My Heritage
Onko kukaan tehnyt dna-testiä? Tein itse viime vuonna ja en tiennyt sitoutuneeni mihinkään jatkuvaan tilaukseen. Nyt luottokortiltani on veloitettu yli 350e!!! jostakin täydellisestä paketista. Tuntuu tämän perusteella aika huijaukselta koko homma. En todellakaan nähnyt mitään tekstejä, joissa olisi kerrottu minun aitoutuvan tällaiseen.
Kommentit (44)
Huijattu kirjoitti:
Kun teet dna-testin, niin saat My Heritagen palvelut käyttöön. He ilmoittavat uusista macheista yms. Ja pääset tarkastelemaan tekemääsi sukupuuta. Mutta en tiennyt testin tehdessäni sitoutuvani tilaamaan tätä palvelua jatkuvana ja että minun olisi pitänyt ymmärtää ensimmäisen vuoden aikana lipetta tilaus omilta sivuiltani. Maksoin ensin vain sen pienemmön summan 75e? ja nyt ilman mitään lisämeilejä oli veloitettu kortilta tuo 350e.
Kannattaa lukea ne tekstit eikä painaa vaan 'hyväksyn'
Vierailija kirjoitti:
Älkää hyvät ihmiset antako DNA-tietojanne minnekään. Tulette vielä katumaan. T. tutkija
Joo kaduttaa ihan vtusti. not
Ollaan tehty ja maksettu se testipaketti, mutta ei mitään muita veloituksia ole sen jälkeen mennyt. Tarjouksia kyllä tulee jatkuvasti, mutta heitän suoraan roskiin. Kyllä sinä itse olet ruksin laittanut johonkin tilaukseen, ei ne itsestään tule. Nyt vaan yrität saada tilauksen poikki, tuskin saat tähän mennessä veloitettuja takaisin. Löytyisikö firmalta tilaushistoriaa, mistä selviäisi milloin olet ehkä vahingossa tilannut.
Älkää hyvät ihmiset antako DNA-tietojanne minnekään. Tulette vielä katumaan. T. tutkija