Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaiset ovat köyhtyneet

Emma K.
26.04.2021 |

Tavalliset suomalaiset eivät enää pysty ostamaan edes tavallisimpia päivittäistavaratuotteita.
Mainokset on nykyään suunnattu tummaihoisille. Kaikissa mainoksissa on nykyään mustia, jotka, ihme kyllä, ovat kuluttajia, joita mainostajat kosiskelevat. Luonnollisesti lähestytään ihmisiä, joilla on varaa kuluttaa. Mutta mihin on kadonnut kantasuomalaisten ostovoima. Ja mistä on tullut tummaihoisten rahat.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän se on, että mainoksissa on naurettavan paljon tummahipiäisiä nykyään. Heidän osuutensa väestöstä on edelleen vain muutama prosentti.

En tajua miten se ihmisen ihon väri mainoksessa voi ketuttaa joitakin näin pahasti. Minuun ei vaikuta millään tavalla myykö sitä parranajokonetta tai ruohonleikkuria musta, valkoinen vai albiino. Mitä väliä? 

Minä en ainakaan samaistu jos mainoksessa on joku matula. Kierrän semmoiset kaukaa.

Joo nykyään pitää varoa sitä kulttuurista omimista.

Vierailija
42/49 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarvitseeko nykyään lähihoitajan suorittaa lääkelaskuja koulussa? Olen suunnitellut lähihoitajan uraa koska olen pitkäaikaistyötön ja arvelen että se on ainoa mahdollisuuteni enää työllistyä. Matematiikan taitoni on olematon.

Mut sähän ap,ketjun aloittaja, voisi kokeilla ja jatkaa sitä pimeetä prostitoidun työtä jota jo mainostitkin tuossa toisessa ketjussa. Mikä on sun taksa? Eur? 1h

Paljonko ap sul ois esmes poskihoito hinta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on eläke pienimmästä pästä eli 1100 kuussanettona, mutta asun velattomassa asunnossani, minulla on velaton auto, puolikas omakotitalo perittynä ja tilillä puolen vuoden tienestit, että revi siitä trolli.

Pelkän asuntoni arvo on venäläisen 50 vuoden tulot. Trollin kopeekoilla laskien sadan vuoden.

Alkuvuodesta uusin kaikki keittiökoneet.

Vierailija
44/49 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
45/49 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko ap Silppu? Muistaakseni hänellä oli joskus blogi, jonka nimimerkki oli Emma K

Silppu poisti taas bloginsa. Tai siis se Jenni Alina lily.fi:ssä :(

Vierailija
46/49 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suomalaisista väliä. Pääasia, että tulijat saavat kaiken.

Vierailija
47/49 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huolestuttavaa miten paljon tykkäyksiä näin kamalat aloitukset keräävät.

Yliksen oikeistojonnet käyvät tykkäämässä. Katkeroituneita persuja ns kilttimiehiä unohtamatta.

Kyllä nyt v*tuttaa. Juo lasillinen kylmää vettä, hengitä syvään ja rauhoitu. T. Psykiatrisi.

Vierailija
48/49 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa just tuli ihan mukava tili, mutta veroja lähti 7kE edestä valtion pohjattomaan kaivoon. Mitä nyt viime aikoina asioita olen seuraillut, niin eipä ainakaan hyvinvointivaltion ylläpitoon nuo mene.

Vierailija
49/49 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmarkkinatuki on 530 netto. Asuntovelkainen ei saa toimeentulotukea.

Taloussanomissa oli jo ennen koronaa, että kaupan alalta loppuu 25000 työpaikkaa 10 vuoden sisällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi