Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä teidän mielestä tarpeeksi läheisyyttä?

Vierailija
26.04.2021 |

Meillä on ollut tämän vuoden puolella 2 kertaa seksiä, mutta muuten halailen ja pusuttelen miestäni. Mutta on ollut vähän kaikkea opiskelustressiä ja stressiä auton kanssa niin en ole päässyt sellaiseen oikeaan tunnelmaan. Nyt eilen illalla mieheni sitten tuhahti, että en ole ainoa nainen maailmassa?! Mitä mieltä olette?

Kommentit (24)

1/24 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää ne parit että kun muutetaan yhteen ja unohdetaan partneri. Ei tarvi heti alkaa elämään sitä harmaata arkea, tai paras erota  heti. 

Vierailija
2/24 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ja minun läheisyydentarpeeseeni tuo olisi aivan riittämätön määrä. Onneksi mieheni haluaa minua yhtä paljon kuin minä häntä.

Sitä paitsi seksi hän on oivallinen keino vähentää stressiä. Se rentouttaa ihanasti.

Vierailija
4/24 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun tarvitse tehdä mitään mitä et halua.

Vierailija
5/24 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa viikossa hyvää kiireetöntä seksiä ja läheisyyttä on ihan sopiva määrä. Useamminkin tietysti jos on aikaa. Joskus voi tietysti olla aikoja työmenojen takia olla vaikea järjestää rentouttavia hetkiä mutta siitä ei saa tehdä normaalia.

Vierailija
6/24 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo seksin määrä ihan surkea. Meilläkin useampi pieni lapsi ja monia stressin aiheita ollut, mutta kyllä seksiä silti yleensä on 1-2krt viikossa. Ei se itselle olisi niin välttämätön, mutta puolisoakin on pitänyt ajatella, enkä voi vaatia toista olemaan seksittömässä suhteessa.

Vierailija
7/24 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitkeä mies kyllä, ellei sitten ole jossain muualla sutinaa.

Vierailija
8/24 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan tuo seksin määrä ihan surkea. Meilläkin useampi pieni lapsi ja monia stressin aiheita ollut, mutta kyllä seksiä silti yleensä on 1-2krt viikossa. Ei se itselle olisi niin välttämätön, mutta puolisoakin on pitänyt ajatella, enkä voi vaatia toista olemaan seksittömässä suhteessa.

Ei tuo ole seksitön suhde. 2 kertaa ovat jo harrastaneet seksiä. Onhan siinä melkein kerran kuukauteen.

Vierailija
9/24 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis pitäisi pettää, jos ei joka päivä saa?

Vierailija
10/24 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo ole seksitön suhde. 2 kertaa ovat jo harrastaneet seksiä. Onhan siinä melkein kerran kuukauteen.

Eletään huhtikuun loppua. Kerran kahteen kuukauteen.

Vierailija
11/24 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä mies on itse tehnyt stressin helpottamiseksi? Vai yksin sinun vastuullako parisuhteen seksielämä on?

Vierailija
12/24 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis pitäisi pettää, jos ei joka päivä saa?

Tuota, kerran kahdessa kuukaudessa ja kerran päivässä tahtien väliin mahtuu aika monta vaihtoehtoa. 

Vierailija
13/24 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä mies on itse tehnyt stressin helpottamiseksi? Vai yksin sinun vastuullako parisuhteen seksielämä on?

No tuostahan saa jo sen kuvan, että mies ehdottelee seksiä, mutta Ap:tä ei kiinnosta. Nyt mies sitten sanonut, että on niitä muitakin (halukkaita) naisia.

Vierailija
14/24 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No saadaanhan sitä seksiä tällä menolla 6krt vuoden aikana. Kyllä siinä vaiheessa saattaa mies rueta pohtimaan muitakin vaihtoehtoja.

Vierailija
15/24 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan normaalia, että seksihalujen määrä vaihtelee. Jos kumppani siitä syyllistää kannattaa vaihtaa oikeasti rakastavaan kumppaniin, joka kunnioittaa sinua ja toimii sinun hyväksesi. Ketään ei saa pakottaa seksiin vastoin tahtoaan.

Esim. Itse en tunne halua koskaan, mutta mieheni osaa sytyttää niin, että seksiä on 2-3 x viikossa. Myös miehellä on suhteessa vastuu siitä suhteen laadusta. Se ei riitä että mäkättää ja vaatii.

Vierailija
16/24 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisyys ja seksi ovat eri asioita. Kysyt otsikossa onko läheisyyttä tarpeeksi muttet kerro kuinka usein halit ja pussailet miehesi kanssa. Joka päivä, monta kertaa päivässä?

Meillä halataan ja pussaillaan joka päivä useaan otteeseen. Lisäksi pötkötellään sylikkäin, hiplaillaan ja hipsutellaan.

Ymmärrän, että välillä tulee kausia, kun seksi ei ole mielessä, eikä siihen fiilikseen pääse. Itse olen kuitenkin huomannut, että pitkä tauko seksistä saa myös unohtamaan, miten kivaa ja rentouttavaa se on. Siksi välillä heilutellaan peittoa, vaikkei nyt täydellisesti olisikaan sitä fiilistä. Kyllä se fiilis on sieltä sitten tullut. Ja aina voi tyydyttää kumppania, jos tuntuu siltä, ettei itse halua mitään.

Selvästikään teillä ei ole miehesi mielestä tarpeeksi läheisyyttä, jos hän on nostanut asian esille. Nyt olisi tärkeä hetki keskustella yhdessä, mikä on kummallekin riittävästi ja etsiä ratkaisuja yhdessä.

Vierailija
17/24 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuostahan saa jo sen kuvan, että mies ehdottelee seksiä, mutta Ap:tä ei kiinnosta. Nyt mies sitten sanonut, että on niitä muitakin (halukkaita) naisia.

Aivan. Kannattaa jättää kiristävä sika.

Vierailija
18/24 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan. Kannattaa jättää kiristävä sika.

Vai kannattaisiko sittenkin jättää pihtaava lehmä?

Vierailija
19/24 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä helvetin stressi auton kanssa? Miten kukaan voi tuollaista käyttää syynä siihen, että seksi ei kiinnosta? Mitä jos astianpesukone hajoaa? Tuleeko sitten 3 vuoden tauko?

Vierailija
20/24 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä mitä pari haluaa. Jotkut ovat ihan fine sen asian kanssa, että seksiä on 2 kertaa vuodessa, jotkut eivät ole tyytyväisiä 2 kertaan viikossa. Selvästi mies ei ole tyytyväinen, joten keskustelkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi