Montako kumppania sinulla on ollut? Muistatko kaikkien nimet?
Ei viikkoa ilman Pirittaa:
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa naisista ainakin häpeä seksikumppaneitaan vaikka eivät sitä myöntäisi. Siinä vaiheessa kun se ns. oikea löytyy kyllä ne muut pyyhittäisiin mieluusti pois koko kartalta.
Miksi ihmeessä, jos muutkin kokemukset ovat olleet hauskoja ja opettavaisia? Taidat olla mies kun tuollaisia älyttömyyksiä lauot.
-5
Seurustelukumppanien ja tapailukumppanienkin nimet muistan kaikki. Seksikumppaneiden nimiä en pystyisi heittämään.
Seksikumppaneita ehkä 8...saattaa heittää yhdellä tai kahdella. En muista muistelematta nimiä. Viimeisestä uudesta on yli 10 vuotta. N36
4 vakituisempaa, tietysti muistan nimet. Seksikumppaneita sitten kymmenkunta, vähän riippuen siitä mikä lasketaan seksiksi, enkä todellakaan muista kaikkien nimiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa naisista ainakin häpeä seksikumppaneitaan vaikka eivät sitä myöntäisi. Siinä vaiheessa kun se ns. oikea löytyy kyllä ne muut pyyhittäisiin mieluusti pois koko kartalta.
Miksi ihmeessä, jos muutkin kokemukset ovat olleet hauskoja ja opettavaisia? Taidat olla mies kun tuollaisia älyttömyyksiä lauot.
-5
Älä yritä.
Vierailija kirjoitti:
Yksi on ollut ja kimpassa ollaan edelleen 24 vuoden jälkeen.
Muistan jopa hänen nimensä.
M42
Ihana :) tämän minäkin olisin halunnut.
Vierailija kirjoitti:
”3” älkää naurattako 😂 olkaa nyt rehellisiä ees itellenne.
Hä? Kaksi pitkää suhdetta ja siinä välissä yksi FWB. Tiedän monta yli nelikymppistä jolla luku on 1.
"– Muutama prinssiksi naamioitunut rupisammakko osuu aina valitettavasti jokaisen kohdalle eli stressiä ei siitä kannata ottaa. Kunhan pitää huolta terveydestään ja turvallisuudestaan, elämä jatkuu, Hagman muistuttaa."
Eli tämäkin on jotain tempparit-tasoa? Piritta muuten unohti kertoa omien kumppaneidensa määrän.
Vierailija kirjoitti:
No, en minä arvosta miestäkään joka painaa menemään siellä sun täällä. Seksuaalinen vapaus on jotain ihan muuta kuin kaikki panee kaikkea. Se on itsensä arvostamista. Ja olen kerran jos toisenkin kuullut miehistä sanottavan pukki ei niin positiiviseen sävyyn.
Eikö itseään voi arvostaa siten, että harrastaa seksiä iloisesti, turvallisesti ja niin paljon kuin mieli tekee? Itse olin nuorempana aika hyvän näköinen ja vientiä riitti. En muista kaikkien kumppanien nimiä, eikä tarvitsekaan. Hyvät rakastajat muistan kyllä.
Nyt on ikää jo päälle 50v. eikä itselläni ole enää sellaista halukkuutta kuin nuorempana. Enkä pystyisi enää kuvittelemaankaan olevani kenenkään muun kuin oman aviomieheni kanssa.
Ei kuitenkaan harmita yhtään, että tuli nuorempana mentyä vapaasti. Siinä oppi samalla tuntemaan oman kehonsa hyvin. Miehelle en ole kertonut mitään nuoruusvuosista. Hän on itse varsinainen "siveyden sipuli" ja on kertonut olleensa minua ennen vain parin naisen kanssa.
Ihmissuhteet on näille muistamattomille kulutustavaraa. Siksi niitä onkin heille kertynyt ja kertyy edelleen
Vierailija kirjoitti:
Ihmissuhteet on näille muistamattomille kulutustavaraa. Siksi niitä onkin heille kertynyt ja kertyy edelleen
Parisuhde ja perheen perustaminen ei ole enää mikään ihanne ja normi.
Yhden illan juttujen nimiä en todellakaan muista, niitä on ollut lukemattomia nuorena. Baari-illat, festarit, ulkomaanmatkat, u name it, aina oli hauskaa ihastua pikaisesti ja lähteä tekemään parempaa tuttavuutta kahdestaan :D
Kaksi varsinaista pidempää seurustelusuhdetta on ollut, joista jälkimmäisen kanssa olen nyt ollut 20 vuotta ja perustanut perheen. Näiden nimet muistan :D :D
N45
Noin 20.
En osaa tarkkaa lukua sanoa, joten nimetkin vähän hankalia.
Olivat huuruisia amis aikoja, nyt parisuhteessa.
m25
Kumppaneita 10. Todellakin muistan.
Muistan myös lähestulkoon jokaisen panon nimen (vajaa 100).
Niidenkin kasvot muistan, joiden nimi on unohtunut.
M48
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, en minä arvosta miestäkään joka painaa menemään siellä sun täällä. Seksuaalinen vapaus on jotain ihan muuta kuin kaikki panee kaikkea. Se on itsensä arvostamista. Ja olen kerran jos toisenkin kuullut miehistä sanottavan pukki ei niin positiiviseen sävyyn.
Eikö itseään voi arvostaa siten, että harrastaa seksiä iloisesti, turvallisesti ja niin paljon kuin mieli tekee? Itse olin nuorempana aika hyvän näköinen ja vientiä riitti. En muista kaikkien kumppanien nimiä, eikä tarvitsekaan. Hyvät rakastajat muistan kyllä.
Nyt on ikää jo päälle 50v. eikä itselläni ole enää sellaista halukkuutta kuin nuorempana. Enkä pystyisi enää kuvittelemaankaan olevani kenenkään muun kuin oman aviomieheni kanssa.
Ei kuitenkaan harmita yhtään, että tuli nuorempana mentyä vapaasti. Siinä oppi samalla tuntemaan oman kehonsa hyvin. Miehelle en ole kertonut mitään nuoruusvuosista. Hän on itse varsinainen "siveyden sipuli" ja on kertonut olleensa minua ennen vain parin naisen kanssa.
Pari vuotta tapailemani nainen on olisi vakavasti otetta "vaimomatskua" mutta en usko että hänellä on ollut alle 10 seksipartneria kuten hän väittää. Luulen että niitä on olut paljon enemmän. Siksi en aio ryhtyä vakavampaan. En tietenkään kerro tätä hänelle.
m46
Palstan ikiaikaiskysymyksen äärellä on sinulla varmasti ikiaikais-Tiimarinvihkokin hollilla?
Seurustelukumppanit muistan toki, mutta kaikkien lyhytaikaisten tapailukumppanien nimiä en muista enää kymmenien vuosien takaa. Kaikkia seksikumppaneita en muista. Saatan esimerkiksi muistaa, että jonkun tietyn tyypin kanssa oli säpinää, mutta en muista, mille asteelle se jäi ja menimmekö sänkyyn. Erityisen hyvät ja huonot kokemukset muistan kyllä!
Nyt on tullut saman miehen kanssa oltua oli 20 vuotta, joten nuoruuden juttuja tulee ajateltua harvakseltaan ja huomaan vuosi vuodelta, että yhä enemmän asioita on unohtunut.
3 kumppania ollut, yhden illan juttuja en koskaan ole halunnut harrastaa.
N53