Taas olisi Helsingissä tarjolla parvi 450e/kk
Onkohan sama parven vuokraaja, josta mtv teki juttuakin aikaisemmin?
https://asunnot.oikotie.fi/vuokrattavat-asunnot/helsinki/16117161
Kommentit (238)
No tuo ei pahemmin ihmisistä välitä jos tuollainen hinta jostain sänkypaikasta.
Mahtuuko rumpusetti parvelle? Yöllä en toki soita.
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tarjoan vuokralle parven"
HAHAHAH, Suomi pitää itseään kehittyneenä maana :D
Tiukempaa on Tukholmassa ja Köoiksessä.
Ei ole. Yksiö Sollentunassa vuokralla 450 euroa.Siisti oli vielä .
On. Tiukempaa on asunnon löytäminen Tukholnasta ja Köpiksestä kuin Helsingistä.
Onneksi ei ole parveketta .Olisi varmaan vuokrannut sen kesähotellina.
Vierailija kirjoitti:
No tuo ei pahemmin ihmisistä välitä jos tuollainen hinta jostain sänkypaikasta.
Jos on sama tyyppi, niin maikkarin jutussa perustelee hintaa näin:
"Vuokrat ovat näillä huudeilla muutenkin kalliita ja ajattelin tuon olevan hinta siitä, että luovun omasta yksityisyydestäni. Asumistukikin on suunnilleen tuon verran, vuokranantaja perustelee."
Kuten joku jo huomauttikin, tuonne ei välttämättä saa asumistukea lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Päivällä ei niin mielellään saa olla siellä. Enempikin yöpaikka .
Vierailija kirjoitti:
En usko, että mahtuu. Ehkä joku ukulele ja pikkuinen käsin paukutettava rumpu voisi toimia, jos haluaa musisoida.
Tulee tästä mieleen yksi Harjunpää- kirja, missä nuorimies asui alivuokralaisena erään rouvan alkovissa.Mullakin on alkovi, se on 4 neliömetriä.🤔
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tarjoan vuokralle parven"
HAHAHAH, Suomi pitää itseään kehittyneenä maana :D
Tiukempaa on Tukholmassa ja Köoiksessä.
Ei ole. Yksiö Sollentunassa vuokralla 450 euroa.Siisti oli vielä .
On. Tiukempaa on asunnon löytäminen Tukholnasta ja Köpiksestä kuin Helsingistä.
Katso Marketplace facebook. Siellä on kivoja asuntoja ,mutta varovaisuutta.
Itse vuokrasin suomalaiselle naiselle opiskelun takia . 3 kk oli täällä ja nyt istuu hyvällä pallilla asianajajana Hesassa. Vei tavaraa rutkasti vaatteista antiikkeihin ja espanjalaiset pitsilakanatkin lähti mukaan. Ei vastaa kun otan yhteyttä. Olen vieläkin shokissa vaikka tästä on jo monta vuotta.
Hyvä että kylpyhuoneen käyttö kuuluu vuokraan, muuten pitäisi paskoa ikkunasta kadulle. Vai kuuluuko ikkunoiden käyttö vuokraan? Pitänee soittaa ja varmistaa ettei ihan huijatuksi tule.
Mun vuokra täällä maaseudulla 40 neliön yksiössä on 420 euroo, helsingissä ei olis ees varaa parveen! ;D
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että kylpyhuoneen käyttö kuuluu vuokraan, muuten pitäisi paskoa ikkunasta kadulle. Vai kuuluuko ikkunoiden käyttö vuokraan? Pitänee soittaa ja varmistaa ettei ihan huijatuksi tule.
Kuvassa ei ainakaan näy parvella ikkunaa. Kannattaa varmistaa.
Tekisi melkein mieli vuokrata tuo vitsinä ja mennä tuonne parvelle syömään kermajäätelöä laktoosi-intoleranttipötsiini. Samalla voisi aloittaa paljon haavelemani saksofonin soitto, mongolialainen kurkkulaulanta ja surströmmingin kotikokkailu. Nyt on kyllä hieno asumisratkaisu, ja kyllähän sitä vuokratilassaan saa tehdä mitä haluaa. Kotirauha nääs.
Vierailija kirjoitti:
Mun vuokra täällä maaseudulla 40 neliön yksiössä on 420 euroo, helsingissä ei olis ees varaa parveen! ;D
Niin. Maaseutu ja Helsinki ovat kaksi eri paikkaa.
Kehtaisinko edes kavereille kertoa että asuisin jonkun parvella ja vieläpä tuohon hintaan. En kehtaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan tuo Helsingissäkin ihan absurdia. Vielä 15v vuotta sitten yksiön vuokra viereisessä Punavuoressa oli 500e tienoilla. Nyt samalla rahalla saa parven.
mulle vois kelvata tuo jos olisin yksin. Ajatella miten paljon mun palkasta jäisi säästöön, jos asuisin tossa ja vielä Ullanlinnassa kivalla paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivätkä ole. Helsinki on yksi paikka, maaseutu voi tarkoittaa melkein mitä vaan, hyvinkin laajalta alalta Suomessa. Siinä on aika monta eri paikkaa.
Vähän itkettää tuo ilmoitus, kun miettii, että vanhempien pikkukaupungin keskustakaksio maksaa alle 600 euroa kuukaudessa.
"Nykytilanteessa (virus) on keittiötä käytetty vuorotellen tartuntojen välttämiseksi. Hygieniaan muutenkin kiinnitetty paljon huomiota."
Väliäkös tuolla, kun pyöritään samassa pienessä asunnossa.