Kertokaa mulle, miten sieltä Tinderistä saa miehen
Mulla on matchejä melkein 100 tällä hetkellä. Useita keskusteluja tulee yleensä (miehet aloittavat ne yleensä), mutta aina ne keskustelut tyrehtyvät. Olen käynyt treffeilläkin, mutta nämä miehet eivät ole sytyttäneet, joten jutut ovat jääneet siihen. Olen eronnut vasta ikään ja nyt olisin valmis joko lyhyempään tai pidempään tapailusuhteeseen, mutta no ONS kuitenkaan :) Mutta en löydä vaan ketään kivaa.
Kommentit (63)
Tosi vaikea sanoa miksi sinä et onnistu. Minä luotin piitkiin puhelinkeskusteluihin ennen eka treffejä.
Liian valikoiva, liian varovainen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet käynyt useilla treffeillä eikä yksikään ole sytyttänyt. Ratkeaisiko ongelmasi kuitenkin peiliin katsomalla?
Kuinka se voisi ratketa, kun palstalla on kerrottu, että kuka tahansa Tavis-Tiinakin saa laatikkoleukaisen pankkiiri-lentäjä-alusvaatemallin, kun vain menee Tinderiin? Vai onko palstalla puhuttu palturia?
Joo, on luvattu, että pääsee noiden kanssa gülligaruselliin. Missä ja miten? Meille on valehdeltu tästä asiasta!!!!
Vierailija kirjoitti:
Kuinka aktiivisia olette oleet, jotka olette sieltä miehen napanneet? Tuntuu, että miehet ovat aika passiivisia siellä.
Normaalin. Halusin ihmisen jonka kanssa voi jutella kaikesta, joten valikoin jo profiilit sillä perustein ja deittasin jokusen, jonka kanssa keskustelu syveni luontevasti. Muutamaa päivää pidempään en tekstaillut, mutta en lyhempäänkään.
En kyllä ehdottanut ikinä treffejä itse, vaan jossain vaiheessa kun keskustelu alkoi kääntyä aikatauluihin niin tein sopivan huomaamattoman räikeästi ilmi, että mua on ok pyytää ulos. "Nyt onkin tulossa ihana vapaa perjantai-ilta, mitähän sitä tekisi.." Huomasin, että jotenkin ne hommat vaan kehittyi paremmin treffeille asti jos jätti pyytämisen miehelle, niin järkyttävän vanhoilliselta kuin se kuulostaakin. Livenä on helpompi tehdä aloite itsekin.
Suhteen syntyminen on tietty aina kiinni myös tuurista. Yhden kanssa vaan oli niin helppoa ja hyvää heti alusta ja aina seuraavat treffit suunniteltu jo erotessa.
Nyt oli yksi kiva mies, jonka kanssa juttelin pari päivää. Hän aloitti keskustelun
.. mutta muuttui sen jälkeen vähän passiiviseksi. Kyselin häneltä kaikenlaista.
Hän vastaili mun kysymyksiin kyllä, muttei kysynyt koskaan mitään. Niinpä lopetin kyselemisen ja juttelu loppui kuin seinään :(
Minulla ei ole ikinä ollut sataa matchia mutta silti olen sieltä onnistunut hyviä miehiä löytämään. Suosittelen tuomaan enemmän esiin sitä millainen oikeasti olet ja mistä tykkäät niin todennäköisemmin saat yhteensopivampia matcheja ja oikeanlaiset miehet osaa olla sinuun yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et syty miehistä yleensäkään? Jos pidätkin naisista tai olet aseksuaali?
Ei, kyllä mä miehistä pidän. En vaan löydä sopivaa. Se klassinen ongelma: se joka pitää minusta, en syty hänestä. Josta minä pidän, niin hän ei pidä minusta. Tai sitten mokaan tässä vaiheessa. Enkä saa sitä kenestä pidän. Hankalaa, mutta haluaisin kokea oikeaa kemiaa :)
Kranttu olen, mutta vain vähän.
Kerro lisää! Sama ongelma minullakin. Kenet haluaisit, miksi et saa, mistä kiikastaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, kyllä mä miehistä pidän. En vaan löydä sopivaa. Se klassinen ongelma: se joka pitää minusta, en syty hänestä. Josta minä pidän, niin hän ei pidä minusta. Tai sitten mokaan tässä vaiheessa. Enkä saa sitä kenestä pidän. Hankalaa, mutta haluaisin kokea oikeaa kemiaa :)
Kranttu olen, mutta vain vähän.
Pitäisikö yrittää nostaa omaa tasoasi niin saisit sen haluamasi miehen? Tämä vinkkihän annetaan aina saman asian kanssa tuskaileville miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä et ole ihan niin viehättävä kuin mitä itse luulet?
En pidä itseäni viehättävänä. Voihan se olla, että nuo matchit ovat miesten puolelta vahinkoja. Tai ovat muuten vaan vetäisseet mut oikealle. Ja että heillä on sitten kuitenkin parempia/kauniimpia matchejä.
Olisin vain kysynyt vinkkejä, miten mun pitäisi toimia, että saisin jonkun ihastumaan minuun :)
Miehet laittaa sydämen kaikille. Ei naisten matchien määrä kerro yhtään mistään. Tuliko tämä sinulle yllätyksenä? Joskus itseänikin hirvittää millaisia mteita ja lahnoja on mertaan jäänyt.
Siis saat tinderistä treffejä, mutta kyselet täältä, miten saat miehen?
Ei kaikki vaan sitten osaa. Tai jos mainostaa itseään vaikka feministiksi vegaaniksi, se karkoittaa järkeviä ihmisiä pois, se nyt on selvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet käynyt useilla treffeillä eikä yksikään ole sytyttänyt. Ratkeaisiko ongelmasi kuitenkin peiliin katsomalla?
Kuinka se voisi ratketa, kun palstalla on kerrottu, että kuka tahansa Tavis-Tiinakin saa laatikkoleukaisen pankkiiri-lentäjä-alusvaatemallin, kun vain menee Tinderiin? Vai onko palstalla puhuttu palturia?
Saa ne panoon. Ongelma nyt on se ettei nekään kelpaa vaan pitää olla jo kuninkaallinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et syty miehistä klo yleensäkään? Jos pidätkin naisista tai olet aseksuaali?
Kranttu olen, mutta vain vähän.Pitäisikö yrittää nostaa omaa tasoasi niin saisit sen haluamasi miehen? Tämä vinkkihän annetaan aina saman asian kanssa tuskaileville miehille.
Tämä asia on hoidossa ainakin osittain. Olen nimittäin parhaillaan dietillä. Urheilua olen aina harrastanut. Iälle en voi mitään, mutta katselenkin oman ikäisiä tai max 7 vuotta vanhempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kranttu olen, mutta vain vähän.Pitäisikö yrittää nostaa omaa tasoasi niin saisit sen haluamasi miehen? Tämä vinkkihän annetaan aina saman asian kanssa tuskaileville miehille.
Ei nainen voi nuortua.
Vierailija kirjoitti:
Treffeille olen päässyt kuten jo sanoin. Yhdet treffit olivat sellaisen miehen kanssa, jota olisin halunnut tavata uudelleen, mutta mies ei halunnut. Se asia selvitettiin. Niinpä kaikki treffit ovat olleet pettymyksiä :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treffeille olen päässyt kuten jo sanoin. Yhdet treffit olivat sellaisen miehen kanssa, jota olisin halunnut tavata uudelleen, mutta mies ei halunnut. Se asia selvitettiin. Niinpä kaikki treffit ovat olleet pettymyksiä :(
Käy sillanalta hakemassa mies, jolle keityomaistuu. Taitaapi olla sinun tasoasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voihan, miksi mies ei halunnut tavata uudestaan sanoiko niin vai päättelitko itse näin?
Oman kokemukseni mukaan ei löydä mitenkään. Hyviä matcheja tuli tosi paljon mutta oli ihan saakelin vaikea saada ihmisiä tapaamaan. Kaikki kiinnostavimmat tuntuivat olevan lähinnä hengailemassa siellä eikä mitään aikomustakaan tavata. Kenties heillä oli niin paljon muita säätöjä menossa yhtä aikaa enkä ollut riittävän kiinnostava tapaamiseen asti? Aika pian poistin nuo listalta sillä en etsinyt mitään turhanpäiväistä juttukaveria.
Noin kymmenillä treffeillä kävin mutta eivät olleet listani kiinnostavimmista päästä. Livenä kiinnostukseni laski sitten täysin nollille. Yksi poikkeus oli ja mies oli sytyttävä myös irl, ainut jonka kanssa halusin useammat treffit. Tästä tuli tapailujuttu joka kuitenkin - ylläri ylläri - loppui lyhyeen.
Kauaa en sovelluksessa viihtynyt. Totesin ettei toimi minulla joten ihan turha siellä on norkoilla.
G
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voihan, miksi mies ei halunnut tavata uudestaan sanoiko niin vai päättelitko itse näin?
Mies vaikutti alkuun kiinnostuneelta. Sanoi kyllä syyn, miksi ei halunnut jatkaa. Ja olihan se syy ihan hyvin perusteltu.
Saatoin nähdä sinut vuosi sitten ja pari viikkoa sitten uudestaan. Oletko sinä tinderöinyt vuosikausia? Moni mies pitää taukoja tai löytää välissä jonkun.
Baaristahan ihmisiä tavatessa ei voi tulla tauteja tai äpäriä :)