Montako kumppania sinulla on ollut? Muistatko kaikkien nimet?
Ei viikkoa ilman Pirittaa:
Kommentit (107)
Minulla on ollut vain 1, jos tulee ero niin olen yksin, koska miehillä on ollut niin paljon kumppaneita, että en halua uutta miestä.
4 ja muistan kaikkien nimet.
N43
Seksikumppaneita on ollu todella paljon.. osan olisi voinut jättää kokemattakin. Parisuhteita on kolme ja kolmas on nykyinen jonka kanssa ollaan oltu viisi vuotta. Ikää 24.
Miksi ihmeessä pitäisi hävetä/katua seksikumppanien laatua tai tasoa, mutta määrää ei saisi hävetä eikä katua? Miksi ihmeessä seksikumppaneiden laadussa pitäisi olla jotenkin automaattisesti jotain vikaa mutta määrä on aina täydellisen oikea?
Määrä ei korvaa laatua.
Nämä voimaantuneet on aina yhtä hassuja tuossa mustavalkoisuudessaan.
Oisko seitsemän? Kahdeksan?
Karita, kaksi eri Elinaa, yksi jonka nimeä en muista, Paula, Sirkka-Liisa (joo oli vähän vanhempi), Terhi ja Julia. Siinä ne. M52
0 kappaletta, ei muistettavaa 😃
Missä tynnyrissä pitää elää ettei ole kuullut löyhämoraalisia miehiä kutsuttavan pukeiksi ja häntäheikeiksi..
Ja nuo ei tosiaan ole mitään kehuja.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut vain 1, jos tulee ero niin olen yksin, koska miehillä on ollut niin paljon kumppaneita, että en halua uutta miestä.
Eli siis miehet ongelmana ei ole teidän pituus tai se että olette pienituloisia vaan ongelmana on esim. teidän liian monta kumppania, miksi pakit tulee.
Seksikumppanihan voi olla itselle parisuhdekumppaniksi huono, mutta seksikumppaniksi loistava. Väitän, että yhden tai kahden kanssa olleet eivät kovin paljon seksistä tiedä.
Kaksi, molempien kanssa seurustelin ja toisen kanssa olen nykyään naimisissa. Muistan totta kai nimetkin.
N26
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika montaa aasialaista tussutelinettä olen nusassu maailmalla kiertäessä. Niiden nimiä en ole viitsinyt edes kysyä. "Pussy" on se yleisin. Suomalaisten muijien nimiäkään en jaksa muistaa.
Kaltaisesi miehet haukkuvat suomalaisia naisia h*oriksi ja matupatjoiksi ja itse käytätte hyväksenne köyhien maiden naisia ja lapsia sen minkä raha riittää. Älykkyysosamäärä tuskn yltää kengän numeroon.
Itse taas tunnut elävän ison aisan puutteessa värkki kireenä kuin viulunkieli. Tyypillistä tynnyrissä kasvaneen kuulopuheista oppimaa liturgiaa. Vedä vaikka pussi päähän niin voisin tulla kiksauttamaan sut svääreihin ja samalla pääsisit irti fantasioistasi ja fixaantuneista ennakkoluuloistasi.
Ei kiitos kiinnosta, saan kyllä taas illemmasta hyvältä suomalaiselta mieheltä, niitäkin onneksi on!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En taas ymmärrä. Seksikumppanien lukumäärää ei saisi muka hävetä? Miksi ei? Itse häpeän useampia, kahta seurustelukumppania lukuunottamatta.
Tätä minäkin ihmettelen, että taas tullaan röyhkeästi ulkopuolelta määräilemään ja kertomaan kuinka entisiin seksikumppaneihin saa ja pitää suhtautua. Piritta saa itse suhtautua ihan kuinka tykkää ja katua vain huonoa makuaan/tasoaan jos siltä tuntuu mutta ei hälläkään ole oikeutta ohjeistaa muita tuntemaan samalla tavalla ihan kuin tuo olisi jokin virallinen "oikea" tapa.
Mitä hävettävää siinä muka on kuinka monen kanssa on ollut?
Ihan liikaa ja vääränlaisia osa omasta mielestä. En tiedä miten päästä yli häpeästä. Yksi syyllinen on mielestäni turhan seksimyönteinen ilmapiiri 20 vuotta sitten. Sinkkuelämää tuli telkkarista ja koulutti nuoria naisia "nauttimaan elämästä" vähän turhankin reippaasti. Silloin myös valistus oli tasoa "muistakaa ehkäisy!" niinkuin mikään ei olisi niin tärkeää kuin se, että ei missään nimessä saa tulla nuorena raskaaksi kun se oli olevinaan maailmanloppu. Eikö se sitten ole, että tyttöjä kannustettiin seksissä hurjasteluun?
Mielestäni pitäisi opettaa, että seksi on hieno asia, mutta se ei ole itseisarvo eikä tarvitse jokaisen vastaantulijan kanssa harrastaa vain siksi, koska "voi". Tunnen useamman ihmisen joka on traumatisoitunut tämän liian harrastamisen takia ja joku on päätynyt päättämään päivänsäkin siksi.
Väitän, että tämä vapaamielisyys ei ole todellakaan vain hyvä asia. Eikä kyse ole määrästä tai laadusta vaan siitä kun aikuisena herää ymmärtämään tulleensa aivopestyksi johonkin jota ei aikuiseksi tultuaan enää hyväksy kun ymmärtää ettei ole todellakaan niin avomielinen kuin on opetettu itsestään luulemaan.
Mikä on vielä inhottavampaa on se miten ajat ovat tuosta vielä pahentuneet. On joku Tinder jonka takia moni nuori nainen saa käsityksen, että saadakseen parisuhteen pitää käydä seksillä kauppaa ja tarjota parastaan tai mies valitsee jonkun muka paremman tapailukumppanin. Sitten on paljon hyväksikäyttöä yhä edelleen ja muuta inhottavaa.
On myös Tiktok johon teinityttö voi ladata itsestään aikuisviihteen puolelle melkein menevää sisältöä. Aivan varmasti muutaman vuoden päästä tuntuu monista pahalta kun itsestä löytyy netistä tuollaista juttua. Entäs Insta? Tai OnlyFans?
Joku 18-vuotias on tosi nuori lataamaan itsestään kaikenlaista nettiin ja kaikkea propagandaa seksuaalisuudesta tyrkytetään nuorille. Annetaan hyvin nuorille valtava määrä mahdollisuuksia hajottaa oma psyyke aivopesemällä tekemään asioita joita nuori ei välttämättä haluaisi tehdä jos voisi aikuisen harkintakyvyllä päättää.
Seksikumppaneita on ollut kolme, muistan kaikkien nimet.
Parisuhteessa en ole ollut.
Tanja, Heli, Susanna, Jaana, Minna eli 5 ja muistan nimet.
Nolla, ei ole mitään muistettavaa.
Seksikumppaneitako tarkoitat? 10 saan laskettua kahden käden sormilla.
1 aviomies, nykyinen, muistan nimen :)
2 avomiestä, muistan molempien nimet
2 fb-miestä, molempien kanssa olin usemman vuoden samaan aikaan, muistan nimet
1 ulkomaalainen elämäni mieheksi luulemani, muistan nimen
1 ulkomaalainen vakipano suomessa käydessään, muistan nimen
3 yhden yön tapausta, joiden etunimet luulen muistavani
Tätä minäkin ihmettelen, että taas tullaan röyhkeästi ulkopuolelta määräilemään ja kertomaan kuinka entisiin seksikumppaneihin saa ja pitää suhtautua. Piritta saa itse suhtautua ihan kuinka tykkää ja katua vain huonoa makuaan/tasoaan jos siltä tuntuu mutta ei hälläkään ole oikeutta ohjeistaa muita tuntemaan samalla tavalla ihan kuin tuo olisi jokin virallinen "oikea" tapa.