Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pojalla oli eilen koulussa huono päivä ja nyt väittää olevansa kipeä

Vierailija
27.04.2021 |

Selvästi tiedän ettei oo. Kuumekkin mitattiin. Eilen oli paha yhteenotto poikien kesken ja selvästi nyt pelkää palata kouluun.

Järki sanoo että pakota kouluun ja lähde itse töihin, kyllä se pärjää. Sydän sanoo että anna aikaa. Toisaalta ei se voi noiden poikien kohtaamista joka päivä vältellä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin antaa yhden päivän hengitellä, mutta kyllä se tilanne on kuitenkin kohdattava. Siitä pitäisi puhua.

Vierailija
2/9 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko opettajien kanssa asiasta puhunut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa, ei se voi vaikeaa tilannetta loputtomiin vältellä. Tietysti vähän vaikuttaa se, oliko kyseessä tasapuolinen tappelu vai enemmänkin pahoinpitely.

Vierailija
4/9 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko opettajien kanssa asiasta puhunut?

Eilen luokanvalvoja soitti etten ihmettele jos pojalla on tunteet pinnassa. Ei ole ennen ollut tällaisia juttuja ja poika oli itsekin ihan hämillään. Mun on pakko lähteä töihin, en voi itkevää pojan kanssa nyt jäädä vääntämään. Annan siis tänään jäädä kotiin, mutta eihän tää näin voi jatkua.

Vierailija
5/9 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää kotiin ja selvittää tänään lapsen kanssa mistä aamulla kiikasti. Pelkääkö pahoinpitelyä vai onko itse joutunut ongelmiin?

Vierailija
6/9 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olen joskus lukenut tällaisen samanlaisen aikaisemmin...

Vierailija
7/9 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin jäädä täksi päiväksi kotiin

Vierailija
8/9 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita nyt ainakin kouluun viestiä. Tuo tilanne täytyy siellä puhua auki, että pojat pääsevät jokainen tilanteessa eteenpäin ja ehkä oppivat jotain vuorovaikutukseen liittyviä juttuja lisää.

Vierailija
9/9 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen tunne niillä muillakin tappelupukareilla on. Kouluun vaan. Ja vinkkinä kosseille että yhdestä mimmistä ei tarvi tapella. Niitä kyllä riittää kaikille. M49

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän