Lopettakaa miehet vaivihkaa katselemasta naisten peppuja!
Ällöä kun esim bussissa näkee kuinka miehet vaivihkaa katsovat poistuvaa naista tai rullaportaissa takaapäin. Menen aina hissillä, koska muuten joku tuijottaisi takamusta. Häiritsee.
Kommentit (60)
En ole koskaan vaivihkaa katsonut.
Lakkaa sinä vahtaamasta miehiä, niin et edes huomaa mihin he katsovat.
rullaportaissa olisi aika vaarallista seistä selinpäin menosuuntaan.
lisäksi tämä aloitus on joko trolli, tai sitten aloittaja on feministipsykooseissaan
Mutta, jos he vaivihkaa lopettavat tuijottelun, niin huomaako sitä loppumista sitten?
Itse aina runkkaan kotia päästessäni jos olen nähnyt kaupassa söpöpyllysen tyllerön.
M35
Vierailija kirjoitti:
Oon itse nainen ja kannatan naisten oikeutta olla rauhassa vaatetuksesta riippumatta.
Mutta tarvitseeko kulkea tissit tyrkyllä ja persettä nuolevissa trikoissa jos ei halua huomiota?En mäkään kulje yläosattomissa ja kitise jos joku erehtyy katsomaan.
Minäkin kannatan naisten oikeutta olla rauhassa vaatetuksesta huolimatta. Minulla ei kuitenkaan ole mitään sitä vastaan, että miehet vaivihkaa ja hienotunteisesti katsoo naisten vartaloita. Mitä pahaa siinä? Minäkin naisena tykkään katsella joskus vaivihkaa ja hienotunteisesti miehiä. Miksi kaikki sukupuolten välinen pienikin seksuaalinen vire pitää pyyhkäistä maailmankaikkeudesta pois? Minä haluan miehiä, tykkään miesten vartaloista, tykkään siitä jännitteestä, mikä joskus syntyy. Ei siinä ole mitään naista tai miestä alentavaa. Oleellista on hienotunteisuus ja käsitys siitä, milloin, missä ja miten tällainen toisen katseleminen on sopivaa.
Miehiä ei tulisi päästää ihmisten ilmille ilman sidottuja silmiä ja saattajaa. Ikärajan pitäisi olla siinä kahdentoistaikävuoden tietämissä. Eivätpähän katselisi sopimattomia.
😂🤣
Jos naiset käyttää ylitiukkoja trikoita, joista paistaa alushousut läpi, niin suattaapi katse harhautua pakaroita kohden.
Kyllä niitä nuorten naisten peppuja ja tissejä on mukava katsella. AP saa olla ainakin minun katseiltani rauhassa ja arvelen, että siitä se kenkä lopulta puristaakin eli huomaa tulleensa siihen ikään, että kukaan ei enää katso sinua.
Vierailija kirjoitti:
Oon itse nainen ja kannatan naisten oikeutta olla rauhassa vaatetuksesta riippumatta.
Mutta tarvitseeko kulkea tissit tyrkyllä ja persettä nuolevissa trikoissa jos ei halua huomiota?En mäkään kulje yläosattomissa ja kitise jos joku erehtyy katsomaan.
Ihme oletuksia sulla. Kyllä ne miehet persettä katsoo, vaikka olisi farkut tai väljä hamekin.
Ap tuskin kulkee persettä nuolevissa trikoissa, jos ei edes liukuportaita uskalla käyttää katseiden pelossa.
Kumpikin olette säälittäviä. Sinä arvostelet kanssanaisiasi ja Ap taas häpeää itseään ja naiseuttaan.
Kävelköön kukin missä kuteissa haluaa ja vilkuilkoon kukin vaivihkaa mitä haluaa. Ei heteromieheltä voi kieltää synnynnäistä seksuaalisuutta. Ongelmahan on oikeasti ne miehet, joille vaivihkaa vilkuilu ei riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin kannatan naisten oikeutta olla rauhassa vaatetuksesta huolimatta. Minulla ei kuitenkaan ole mitään sitä vastaan, että miehet vaivihkaa ja hienotunteisesti katsoo naisten vartaloita. Mitä pahaa siinä? Minäkin naisena tykkään katsella joskus vaivihkaa ja hienotunteisesti miehiä. Miksi kaikki sukupuolten välinen pienikin seksuaalinen vire pitää pyyhkäistä maailmankaikkeudesta pois? Minä haluan miehiä, tykkään miesten vartaloista, tykkään siitä jännitteestä, mikä joskus syntyy. Ei siinä ole mitään naista tai miestä alentavaa. Oleellista on hienotunteisuus ja käsitys siitä, milloin, missä ja miten tällainen toisen katseleminen on sopivaa.
Miehen heteroseksuaalisuus kielletään lailla.
Tuollainen vaivihkaa vilkaisu voi olla jopa tiedostamatonta, sen saa pois vain täydellisellä sukuvietin sammuttamisella.
Tähän on lääkkeitä olemassa.
Kannattaa AP kääntää tämä pyyntösi kolmellekymmenelle muullekin kielelle sillä tuolla rautatieaseman suunnalla näkee köörejä jotka vilkuilun ohella antavat avointa palautetta siitä mitä he voisivat kanssasi tehdä jos avut vain riittävät.
Naiset pukeutuu tarkoituksella tiukkoihin housuihin ja lyhyeen takkiin että varmasti perse näkyy, naisten tarkoitus on esitellä persettänsä, jos ne eivät haluaisi esitellä niin ne käyttäisivät pitkää takkia. Tätä käytöstä sanotaan naisten soidinmenoiksi.
Jestas. Olen elänyt yli kuusikymppiseksi naiseksi, enkä ikinä ole osannut moisesta huolestua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen heteroseksuaalisuus kielletään lailla.
Tuollainen vaivihkaa vilkaisu voi olla jopa tiedostamatonta, sen saa pois vain täydellisellä sukuvietin sammuttamisella.
Tähän on lääkkeitä olemassa.
Homoilu on sukupuoleen katsomatta se ainoa normaaliina pidettävä suuntautumisen muoto, kaikki muu on sairasta perverssiota.
Lopetan heti, kun naiset lopettaa sen hauisten tuijottelun. Olen ihminen, enkä mikään käsivarsilihas.
Lopettakaas nyt, pilaatte vain miesten maineen.
Itse katselen vain tissejä
Vierailija kirjoitti:
Itse aina runkkaan kotia päästessäni jos olen nähnyt kaupassa söpöpyllysen tyllerön.
M35
Kannattaako odotella kotiin asti?
Tuijotan niitä sitten silmä kädessä tai ehkä jopa silmät käsissä: jos se vähemmän häiritsisi
Onko esim. olkapään katsominen eri juttu tai hiusten? Tuijottaminen toki eri juttu, mutta muuten liikkuessa nyt osuu kaikenlaista näkökenttään. Liukuportaissa edellämenevän selkä tuppaa osumaan katsoessa eteenpäin.