Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten löytää parisuhde, jossa ollaan sitoutuneita mutta ei muuteta yhteen?

Vierailija
26.04.2021 |

Minulla on lapsi, mutta saman ilmiön havaitsin jo ennen kuin tapasin lapseni isän (erosimme pari vuotta sitten). Parisuhteita on tarjolla ja löytyy, mutta vain niitä joissa mies haluaa melko piankin muuttaa yhteen tai niitä joissa mies haluaa kevytsuhteen jossa ei sitoudu kunnolla. Ennen lasta tilanne oli toki ok koska minäkin halusin muuttaa yhteen ja perustaa perheen. Mutta nyt kun on lapsikin en enää haluaisi asua kenenkään kanssa yhdessä ainakaan ennen kuin lapsi muuttaa pois kotoa ja siihen on yli 10 vuotta vielä aikaa. Ei silti kiinnosta mikään pelkkä kevytsuhde jossa ei oikeasti sitouduta ollenkaan.

Joten miten löytää mies joka haluaa sitoutua mutta ei asua yhdessä?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun naisella on oma asunto ja vaativa työ, se voidaan nähdä miesten toimesta uhkaksi. Jos nainen pärjää yksin, tulee toimeen omillaan, eikä kaipaa ketään arkeen, voi se olla liian itsenäistä joillekin. En todellakaan halua siinä mielessä perinteistä parisuhdetta, että asuisin miehen kanssa samassa osoitteessa. Lasten perinnön takia en tule myöskään avioitumaan uudelleen.

Vastausta ap:n kysymykseen en osaa antaa. En usko Tinderistä löytyvän tervepäisiä ihmisiä, joten olen mieluummin sitten yksin.

Avioituminen ei uhkaa lasten perintöä.

Avioehto pitää tehdä. Muuten menee hankalaksi, jos edes toisella lapsia.

Vierailija
42/46 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuollaisia miehiä luulisi olevan. Toki sitoutumishaluttomien välttäminen lienee kompastuskivi.

Samaa mieltä. Lähes kaikki eronneet nelikymppiset miehet, joihin tutustuin Tinderissä halusivat juuri suhteen, jossa ei muuteta yhteen. Nykyinen miesystävä on vakavissaan ja sitoutunut monella tapaa, mutta ei halua muuttaa yhteen. Nyt on alkanut jo vähän loiventaa kantaansa. On alkanut puhua, että haluaisin joskus, useamman vuoden päästä muuttaa yhteen. Itse en taida jaksaa odotella. Mies sanoo, että olen hänen elämänsä rakkaus, jonka kanssa haluaa mennä naimisiin. Minä puolestani haluan puheiden sijaan tekoja ja arjen jakamista. Jos mies haluaa 50-60-vuotiaanakin elää yksin, niin siitä vaan. Luulen kyllä, että tuossa iässä sitä alkaa katua, ettei hyödyntänyt tilaisuutta, kun se oli tarjolla. Itse en halua vanheta yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku yh-iskä varmaan suostuisi tuollaiseen järjestelyyn.

Vierailija
44/46 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin enää muunlaiseen suhteeseen ryhdyn.

M47

Sama juttu. Omat lapset olen hoitanut. Toisten lapsia en halua hoitaa. N45

Vierailija
45/46 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne haluaa naisen kanssa asumaan. Ruoka, siivous ja lastenhoito palvelu pelaa. Tai luulevat 🤭

Vierailija
46/46 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne haluaa naisen kanssa asumaan. Ruoka, siivous ja lastenhoito palvelu pelaa. Tai luulevat 🤭

Kodinhoito nyt ei vaadi kuin viitseliäisyyttä. Jos YH-iskä on ollut riittävän kauan roolissaan, niin eiköhän jaettu vastuukin onnistu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi