Kristiina Komulainen - Toimittajasta poliisiksi
https://yle.fi/uutiset/3-11902894
Muistatteko vielä Kristiinan? Juonsi yleensä musiikkitapahtumia jne.
Kommentit (79)
Miten on mahdollista, että Kristiina Komulainen on vasta 42-vuotias???? Minä olen 76-vuotias, eikä minulla ole mitään ryppyjä otsassa. Noin nuori, minun lapseni ikäinen? Ja ryppyjä otsassa, vaikuttaa vanhalta tädiltä. Itse olen 76-vuotias. Miten voi olla mahdollista? Daami on kaunis, mutta rypyt????Missä ihonhoito?
Miesmäiset naiset on parhaita sängyssä.
Tämä nainen on nykyään ihan joka paikassa kertomassa näkemyksiään…huoh!
Eikö Kristiina Komulaisella ole Jehovan todistaja menneisyys?
Vierailija kirjoitti:
Tämä nainen on nykyään ihan joka paikassa kertomassa näkemyksiään…huoh!
Kertoi tuoreessa haastattelussa, että vaikka on julkkis, poliisina häntä ei ole tunnistettu eli on saanut tehdä työtä rauhassa = ”hitto, kukaan ei tajua, että mä oon julkkis eli tungen nyt joka lehteen kertomaan työstäni, jotta mut jatkossa varmasti tunnistetaan.”
Mitäköhän kollegat tykkää julkisuuspelleilystä ja siitä, että täysi märkäkorva esiintyy suurena asiantuntijana? Ja miksi ihmeessä haluaa vaikeuttaa työtään tällä tavalla?
Ei vissiin ihan penaalin terävin kynä tämä nainen. Ja miten 42-vuotias voi näyttää 6-kymppiseltä?
Vierailija kirjoitti:
Eikö Kristiina Komulaisella ole Jehovan todistaja menneisyys?
Jossain haastattelussa kertoi siitä, kun sanoi pitävänsä joulusta. Jehovantodistajakodissa sitä ei oltu vietetty.
Vierailija kirjoitti:
Palaa takaisin radioon. Ei tainnut pää kestää sittenkään poliisin hommia. Arkitodellisuus kaduilla oli varmaan ihan erilaista kuin ehkä kuvitteli.
Hesarin tämänpäiväisestä jutusta saan käsityksen, että on edelleen poliisin hommissa ja että pää on kestänyt ihan hyvin. Eikä näy viitteitä siitäkään, että arkitodellisuus olisi yllättänyt.
https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000008089436.html (vain tilaajille).
Nainen, jota ei oman alan ulkopuolella kukaan tunne, ahdistui, kun hänestä ei tullutkaan julkkispoliisia, joten nyt on tungettava mediaan vaikka väkisin. Herättää lähinnä myötähäpeää, kun hieman yksinkertainen ja kouluja käymätön ihminen esiintyy suurena asiantuntijana ymmärtämättä, että saa itsensä vaikuttamaan lähinnä säälittävältä. Ja liekö poliisissa ollaan kovin mielissään tällaisista ulostuloista.
Käyttääkö kukaan opiskeluun vuosia ja lopettaa työt vuoden jälkeen? Ihme juttu tuo.
Vierailija kirjoitti:
Käyttääkö kukaan opiskeluun vuosia ja lopettaa työt vuoden jälkeen? Ihme juttu tuo.
Ja veronmaksajien rahoilla plus vieden jonkun toisen opiskelupaikan.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ensimmäinen eikä viimeinen joka opiskelee monta vuotta vain tajutakseen etteipä ollutkaan "oma ala".
Vierailija kirjoitti:
Miten on mahdollista, että Kristiina Komulainen on vasta 42-vuotias???? Minä olen 76-vuotias, eikä minulla ole mitään ryppyjä otsassa. Noin nuori, minun lapseni ikäinen? Ja ryppyjä otsassa, vaikuttaa vanhalta tädiltä. Itse olen 76-vuotias. Miten voi olla mahdollista? Daami on kaunis, mutta rypyt????Missä ihonhoito?
Ja sinä et ole tuohon ikään mennessä oppinut, että ihmiset ovat erilaisia ja ihmisten ihotyypit ovat erilaisia. Ja luulet oikeasti "ihonhoidon" estävän rypyt, jos niitä on tullakseen? Ok.
T. Otsassa ryppyjä jo parikymppisenä, ellei peräti aiemmin.
Minua on ihmetyttänyt, että miten hänellä on pokkaa esiintyä asiantuntijana ja osaajana alalla, jolla on työskennellyt vain muutaman vuoden? Tuossa kohtaa vasta alkaa kunnolla hahmottaa mistä on kyse, ja hän kokee jo saaneensa kaiken. No, se ei varmaan kauhean paljoa sitten ollut.
Mikä se uusin uutinen oli? Iltalehden plussassa juttu.
Vierailija kirjoitti:
Nainen, jota ei oman alan ulkopuolella kukaan tunne, ahdistui, kun hänestä ei tullutkaan julkkispoliisia, joten nyt on tungettava mediaan vaikka väkisin. Herättää lähinnä myötähäpeää, kun hieman yksinkertainen ja kouluja käymätön ihminen esiintyy suurena asiantuntijana ymmärtämättä, että saa itsensä vaikuttamaan lähinnä säälittävältä. Ja liekö poliisissa ollaan kovin mielissään tällaisista ulostuloista.
Jospa hän haluaa tehdä sovitteluja sellaisissa ympäristöissä, ja tilanteissa ja sellaisten ihmisten kanssa, joissa sovittelu sopii.
Ensin sanoo että tämä oli se ala johon hänet on luotu ja kutsumus löydetty , nyt lopettaa hommat näin lyhyen ajan jälkeen?
Joku tuolla hänen instassaan kommentoikin että tainnut olla sosiaaliprnoa koko poliisin ammatti hänelle alusta asti . Ehkä osuva kommentti
Vierailija kirjoitti:
Mikä se uusin uutinen oli? Iltalehden plussassa juttu.
Ehkä on vaan ihminen joka tarvitsee jatkuvasti jotain uutta
Palaa takaisin radioon. Ei tainnut pää kestää sittenkään poliisin hommia. Arkitodellisuus kaduilla oli varmaan ihan erilaista kuin ehkä kuvitteli.