Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te muut naiset saatte pidettyä ystävänne?

Vierailija
16.08.2006 |

Minun on hyvin hankala löytää itselleni kavereita/ystäviä.

Yleensä ystävyyssuhde kariutuu siihen, kun tulen myös ystävän miehen kanssa hyvin toimeen. Oikeastaan tulen muutenkin paremmin miesten kanssa juttuun.

Jotenkin vaan ystävät kuvittelevat minun vievän heiltä miehen. :(

Kuinka ihmeessä pystyn pitämään välit etäisenä miehiin? Jos jätän miehen kokonaan huomiotta, silloin ystävä hermostuu, kun kuvittelee etten pidä hänen miehestään.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihminen on vähän outo jos tekee suuren numeron siitä, että tulee miesten kanssa toimeen. Eiköhän meistä kaikki melkein tule??!!

Usein ihminen on sokea sille kaikista ärsyttävimmälle piirteelleen. Eiköhän ap:lta sellainen piirre löydy, joka karkottaa ystävät ja jota hän ei itse tiedosta.

Vierailija
2/12 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimeen! Eli kuulostaa korvissani aika älyttömältä, sori vaan.

Minulla on useita hyviä ysäviä, vuosien varrella tavattuja eri tilanteissa. Kaikki tulevat mieheni kanssa mielestäni hyvin toimeen, me olemme olleet yhdessä niin kauan. Ystävien puolisot ovat jo pariin kertaan vaihtuneet, mutta ystävyys säilyy. Ystävät ovat elämän eliksiiri.

Ehkä et ole vielä kohdannut aitoa ystävyyttä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei taida olla omaa... Näet jokaisessa vastaantulijassa mahdollisen poikaystävän.

Normaalissa ystävyyssuhteessa naiset ovat kavereita keskenään ja miestenkin kanssa voi tulla hyvin toimeen, mutta eipä niistä ystävien miehistä sitten enempää.

Kyllä ajattelen ihmissuhteiden olevan enemmän henkilökohtaisia kuin sukupoolisidonnaisia, niinkuin tekstistäsi käy ilmi.

Eli jostain pariskunnasta saattaa tulla paremmin toimeen naisen kuin miehen kanssa, toisesta miehen kuin naisen.

Mutta omat tyttökaverit on kyllä ihan mun kavereita ja ystäviä, en ajattele heidän miehiään, kyllä meillä on ihan naisten jutut keskenään!

Olen lapsena ja nuorena pyörinyt poikaporukassa, mutta täytyy sanoa, että mielummin aikuisena pidän naisystäväni.

Tekstistäsi päätellen ongelma asiassa olet sinä, olet virittynyt liikaa näihin ystävien miehiin, kun tulet mielestäsi heidän kanssaan paremmin toimeen kuin naisten, jotka pitävät sinua uhkana mielestäsi.

Elät hieman vainoharhaisesti. Herää!

Jos haluat miehen ystäväksi, hanki sellainen. Mutta älä naisystävän kautta. Lähestymistapasi on huono.

Vierailija
4/12 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa myös välimuotoja, normaalista kanssakäymisestä tuskin kovin moni pelästyy. Tarkkaile omaa käytöstäsi, siitä se avainkin löytyy.

Vierailija
5/12 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmi...

Vierailija
6/12 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kukaan sellaista katsoisi hyvällä, varsinkaan ihan uudelta kaverilta. Mutta vaikkei näin olisikaan, niin voithan keksiä juttuja vain kaverisi kanssa, niin ettet edes näe miestä?

Mun on kyllä vaikea kuvitella sellaista tilannetta, että tulisin liian hyvin toimeen kavereideni miesten kanssa, vaikka aika poikatyttö olenkin!

Vierailija
7/12 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihastuvan ystäväänsä.

Kyllä minäkin tulen ystävieni miesten kanssa toimeen mutta olen silti ystävieni ystävä pääasiassa, en heidän miestensä.

Ehkä sulla on asenneongelma?

Vierailija
8/12 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ystävänä mm. erittäin kaunis valokuvamalli sekä mieheni entinen ihastus, mutta ei ole tullut mieleen että kumpikaan heistä veisi mieheni. Molemmat ovat hyvin ystävällisiä miehelleni ja juttelevat hänen kanssaan.

Sen sijaan yhdestä ihan " tavallisesta" ystävästä tulee joskus sellainen olo että hänelle mieheni kelpaisi. Se taitaa johtua ennen kaikkea siitä, että hän mielellään juttelee mieheni kanssa sellaisia juttuja joihin minä en " kuulu" , esim. kotiseudustaan kun ovat samoilta tienoilta kotoisin. Mutta en minä ole silti välejä häneen katkaissut :)

Vierailija
9/12 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoi että vähän häiritsevää, itse sanon että ällöttävää... En ole kuitenkaan ystävyyssuhdetta katkaissut, mutta harvemmin teemme Pareina mitään enää.

Vierailija
10/12 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä naiset ei voi ymmärtää jos tulee toimeen miesten kanssa ja osaa puhua " miestä" :D

Tämän lisäksi minun on vaikeaa puhua naisten kanssa koska huumorin tajuni on ronskia ja en ole kiinnostunut juoruista, meikeistä, naapurin tekemisistä, muodista kovinkaan paljoa jne. eli puheen aiheita on melkoisen vähän.

Muutama tosi ystävä löytyy mutta muuten tutstuminen lähemmin on hankalaa. osaan sanoa aina jotain mikä ymmärretään päin P:tä.

Sitten kun on luonnostaan vetävän näköinen niin ihan tosissaan tiedän että olen monen mielestä uhka, vaikka se tuntuukin itsestäni naurettavalle onhan minulla hyvä mies ja lapsia...

Vierailija
11/12 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tietenkin, en osaa mielestäni flirttailla mutta saatan puhua " liian tuttavallisesti" sellaisista asioista joista naiset ei puhu eli syytä saattaa olla itsessä mutta en tahallisesti sitä tee. Kuuluu tähän pirulliseen luonteeseeni joka mieluummin liikuisi 10 miehen ryyppy porukassa kuin saman määrän nais seurassa:(

Vierailija
12/12 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat harrastuksissa, töissä, tms. Lapset pyörivät tapaamisissa mukana ja me " äidit" saadaan jutella ja juoruta keskenämme rauhassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme