Te jotka olette pidemmässä parisuhteessa, arvostatteko kumppanianne?
Mites te jotka olette pidemmässä parisuhteessa, arvostatteko kumppanianne oikeasti? Koetteko että olette onnellisia kun teillä on heidät elämässänne? Tuoko puoliso mielestänne arkeenne hyviä ja mukavia asioita? Jos vastaus on kyllä, näytättekö nämä fiilikset ja ajatukset sille kumppanille? Jos vastaus on ei, miksi olette suhteessa?
Kommentit (29)
Yli 20 v. kokemuksella arvostan täysillä. Ihanin ihminen maailmassa. Aina ei ehkä lempi täysillä roihua, mutta rakkaus, lämpö,ystävyys arvostus ja kunnioitus on aina läsnä. Tiedän, että mieheni ajattelee minusta samoin ja olen kiitollinen, että olen saanut olla hänen kanssaan näin kauan.
Tätä vauvapalstaa lukiessa olen oppinut arvostamaan kumppaniani enemmän. Muilla on ihan kamalia miehiä ja sinkkumiesten kommentointi naisista järkyttävällä tasolla.
Arvostatteko kumppanianne oikeasti? -> kyllä
Koetteko että olette onnellisia kun teillä on heidät elämässänne? -> kyllä
Tuoko puoliso mielestänne arkeenne hyviä ja mukavia asioita? -> kyllä
Jos vastaus on kyllä, näytättekö nämä fiilikset ja ajatukset sille kumppanille? -> kyllä
Kyllä.
Kyllä.
20v takana ja ihan parasta kun koskaan ei ole ollut sellaista säätöä tai draamaa, mitä tällä palstalla tuntuu jokaisessa parisuhteessa olevan.
Miehen ei tarvitse kierrepotkulla potkia ketään nakkikioskilla sihisten, eikä naisen miettiä riittääkö 200g makaronilaatikkoa per hlö häissä..
Ihan parasta.
Reilu parikymmentä vuotta yhdessä ja näillä näkymin loppuun asti. Arvostan kyllä, mutta nyt kun asiasta muistutit, ehkä se tosiaan täytyis näyttää useammin. Arjessa kun unohtuu ja suhde muuttuu itsestäänselvyydeksi.
Arvostan, mutta mies ei arvosta minua ja siksi pitäisi varmaan erota, koska olisi kiva olla hyvässä suhteessa tai sitten tässä suhteessa pitäisi tehdä töitä.
Kyllä arvostan. Mies on paras ystäväni ja minä hänen olemme suht introverttejä kummatkin ja nautimme edelleen toistemme seurasta muiden edellä. Toki riitoja on silloin tällöin, mutta koskaan en ole epäillyt rakkaistamme tai edes miettinyt eroa. Hoidamme kotitaloutta yhtenäisenä tiiminä ja perheen rahat on yhteiset. Eli isoja konflikteja ei ole suhteessa.
Olen ollut toisessa avioliitossa kohta 20 vuotta. Tässä kypsemmän iän liitossa on enemmän lämpöä ja kunnioitusta kuin nuoruuden liitossa, jossa puolestaan oli enemmän seksiä ja vauhtia.
Nyt on hyvä ikääntyä yhdessä kaikessa rauhassa. Olemme onnellisia.
En tietenkään arvosta. Petän häntä, teen muka pitkää työpäivää, ettei tarvitse mennä kotiin, laitan rahaa jemmaan kertomatta hänelle, valitan ja haukun häntä aina kun mahdollista.