Mies ei vastaa viestiin jossa kysymys
Kysyin mieheltä (kaveri, olen kiinnostunut mutta hän ei sitä [kai] tiedä), yhden kysymyksen autoihin liittyen.
Aloitin viestin ”mitä kuuluu?” Ja sitten menin asiaan ”hei, muistatko oliko näissä...” ja kysyin autoihin liittyvää asiaa.
Tämä eilen klo 12. Luki viestin Whatsappissa klo 13, ei vastausta. Ollut eilen ja tänään paikalla lukuisia kertoja, ei vastaa.
Mitä tästä pitäisi päätellä?
Rakennusprojekti hällä menossa joten kiire lienee, mut hei silti... :/
Kommentit (73)
Jos on kiire niin vastaa huomenna? Jos rakentaa? Mutta onko silloin kiinnostunut kun ei ole vastannut...🤔
Hää ei halua vastata. Ehkä ei tiedä vastausta, ehkä ei muutenkaan kiinnosta.
Elämä on.
Ollut kuitenkin paikalla Whatsappissa....
ei taida olla kovin kiinnostunut :/
Ehkä hän tutkii, googlailee ja ihmettelee vastausta siihen mitä kysyit :D
Tullut vaikka useita viestejä ja jäänyt heti lukemisen jälkeen vastaamatta, kun on tullut myös muuta jotain itselle tärkeämpää. Sitten unohtunut koko asia.
Tulee mieleen ehkä joskus viikolla, että niin jokuhan kysyi jotain...
Vierailija kirjoitti:
Tullut vaikka useita viestejä ja jäänyt heti lukemisen jälkeen vastaamatta, kun on tullut myös muuta jotain itselle tärkeämpää. Sitten unohtunut koko asia.
Tulee mieleen ehkä joskus viikolla, että niin jokuhan kysyi jotain...
Mut eikös tää kerro siitä ettei häntä kiinnosta...?
Ja taas! Nyt juuri kävi paikalla, eikä vastaa!
On epäkohtelias mieleståni - koska jos joku kaverini kysyy niin kyllä mä nyt vastaan aina - viim.seur.pvänä jos kiirettä - vaikken kiinnostunut olisikaan.
Ao
No on 2 vaihtoehtoa:
1) ja se todennäköisin: mies ei ole sinusta kiinnostunut. Hän pitää sinua jo ihan kaverinakin ei-niin tärkeänä, eikä etenkään romanttisessa mielessä ole kiinnostunut. Jos olisi kiinnostunut yhtään, vastaus tulisi nopeasti. Vaikka olisi panttivankina, niin kiinnostunut mies kyllä vastaa nopeasti. Ehkä hänellä on joku toinen nainen tai et muuten vain ole hänen tyyppiään.
2) mies ei tiedä vastausta kysymykseen ja häntä hävettää. Siis jos oli joku vaikea tekninen kysymys, joka hänen pitäisi tietää.
Jos kysymyksesi on tärkeä, niin ymmärrät varmaan soittaa hänelle?
Tarkennan: kysymys oli sellainen mihin hän tietää vastauksen, kysyin onko hänellä erästä lisävarustetta autossaan (olen ostamassa autoa ja pohdin kannattaako sellainen olla), eli kyllä / ei tyylinen vastauskin riittäisi...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen ehkä joskus viikolla, että niin jokuhan kysyi jotain...Mut eikös tää kerro siitä ettei häntä kiinnosta...?
Ei vaan siitä ettei ehdi vastata viesteihin, jotka eivät ole kiireellisiä. Jos vastailee vaikka työkaverille ja sitten vasta illalla neuvoo ap:n kaltaisia ihmisiä.
Sinä ap suoraan sanoen tarjoilet itseäsi tuolle miehelle.
Miestä ei kiinnosta vähääkään, siksi ei halua vastata.
Jos vastaisi, sinä lähettelisit lisää viestejä ja olisit tunkemassa hänen elämäänsä.
Mulle käy suht useinkin niin, että luen Whatsappissa viestin ,mutta jos en ehdi siihen heti vastata, se voi hyvin unohtuakin joksikin aikaa. Enkä siis tee tätä tahallani.
Vierailija kirjoitti:
Tarkennan: kysymys oli sellainen mihin hän tietää vastauksen, kysyin onko hänellä erästä lisävarustetta autossaan (olen ostamassa autoa ja pohdin kannattaako sellainen olla), eli kyllä / ei tyylinen vastauskin riittäisi...
Ap
Ei ole lukenut viestejäsi ajatuksella tai ollenkaan (on vain avannut sovelluksen ja viestit näkyvät sinulla luettuina. Tai sitten ei muista onko hänellä kyseistä osaa, vaan vastaa sitten kun pääsee tarkistamaan asian.
No kyseletkö sä koko ajan jotain, että saat sen varjolla pidettyä yhteyttä tähän mieheen? Sellainen voi alkaa käymään aika raskaaksi, jos ei ole kiinnostunut toisesta.
Vierailija kirjoitti:
Sinä ap suoraan sanoen tarjoilet itseäsi tuolle miehelle.
Miestä ei kiinnosta vähääkään, siksi ei halua vastata.
Jos vastaisi, sinä lähettelisit lisää viestejä ja olisit tunkemassa hänen elämäänsä.
Hmm, edellinen viestini on 1,5 kk takaa. Joten en kutsuisi tätä itseni tarjoiluksi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tänään on kello jo liian paljon, mutta huomenna s o i t a j a k y s y.
Rakennusprojekti?
No, ei vahtaa todellakaan viestejä.
Itse en tiedä edes missä puhelimeni on, mutta pitää paikallistaa, että saan sen aamulla töihin mukaan. Viestejä turha laittaa, jos kiire niin soittakaa, vastaan jos kuulen.