Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako kumppania sinulla on ollut? Muistatko kaikkien nimet?

Vierailija
26.04.2021 |

Kommentit (107)

Vierailija
101/107 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kaikki yhdynnät, niitä kun ei Ole kuin 5 eri tyypin kanssa (yhden kanssa seurustelin n 10 v).

Sitten mulla on ollu yks epämääräinen suhde, ajoittain aika tiiviskin, ollu vanhempien luona, nukuttu alasti yhdessä monta kertaa, mut sitä yhdyntää ei tapahtunut. Mulla ollu myös mies-kavereita joiden kanssa Viettäny aikaa ja se on ollu sellaista vähän hilkulla, että aletaanko oleen. Nuoruudessa. Yksi sellainen tuli nyt keski-ikäisenä vastaan ja se oli molemmille hiukka hämmentävää. Olin unohtanu koko tyypin! Mut kyllä muisti alkoi palailemaan.... ja tiedän ettei seurusteltu eikä sekstailtu (vttu mikä idiootti Mä Olin silloin!). Mä jotenkin en halunnu olla sen kaa. Tiedän kyllä miten Mä sen perustelin silloin. Siis sehän oli kiva ja hyvännäköinen, samanikäinen reipas. Mut Mä vaan äh, too complicated.

Se tuli joskus facebookissa vastaan ja Olin ihan et kuka tää on!? Se oli kaupassa töissä ja Mä raahasin koko perheen vuorotellen tervehtimään sitä. Tsiisus mitä juttuja :D

Kännisekoiluja en oo laskenu, siis ne puolitiehen jääneet. Ei koskaan mitään hyvää seurannu

Vierailija
102/107 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

34 joista viimeisin on nykyinen puoliso. Kaikkien etunimet muistan, mutta kaksi on joiden sukunimeä en muista. Nykyisen puolison kanssa olen ollut kahdeksan vuotta ja uskollinen olen ollut koko ajan.

Nainen 43v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/107 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

34 joista viimeisin on nykyinen puoliso. Kaikkien etunimet muistan, mutta kaksi on joiden sukunimeä en muista. Nykyisen puolison kanssa olen ollut kahdeksan vuotta ja uskollinen olen ollut koko ajan.

Nainen 43v

Ja siis seksikumppaneita 34. Noista seurustelusuhteita 8.

Vierailija
104/107 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

3. T, D ja T.

Vierailija
105/107 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tiedä kaikkien nimiä.

En ylpeydellä tätä kannA, mutta sekoiltu on js kannA kuitenkin.

Kännissä olen sekoillut. Kiva oli humaltua, mutta ei ollut kiva olla krapulassa eikä kiva muistella että mitähän tapahtui. Oli elämä sekaisin, tai en sitä silloin itse tajunnut.

Ei mahda mitään. Eletty on noin sekavasti.

Että en tiijjä kenen kanssa tuli pantua.

Vierailija
106/107 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista kaikkien n. 50 naisen nimeä. Näistä eri kansallisuuksia on ehkä 10. Miten teillä muilla, kuinka kansainvälistä menoa sängyssä on ollut?

M42

Vierailija
107/107 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muista kaikkien n. 50 naisen nimeä. Näistä eri kansallisuuksia on ehkä 10. Miten teillä muilla, kuinka kansainvälistä menoa sängyssä on ollut?

M42

Yksi virolainen ja yksi venäläinen, loput 32 suomalaisia. N43

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme