Lopettakaa miehet vaivihkaa katselemasta naisten peppuja!
Ällöä kun esim bussissa näkee kuinka miehet vaivihkaa katsovat poistuvaa naista tai rullaportaissa takaapäin. Menen aina hissillä, koska muuten joku tuijottaisi takamusta. Häiritsee.
Kommentit (60)
Kun kuljen kaupungilla mitä nään
Perseitä perseitä perseitä
Kun ohikulkeissani käännän pään
Kun kaivoin tieni alle asfaltin
Kun poutapilven yli kurkistin
Perseitä perseitä perseitä korvissani
Perseitä perseitä perseitä silmissäni
Perseitä perseitä perseitä nenässäni
Täti lehtiä myy
Joku liikennettä ohjaa
Tv:ssä naisvoimistelua
Sitten liikenneministeri
Perseitä perseitä perseitä kotonani
Perseitä perseitä perseitä mummulassa
Historian suurimmassa seinämaalauksessa
Kari Peitsamo
Perseitä, perseitä, perseitä
ap:lle lienee ok, että minä, tällainen pikkunen ja sievä, mutta elämässäni epäonnistunut työtön luuserinainen, 35v, katselen sun tyttäriesi ja serkkujesi ja naapuriesi takauolia. Koska pidän estettisistä asioista. Mut kaiketi tämä ei ole ällöttävää, enhän ole mies. Kiitos tästä tunnustuksesta!
Vierailija kirjoitti:
rullaportaissa olisi aika vaarallista seistä selinpäin menosuuntaan.
lisäksi tämä aloitus on joko trolli, tai sitten aloittaja on feministipsykooseissaan
Jos minä olisin rullaportaissa alaspäin menossa niin miettikää hyvät naiset, mitä silloin tuijottaisin?
Siinähän häiritsee. En lopeta katsomista:) Enkä katso tissejäkään salaa vaan tuijotan :)
Katon vaikka jalkojen väliin kokoaika varsinkin jos on tiukat housut et vähä paistaa läpi eikä haittaa vaikka nainen näkee:) Minihameisia naisia katon kokoaika etumusata ja takamusta jos jotain vilahtaisi.
se on tiedostamaton refleksi niin ei tarvi onneks.
hyvähän se on vähä kattoa mihinpäin heittää
siemenet, jos siihen asti päästään.
Kyllähän akatki kattelee silläsilmällä
miehiä. niin miksei miehetkin
seuraisi perässä?
Joskus oli silmä-kamera naisissa ja pillussa
ja nekinkatteli miehiä tahtomattaan ja aina kun
näky hyvä niin kosteus lisäänty alakerrassa
AP voi nyt muuttaa sinne naisten tasavaltaan, missä ei ole miehiä tekemässä katseraissskauksia.
Sovitaanko niin?
Se on Suomessa tapaus jos näkee takapuolen joka ei ole tuulipuvussa tai toppahousuissa.
Saavatko naiset sitten vilkuilla vaivihkaa peppuja? Olen itse ihan heteronainen, mutta jos joku nainen tiukoissa trikoissa kävelee edessäni niin kyllä katse sinne takapuolen suuntaan liikkuu. Vaatevalinnoilla voi tosiaan vaikuttaa siihen, katsovatko muut vai eivät, eikä kannata laittaa tiukkoja trikoita jos katseet häiritsevät. Itse en halua että takapuoltani katsotaan ja käytänkin aina pitkiä paitoja, mekkoja ja takkeja.
Vierailija kirjoitti:
AP voi nyt muuttaa sinne naisten tasavaltaan, missä ei ole miehiä tekemässä katseraissskauksia.
Sovitaanko niin?
Toi olisi hyvä. Annetaan feministeille Lapista oma autonominen alue johon saavat perustaa oman miehistä vapaan utopiansa tai pyytää sinne vaikka manuja tai muita jotka sopivat sisustukseen ja tekevät mitä femi käskee.
Vierailija kirjoitti:
Se on Suomessa tapaus jos näkee takapuolen joka ei ole tuulipuvussa tai toppahousuissa.
Pepusta kireät kolmikymppisen mamman toppahousut saavat sedän silmät pyörimään.
Teinityttöjen keskuuteen näyttää rantautuneen joku billy eilish muoti eli vaatteet ihan liian suuria ja peittävät kaikki muodot. Todella harmillista
M43
Miehet kyllä tuijottaa naisvartaloa ja jollain tavalla hauska huomata, kun koittavat tehdä sen vaivihkaa tai sitten se on tahatonta. Minua se ei siis haittaa. Kyllähän sitä itsekin komeat miehet huomaa.
Joo tiukat persetrikoot eli ns treenihousut taattua, että perse kerää katseita sekä miehiltä että naisilta. Ei voi haitata, koska noissa liikkuu eli esiintyy
🍑🎶
Me ollaan perseilijöitä kaikki
kun oikein silmin katsotaan
me ollaan perseilijöitä elämän
ihan jokainen
🎶🍑
Aikani mä täällä kärsin, toppahousuja katseilla järsin,
Nyt se paska ohi on, on riemu juubel mahdoton
Pikku-pikku pukimissa naisia häärii, yhä vain ylemmäksi lahjetta käärii
Siis vipinää bokseriin ja eikun kevättä sisään eetteriin
Mä tsiikaan tissii
Mä tsiikaan peppuu
Ei mua estä enää mikään,
Ei mua määrää femikään
Joo, joo, joo
Joulu, uusvuosi ja loppiainen synkkää
Helteet kun tulee, ei enää masennusta lykkää
Mut Mannosen Mette ei vaan helteitä näytä,
Eikä naiset niitä pikkurimpsuja käytä.
Kohta ei oo enää kropassa paitaa
Ei rusketuksiin tuu häiritsevää raitaa,
Mä talvelle en enää pokkuroi
Vaan kauneudella taas hekumoin
Mä tsiikaan tissii
Mä tsiikaan peppuu
Ei mua estä enää mikään,
Ei mua määrää femikään
(Sävel: Klamydia - mä lähden himaan)
Tämä tällainenhan ärsyttää vain siksi, että ärsyyntyjää itseään ei kukaan katsele tai sitten katselee vain ne rumat.