Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä teidän mielestä tarpeeksi läheisyyttä?

Vierailija
26.04.2021 |

Meillä on ollut tämän vuoden puolella 2 kertaa seksiä, mutta muuten halailen ja pusuttelen miestäni. Mutta on ollut vähän kaikkea opiskelustressiä ja stressiä auton kanssa niin en ole päässyt sellaiseen oikeaan tunnelmaan. Nyt eilen illalla mieheni sitten tuhahti, että en ole ainoa nainen maailmassa?! Mitä mieltä olette?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi minulle tarpeeksi läheisyyttä. Haluan miestäni, haluan hänen nautintoaan ja hän minua ja minun nautintoani. Meillä on seksiä n. 4x viikossa, joskus joka päivä. Myös pussaillaan, halitaan ja hiplataan päivän mittaan paljon, mutta ei sellaiset itsessään korvaa seksin tuomaa intiimiä yhteyttä.

Mikset halua miestäsi?

Vierailija
22/24 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ihan normaalia, että seksihalujen määrä vaihtelee. Jos kumppani siitä syyllistää kannattaa vaihtaa oikeasti rakastavaan kumppaniin, joka kunnioittaa sinua ja toimii sinun hyväksesi. Ketään ei saa pakottaa seksiin vastoin tahtoaan.

Esim. Itse en tunne halua koskaan, mutta mieheni osaa sytyttää niin, että seksiä on 2-3 x viikossa. Myös miehellä on suhteessa vastuu siitä suhteen laadusta. Se ei riitä että mäkättää ja vaatii.

Osaatko sanoa mistä haluttomuus johtuu? Kuulostaa oudolta, ettei joku tunne ollenkaan halua. Näin sinkkuna se tosin voisi olla ihan hyväkin olotila..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä mies on itse tehnyt stressin helpottamiseksi? Vai yksin sinun vastuullako parisuhteen seksielämä on?

No tuostahan saa jo sen kuvan, että mies ehdottelee seksiä, mutta Ap:tä ei kiinnosta. Nyt mies sitten sanonut, että on niitä muitakin (halukkaita) naisia.

Kiristämälläkö seksi sitten lisääntyy?

Jos on kerran stressiä niin ehkä kannattaisi hoitaa yhdessä ne stressitekijät pois niin alkaa seksikin kiinnostamaan. 

Vierailija
24/24 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä kävin vieraissa kun oli pyörän kanssa niin paljon stressiä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan