Mies ei vastaa viestiin jossa kysymys
Kysyin mieheltä (kaveri, olen kiinnostunut mutta hän ei sitä [kai] tiedä), yhden kysymyksen autoihin liittyen.
Aloitin viestin ”mitä kuuluu?” Ja sitten menin asiaan ”hei, muistatko oliko näissä...” ja kysyin autoihin liittyvää asiaa.
Tämä eilen klo 12. Luki viestin Whatsappissa klo 13, ei vastausta. Ollut eilen ja tänään paikalla lukuisia kertoja, ei vastaa.
Mitä tästä pitäisi päätellä?
Rakennusprojekti hällä menossa joten kiire lienee, mut hei silti... :/
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Ap vastaa:
Mies vastasi tänään aamulla että kiirettä kuuluu, onnitteli uudesta autosta - eikä edes vastannut kysymykseen. Kiitin onnitteluista ja toistin kysymyksen, johon vastasi ja pohdimme hetken eri vaihtoehtoja.
Ei jatkoon... ei selkeästi ole kiinnostunut.
Ap
Joskus se, ettei saa vastausta, on vastaus itsessään.
Ap jatkaa;
Mies jatkoi viestittelyä ja toivotteli kovasti onnea uuden auton ostoon ja rupesi laittamaan vinkkejä mitä pitää muistaa ja ottaa huomioon... ihan symppis -mies, vaikka annankin nyt olla. :)
Ap
Duoda, sanoisin, että juokse mies juokse ja kauas tästä naisesta. Tuollainen älytön vahtiminen ei tiedä hyvää, jos parisuhteeksi syvenee.
Vierailija kirjoitti:
Ap jatkaa;
Mies jatkoi viestittelyä ja toivotteli kovasti onnea uuden auton ostoon ja rupesi laittamaan vinkkejä mitä pitää muistaa ja ottaa huomioon... ihan symppis -mies, vaikka annankin nyt olla. :)
Ap
No tää kyllä kertoo ettet hälle ihan yhdentekevä ole
Vierailija kirjoitti:
Ja taas! Nyt juuri kävi paikalla, eikä vastaa!
On epäkohtelias mieleståni - koska jos joku kaverini kysyy niin kyllä mä nyt vastaan aina - viim.seur.pvänä jos kiirettä - vaikken kiinnostunut olisikaan.
Ao
Vierailija kirjoitti:
Rakennusprojekti?
No, ei vahtaa todellakaan viestejä.
Itse en tiedä edes missä puhelimeni on, mutta pitää paikallistaa, että saan sen aamulla töihin mukaan. Viestejä turha laittaa, jos kiire niin soittakaa, vastaan jos kuulen.
Jos on rakennusprojekti meneillään, puhelinta pitää vahdata herkeämättä. Sähkömies tulee silloin kun ehtii ja jos et vastaa silloin kun sähkömies soittaa, se jättää tulematta.
Anna olla. Miestä ei kiinnosta olla tekemissä kanssasi.
Niin, no onhan outoa ettei vastaa siihen mitä kysytään - mutta en mä siitä vielä pitkälle meneviä päättelyitä tekisi...