä muuten ole ennen törmännyt ihmiseen joka käyttää no ONS -lyhennettä mutta näköjään teitäkin oikeasti on. Miksi ei voi kirjoittaa samaa suomeksi niin että jokainen ymmärtää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen löytää heti kun kelpuuttaa omantasoisen.

Monien naisten ongelma on siinä että rima on liian korkealla.

Moni pullukka 5/10 yksinhuoltaja laittaa viestejä lapsettomille timmeille 7/10 miehille.

Vierailija
44/63 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni pullukka 5/10 yksinhuoltaja laittaa viestejä lapsettomille timmeille 7/10 miehille.

Sivusta. Voisitko olla pisteyttämättä ihmisiä. Rumaa. 

Pisteyttäminen on ehdoton turn-off. 

Vierailija
45/63 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni etsin omantasoisia. Lapsia on hyvä jos on. Mielestäni on vähän outoa, jos miehellä  ei ole lapsia 40+ vuotiaana. Ymmärrän tietty, jos ei ole saanut lapsia. Tarkoitan tässä, että lähinnä sitä, että yritän kartella miehiä, joilla ei ole ollut aiemmin suhteita tai ne ovat olleet lyhyitä.  Liikunnallisuus ja työssäkäynti ovat ehdottomia kriteereitäni. En voisi olla sohvaperunan kanssa.  Ja pituus (koska olen itse pitkä) ja ok ulkonäkö (mikä miellyttää minua), mutta ilmeisesti nämä kriteerit ovat jo liikaa.

Vierailija
46/63 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpuuttaa ja rima. Kaksi sanaa, jotka kertovat, ettei tällä ihmisellä ole minkäänlaista omakohtaista kokemusta ihastumisesta saati rakastumisesta.

Vierailija
47/63 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni on vähän outoa, jos miehellä  ei ole lapsia 40+ vuotiaana. Ymmärrän tietty, jos ei ole saanut lapsia.

Niinpä niin. Jotkut ei saa, ja jotkut ei halua koskaan perustaa perhettä. Mielestäni se on jokaisen oma asia mitä elämällään tekee, eikä lainkaan outoa. Ajatteletko lapsettomista naisista samalla lailla, että he ovat outoja?

Vierailija
48/63 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni on vähän outoa, jos miehellä  ei ole lapsia 40+ vuotiaana. Ymmärrän tietty, jos ei ole saanut lapsia.

Niinpä niin. Jotkut ei saa, ja jotkut ei halua koskaan perustaa perhettä. Mielestäni se on jokaisen oma asia mitä elämällään tekee, eikä lainkaan outoa. Ajatteletko lapsettomista naisista samalla lailla, että he ovat outoja?

Arvasin, että joku tarttuu tähän. Pidän sellaisia vähän outoina, jotka eivät ole olleet parisuhteissa tai ovat olleet vain lyhyissä sellaisissa.  Tosiasiassa lapsettomuus ei ole se issue ;) Itse pitkästä parisuhteesta eronneena en osaisi kuvitella seurustelevani esim. sellaisen kanssa, joka ei ole koskaan seurustellut. Nyt tuntuu tältä, mutta mieli voi tietysti muuttua..

Vierailija
49/63 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä muuten ole ennen törmännyt ihmiseen joka käyttää no ONS -lyhennettä mutta näköjään teitäkin oikeasti on. Miksi ei voi kirjoittaa samaa suomeksi niin että jokainen ymmärtää?

Et vissiin ole ollut Tinderissä ;)

Vierailija
50/63 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

G

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis saat tinderistä treffejä, mutta kyselet täältä, miten saat miehen?

Treffeille olen päässyt kuten jo sanoin. Yhdet treffit olivat sellaisen miehen kanssa, jota olisin halunnut tavata uudelleen, mutta mies ei halunnut. Se asia selvitettiin. Niinpä kaikki treffit ovat olleet pettymyksiä :(

No voihan, miksi mies ei halunnut tavata uudestaan sanoiko niin vai päättelitko itse näin?

Mies vaikutti alkuun kiinnostuneelta. Sanoi kyllä syyn, miksi ei halunnut jatkaa. Ja olihan se syy ihan hyvin perusteltu.

Nyt olen utelias, mikä oli se syy? 

Vierailija
51/63 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. kroppa timmiksi

2. viaton bikinikuva, esim. rannalta tai uima-altaalta

3. heruttelevampi alusvaate kuva

4. hihittele kohteliaasti miesten jutuille

5. suostu tai ehdota nopeaa tapaamista

Vierailija
52/63 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. kroppa timmiksi

Ei hyvänen aika. Mä en suostuisi esiintymään tällaisissa kuvissa edes Tinderissä :)

Vierailija
53/63 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. kroppa timmiksi

Kuinka moni palstan naisista haluaisi miehen, jonka kiinnostus herää tuolla tavalla? En pyydä peukuttamaan, koska palstamiehet hakkaisivat peukkua terska punaisena.

Vierailija
54/63 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikea kysymys on miten sieltä tinderistä saa pitkän, tumman, komean, koulutetun, rikkaan, menestyneen ja hauskan miehen. Vastaus olemalla top5% nainen

Vierailija
55/63 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmiset ole mitään esineitä, joita saadaan tai ostetaan ikään kuin omaan käyttöön.

Vierailija
56/63 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai rakkaudesta ja suhteesta voi aina haaveilla. En ole sellaista kokenut 15 vuoteen :(

Vierailija
57/63 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda puhelinnumeroa ja puhu juttele kysele kyllä se pian paljastuu mikä mies siellä luuraa.

Vierailija
58/63 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään

Vierailija
59/63 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käyttänyt Tinderiä noin vuosi sitten, ja pari viikkoa sit. Ja melkeinpä täysin samat naamat siellä oli. En kyllä halua miestä joka on Tinderöinyt vuosikausia ja kerännyt itselleen kaikki mahdolliset taudit ja ehkä äpäriä..

Annat ymmärtää että miehet saisivat seksiseuraa tinderistä. :D

Vierailija
60/63 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvänen aika! Miehillä hirveä lista vaatimuksia mutta eihän niitä naisilla saisikaan olla yhtään. Lol jokaisen kaljun kaljamahaisen vanhan äijän pitää saada se vähintäänkin missin tasoinen nainen. Jepjep ja niinhän ne saavat jos on rahaa. Helppoa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan