Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako kumppania sinulla on ollut? Muistatko kaikkien nimet?

Vierailija
26.04.2021 |

Kommentit (107)

Vierailija
61/107 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan muista kaikkien nimiä.

Vilkasta oli sillä saralla aikoinaan.

Seksikumppaneita noin 200, en sitäkään voi tietää tarkkaan.

Vilkkain vuosi oli 2003, silloin oli noin 70 partneria.

Vierailija
62/107 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat viedään ensin, joten en ehtinyt aikoinaan "kokeilla" kun yhtä - sitä parasta. Nimen muistan yhä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/107 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika montaa aasialaista tussutelinettä olen nusassu maailmalla kiertäessä. Niiden nimiä en ole viitsinyt edes kysyä. "Pussy" on se yleisin. Suomalaisten muijien nimiäkään en jaksa muistaa.

Vierailija
64/107 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika montaa aasialaista tussutelinettä olen nusassu maailmalla kiertäessä. Niiden nimiä en ole viitsinyt edes kysyä. "Pussy" on se yleisin. Suomalaisten muijien nimiäkään en jaksa muistaa.

Kaltaisesi miehet haukkuvat suomalaisia naisia h*oriksi ja matupatjoiksi ja itse käytätte hyväksenne köyhien maiden naisia ja lapsia sen minkä raha riittää. Älykkyysosamäärä tuskn yltää kengän numeroon.

Vierailija
65/107 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina yhtä huvittavaa, kun kysytään naisilta vastauksia seksuaalisuuteen liittyviin kysymyksiin, niin naisia vihaavat miehet ryntäävät sankoin joukoin paikalle öyhöttämään, jos tulee yhtään vastauksia, jotka eivät sovi heidän naisvihamielisiin kuvitelmiinsa. Menkää välillä ulos, eväsretki metsään vois lievittää tuota ahdistusta.

Vierailija
66/107 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain 1 ja olen hänen kanssaan edelleen, ollut jo 26 vuotta.

Vierailija
67/107 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 ja muistan

Vierailija
68/107 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut vain kuusi seksikumppania, joten helposti muistaisi nuo nimet. Valitettavasti sen ihan ensimmäisen nimeä en kuitemkaam edes tiedä: käytin häntä vain neitsyydestä eroon pääsemiseen humalaisena risteily-yönä, enkä siksi edes kysynyt mitään tietoja sen kummemmin. (Olin jo 21 ja häpesin kokemattomuuttani, joten todellakin otin vain ekan käteen ouneen ja vein sen heti hyttiin.)

Muut muistan kyllä, jopa tunsin heidät hyvin ennen seksiin ryhtymistä. Yhden kanssa oli vuosikymmenen mittainen suhdekin. Yhden illan jutut tms irtosuhteilu ei todellakaan ole kiinnostanut koskaan (sen koommin kun siitä neitsyydestä pääsin).

N42

Vierailija
69/107 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme. Kolmas on aviomieheni; yhdessä n.20 vuotta.

N35

Vierailija
70/107 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut 22 kumppania. Muistan nimeltä 18.

Vierailija
71/107 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumppaneita? ehkä noin 5. Nämä osaan nimetä.

Seksikumppaneita sitten yli 450. Näistä muistaa naamat, tuskin kunnolla kaikkien. 

M41v

Niin ja kaikki siis miehiä.

M41v

Äijähän on kunnon lunttu. Hirvee jakorasia :D :D

Vierailija
72/107 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

7, joista 6 muistan nimeltä. Yhden nimeä en muista kysyneeni, ehkä olin kuullut joskus - kyllä opiskelijaelämää piti vähän testata ;)

Vierailija
73/107 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yhtäkään, ja nytkin olen ihastunut varattuun, eli ei ole tulossa siitäkään sitä ensimmäistä.

N32

Vierailija
74/107 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes muista kaikkia. 

Ihan tavallinen keski-ikäinen, keskiluokkainen perheenäiti olen. 

Olin sinkkuna 18-21v ja noin 24-29v, kyllähän siinä ajassa ehtii nauttia elämästä. 

Hauskaa oli, Sovittiin silloisen bilekaverin kanssa, että joskus vanhana sitten yritetään muistella silloisia tapahtumia. Tuskin muistan sitten enää mitään. 

Vierailija
75/107 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurustelukumppanit muistan toki, mutta kaikkien lyhytaikaisten tapailukumppanien nimiä en muista enää kymmenien vuosien takaa. Kaikkia seksikumppaneita en muista. Saatan esimerkiksi muistaa, että jonkun tietyn tyypin kanssa oli säpinää, mutta en muista, mille asteelle se jäi ja menimmekö sänkyyn. Erityisen hyvät ja huonot kokemukset muistan kyllä!

Nyt on tullut saman miehen kanssa oltua oli 20 vuotta, joten nuoruuden juttuja tulee ajateltua harvakseltaan ja huomaan vuosi vuodelta, että yhä enemmän asioita on unohtunut.

täällä sama. Jotkut on jäänyt mieleen jostain syystä, mutta ei kaikki. Ja enemmän vaan unohtuu. 

Vierailija
76/107 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hirveesti koska alko kyllästyttää tossa nelikymppisenä, luulisin et n. 40? Ei paljon. Muutaman nimen ehkä 5 muistan.

Vierailija
77/107 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaltaisesi miehet haukkuvat suomalaisia naisia h*oriksi ja matupatjoiksi ja itse käytätte hyväksenne köyhien maiden naisia ja lapsia sen minkä raha riittää. Älykkyysosamäärä tuskn yltää kengän numeroon.

Itse taas tunnut elävän ison aisan puutteessa värkki kireenä kuin viulunkieli. Tyypillistä tynnyrissä kasvaneen kuulopuheista oppimaa liturgiaa. Vedä vaikka pussi päähän niin voisin tulla kiksauttamaan sut svääreihin ja samalla pääsisit irti fantasioistasi ja fixaantuneista ennakkoluuloistasi.

Vierailija
78/107 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leena, Anna, Sinikka, Maija, Tiina, Mari-Anna, Kaisla, Reetta, Tiina2, Elina, Rebecca, Janita, Suvi, Minna, Hannele, Aino, Emma, Riitta, Liisa, Linnea, Miia, Mia, Kati, Kristiina, Heli, toinen Heli, Marika, Anneli, Piia, Katri, Jaana ×2, Mariym, Enni, Kipa, Kaija, Milla, Elisa, Sanna, Pauliina, Eerika, Kirsti, Merja, Varpu ja Iida.

Vierailija
79/107 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ehkä noin 100, +/- 20, mutta en kyllä ole tarkkaan laskenut, miksi pitäisi? Ja en todellakaan muista naamoja enkä nimiä... Eikä hävetä, en ymmärrä ollenkaan, miksi joku häpeäisi.

Vierailija
80/107 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi on ollut ja huolestuisin muistini tilasta jos en hänen nimeään muistaisi.

Sama täällä. Mielelläni kyllä unohtaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan