Kivilahdet
https://www.seiska.fi/kotimaa/kivilahtein-seurapiiriperheen-oikeudessa-…
Siinä ne seurapiirien "kaunottaret " nyt tappelevat rahasta.
Kukahan voittaa perintöriidan?
Kommentit (42)
On vissiin rouvia vähän leikelty, silmäluomet pahasti eri korkeudella.
Tossa se yks päivä lähti mustalla coupemersullaan kumit vinkuen kun valot vaihtui vihreäksi. Tunnistaa kun rekkari on KK-2. Ite palelin suojatien reunassa.
Perheen äiti on kyllä ihan hyvännäköinen, mutta tyttäret ovat kyllä kaukana edes näteistä. Rahallakaan ei kaikkea saa.
Seiska osaa kyllä valita aina karmaisevimmat kuvat kohukaunottarista. Vois melkein nostaa hattua.
Eipä tule menemään testamentin moite lävitse. Täysin reilua, että Karin kaikki neljä lasta saavat samat osuudet pesästä. Nämä ahnehtijat kun haluaisivat kaiken, eipä vähempi riitä. Hiukan on vuosikymmenten saatossa hymyilyttänyt tämä toimittajien sarkastisesti silloin tällöin käyttämä seurapiiri"kaunottaret".
Jäätävä trio. Siinäpä elämänarvot kohdillaan, mammonaa vaikka kuinka paljon, mutta mikään ei riitä. Vanha muikki, mihin se enää lisää rahaa tarvii. Ja hävyttömiä nuo nuoremmatkin muikit, he eivät mitenkään ole ylivertaisessa asemassa sisaruspuoliinsa nähden. Puistattava keissi.
Pian kuullaan kuinka p**kainen loppu ahneilla loppujen lopuksi on...
Jospa annettaisiin jo olla. Tytärten ulkonäöstä on kirjoiteltu jo kaksi vuosikymmentä.
Vierailija kirjoitti:
Eipä tule menemään testamentin moite lävitse. Täysin reilua, että Karin kaikki neljä lasta saavat samat osuudet pesästä. Nämä ahnehtijat kun haluaisivat kaiken, eipä vähempi riitä. Hiukan on vuosikymmenten saatossa hymyilyttänyt tämä toimittajien sarkastisesti silloin tällöin käyttämä seurapiiri"kaunottaret".
Mun mielestä lasten tosiaan tuleekin olla tasaveroisia perinnön suhteen, mutta kyllä mä oon niin reilu, että jotain tälle mammallekin olisi kuulunut. Miksiköhän hän ei saanut mitään? Melko reilu mies kyllä oli :D
Siinä on löytänyt toimittaja ihan täydelliset kuvat, päivän piristys :D
Vierailija kirjoitti:
Pian kuullaan kuinka p**kainen loppu ahneilla loppujen lopuksi on...
Sieltä voi sitten Guccin pohjilta kaivaa omat ja vastapuolen oikeudenkäyntikulut. Hoviin tällaisen jutun ei pitäisi päästä sitten lainkaan.
Kari on kuitenkin tehnyt testamentin 1,5 vuotta ennen kuolemaansa, joten mitä todennäköisimmin ei pystytä mitenkään todistamaan, ettei järjen valo olisi tällöin ollut vielä tallella (johan sitä näin maallikon silmin todistaa sekin, että tuli järkiinsä ja jätti kahdelle vanhemmallekin lapselleen perintöä).
Tuo Karina näyttää varsin epävakuuttavalta transulta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä lasten tosiaan tuleekin olla tasaveroisia perinnön suhteen, mutta kyllä mä oon niin reilu, että jotain tälle mammallekin olisi kuulunut. Miksiköhän hän ei saanut mitään? Melko reilu mies kyllä oli :D
Mamma ei välttis peri mitään mutta se ei tarkoita ettei avioliiton purkautumisesta( kuoleman johdosta) ei tehtäisi ensin ositusta, tuskin siinä jää puille paljaille, ellei sitten ole ollut joku jäätävä avioehto. Lisäksi leskellä oikeus asua loppuelämän yhteisessä kodissa eli eiköhän vanhan rouvan asiat ole järjestyksessä. Toki jos saa elämäänsä sisältöä tappelemisesta ja kateudesta niin se on sitten eri asia.
Sarkasmia toimittajilta tuo "kaunottaret".
Aivan kamalat kuvat on valittu tuohon.
Keski-ikäisiä naisiahan nuo tyttäretkin jo ovat. Ja keski-ikäinen nyt vaan tuppaa näyttämään ikäiseltään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolisohan ei yleensäkään peri. Tietysti jos on ollut avioehto, olisi ollut asiallista jättää rouvallekin jotain. Eikös se vielä ollut niin, että mies ei aikanaan halunnut rouvan käyvän töissä? Ei siinä työeläkettä sitten ole varmaan hirveästi kertynyt. Tuskin on rahaton, mutta periaatteessa pitäisi rouvakin muistaa, jos tilanne on ollut tämä.
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäisiä naisiahan nuo tyttäretkin jo ovat. Ja keski-ikäinen nyt vaan tuppaa näyttämään ikäiseltään.
Aijai, juuri toisessa ketjussa on kymmeniä vakuutteluja, miten rahalla saa edustavaa ulkonäköä. Ei taida kuitenkaan päteä ihan kaikkiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän puoliso peri mitään. Ja tuolla on kyllä omaisuutta ihan tarpeeksi. Hienoa, että Kari vihdoinkin oli oikeudenmukainen, vanhemmille lapsille olisi oikeastaan kuulunut vieläkin enemmän, kun isä heidät hylkäsi tuon korpin vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Kauneudesta kait heitä on arvosteltu eikä niinkään iästä...
Aika imarteleva kuva tuossa jutussa 😂😳