Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Esimiehen asiaton käytös..

Ap
27.04.2021 |

Esimieheni on todella asiaton ja purskahtelee raivoon milloin mistäkin asiasta. Hänen käytöstä on aivan mahdoton ennustaa..Eläkeikäinen mies. Mietin tässä huomista palaveria ja sitä, että onko minulla työntekijänä oikeus videokuvata esimiehen raivoa jos sellainen taas huomenna tulee vastaan. Tottakai tästä kerron hänelle jos kuvaamisen aloitan. En tiedä mitä sillä saavutan, mutta ehkä se auttaisi hieman sietämään tilannetta..
Kokemuksia?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heiluta tiukasti avainnippua ja tee esimiehelle selväksi missä sinun ”no-no square” sijaitsee.

Vierailija
62/65 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kirjoitti:

En tiedä mitä sillä tekisin. Ehkä veisin sen hänen esimiehilleen eteenpäin. Tai sitten en mitään. Työpaikalla vallitsee pelon ilmapiiri ja kukaan työntekijöistä ei uskalla puhua mitään häntä vastaan. Mietin "herättäisikö" se häntä ja osaisi käyttäytyä asiallisesti.

Olen vaan niin kyllästynyt epäasialliseen ja epäammatilliseen käytökseen hänen taholta. Turhauttaa.

Sanot tämän saman mitä kirjoitit esimiehellesi jos käyttäytyy asiattomasti. Ihminen se on esimiehesikin, joten mitä pelkäät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä andropaussi eli vaihdevuodet. Tai persoonallisuushäiriö tai... syitä riittää. Yhteys työterveyshuoltoon, josta ottavat yhteyttä pomoon. Sitten yhteys luottamusmieheen, ammattiliiton juristiin.

Vierailija
64/65 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut asiaton lähiesimies joka myös raivosi ihan kummallisistakin asioista. Sanoin asiasta hänen esimiehelleen mutta se oli virhe: he olivat ystäviä ja tästä seurasi tilanne, että minun olosuhteista töissä tehtiin niin epämukavat että mulla oli pakko irtisanoutua.

Kuka ihme on keksinyt että "mulla oli pakko.." on edes lähelläkään suomen kieltä?? Se p.o MINUN oli pakko jne.!!!

Vierailija
65/65 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun luin otsikon, ajattelin heti, että kyseessä on espoolainen uskonnonopettaja, josta on tehty rehtori. Järkyttävän huono sellainen. Ei ole hänelle suotu minkäänlaisia johtajan kykyjä. Mutta ei sitten ollutkaan kyse hänestä.