Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaiset ovat köyhtyneet

Emma K.
26.04.2021 |

Tavalliset suomalaiset eivät enää pysty ostamaan edes tavallisimpia päivittäistavaratuotteita.
Mainokset on nykyään suunnattu tummaihoisille. Kaikissa mainoksissa on nykyään mustia, jotka, ihme kyllä, ovat kuluttajia, joita mainostajat kosiskelevat. Luonnollisesti lähestytään ihmisiä, joilla on varaa kuluttaa. Mutta mihin on kadonnut kantasuomalaisten ostovoima. Ja mistä on tullut tummaihoisten rahat.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen pystyi palkallaan pärjäämään, nyt ollaan leipäjonossa.

Vierailija
2/49 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ostovoimani on pakollisten asioiden jälkeen about nolla. Olen työtön ja sen jälkeen kun olen maksanut opintolainan lyhennyksen ei jää juuri muuta kuin ruokarahat. Ei tässä tehdä lapsia, pidetä autoa tai edes ajeta korttia, osteta omistusasuntoa saati mitään muutakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihrpiieröhallitus tulee saamaan suomen ennennäkemättömn, saattepa vielä nähdä. Alku on jo ollut aalinen.

kokhallitus sitä ennen..

Vierailija
4/49 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onflyfansin piti tuoda vaurautta. Yleisesti ottaen tuntuu siltä ettei mitkään sijoitus/of varannot jakaannu tasaisesti väitettiin mediassa mitä hyvänsä. Viitisen vuotta ollaan kohkattu kansan vaurastumisesta useimpien tilien ammottaessa tyhjyyttään.

Media tykkää vetää kansalaisia höplästä lupaamalla kuuta taivaalta.

Vierailija
5/49 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolestuttavaa miten paljon tykkäyksiä näin kamalat aloitukset keräävät.

Vierailija
6/49 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma ostovoimani on pakollisten asioiden jälkeen about nolla. Olen työtön ja sen jälkeen kun olen maksanut opintolainan lyhennyksen ei jää juuri muuta kuin ruokarahat. Ei tässä tehdä lapsia, pidetä autoa tai edes ajeta korttia, osteta omistusasuntoa saati mitään muutakaan.

Miksi oletat että työttömänä pitäisikään olla varaa muuhun kuin pakollisiin asioihin?

Se on varmaan ikävää ettei rahaa ole, mutta niin sen pitää ollakin työttömänä. Ei meidän työssäkävijöiden velvollisuus ole tarjota kuin minimitoimeentulo työttömille. Suomessa on kuulemma huutava työvoimapula, mene töihin.

Kuulemma? Sano millä alalla. Isäni kouluttautui tällaiselle alalle. Oli vuoden töissä kunnes sanottiin ettei häntä enää tarvitakaan. Pääsi vuoden päätteeksi korkean ikänsä vuoksi suoraan eläkkeelle.

Vierailija
7/49 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No suurimmalla osalla on kuitenkin säästynyt rahaa ja matkakuume vaivaa. Kohta lähtee taas suomalaiset ympäri maailmaa viuhahtelemaan.

Vierailija
8/49 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun maa on korruptoitunut alusta loppuun,et voi sitä silti vierittää mustien syyksi.Saatat olla itse osaton mafian asteeseen,jos olet syrjäytynyt,muutoin paraskin puhumaan.

Vierailija
9/49 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä valita. pers ut maksattaa suomalaisilla  7 miljardin edestä etelän vätysvaltioiden tukea kun "me olemme rikkaita"

vain mielipuolet tukevat liikkeettä, jonka politiikka ajaa muutkin työttömyyden partaalle ja vararikkoon.

sekoomuksen puudelipuolue perskarvat valehtelee ja

haluaa maksaa kreikka-italiatukia!

Vierailija
10/49 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömänä ei tarvitse lyhentää opintolainaa, vain maksaa korot.

Vierailija
11/49 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työttömänä ei tarvitse lyhentää opintolainaa, vain maksaa korot.

Kerro se pankilleni. Lyhennykset alkoivat ennen kuin olin edes valmistunut ja mitään neuvotteluhaluja ei ole edes erän pienentämiseen. Palvelumaksujakin menee kohta varmaan 15 euroa kuussa.

Vierailija
12/49 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ominaa, vain maksaa korot.

Tolan isä sairasti skitsofreniaa ja näyttelijän lapsuus oli traumaattinen

Päällimmäinen kokemukseni lapsuudessa oli turvattomuus.

https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000007944890.html

Vierailija
13/49 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen pystyi palkallaan pärjäämään, nyt ollaan leipäjonossa.

Minä pärjään ihan hyvin työkkärin rahoilla.

Mihin tuhlaat rahasi?

Vierailija
14/49 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huolestuttavaa miten paljon tykkäyksiä näin kamalat aloitukset keräävät.

Yliksen oikeistojonnet käyvät tykkäämässä. Katkeroituneita persuja ns kilttimiehiä unohtamatta.

Vierailija
15/49 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

katokset on ussein palkattomisa orjantöisä tai muusa huuhaasa eikä oikkein oo varraa kummosseen kuluttelujuhulaan

😬

Vierailija
16/49 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka on kallistunut kovasti tämän koronavuoden aikana. Nyt menee ruokakauppaan paljon enemmän rahaa kuin vuosi sitten vaikka ostan täsmälleen samoja asioita.

Ihan totta on aloitus.

Vierailija
17/49 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi oletat että työttömänä pitäisikään olla varaa muuhun kuin pakollisiin asioihin?

Se on varmaan ikävää ettei rahaa ole, mutta niin sen pitää ollakin työttömänä. Ei meidän työssäkävijöiden velvollisuus ole tarjota kuin minimitoimeentulo työttömille. Suomessa on kuulemma huutava työvoimapula, mene töihin.

Kuulemma? Sano millä alalla. Isäni kouluttautui tällaiselle alalle. Oli vuoden töissä kunnes sanottiin ettei häntä enää tarvitakaan. Pääsi vuoden päätteeksi korkean ikänsä vuoksi suoraan eläkkeelle.

Lähihoitajilla riittää töitä. Ylipäätään hoitoalalla on työvoimapula. Hallitus on juuri päättänyt lisätä ulkomaisen työvoiman ottamista 10000 ihmisellä vuosittain, joten näillä aloilla on ilmeisesti työvoimapula.

Vierailija
18/49 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Keskituloinen, kuulun alempaan keskiluokkaan, en elä velaksi ja jää säästöönkin. Olen oppinut sen pienituloselta ja - eläkeläiseltä mummoltani. Kyllä suurin syy on ylikuluttaminen. Ja ei, kuten sanoin suvussani on velattomia pienituloisia,jotka eivät elä yli varojensa, eikä kukaan syytä omista valinnoistaan muita tai kyseenalaista heidän ulkonäkönsä perusteella, ettei palkkatulo ja kuluttamisen mahdollisuus olisi työssä ansaittua. Ota vastuu omista valinnoistasi ja opettele ennakoimaan talouttasi budjetoimalla, kuten kunnon oikeistolainen tekee. Vassarit vaan pyytää yhteiskuntavastuuta, joten itseään ei kunnon oikeistolainen elätä muilla.

Vierailija
19/49 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surkeaan asemaan ovat suomalaiset joutuneet omassa maassaan.

Käyn hakemassa Vantaalla ruuat Jumbosta. Eipä näytä kovin kurjalta, kun tuhannet ihmiset ryntäävät ostamaan ruokaa kukkurakärryllisiä ja pakkaavat omiin autoihinsa tavarat. Siinä menee leivät, lihat, kalat vihannekset, hedelmät ja juomat. Omakin ruokalaskuni on viikonloppuna aina yli 100 e ja viikolla haetaan lisää. Ihan ovat kantasuomalaisia.

Vierailija
20/49 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näkee ympärillään paljon köyhyyttä, niin kannattaa katsoa melkein mihin tahansa muualle maailmaan niin perspekti voi muuttua. En ymmärrä miten näin yltäkylläisen elintason maaassa jaksetaan valittaa näin paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän