Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei vastaa viestiin jossa kysymys

Vierailija
25.04.2021 |

Kysyin mieheltä (kaveri, olen kiinnostunut mutta hän ei sitä [kai] tiedä), yhden kysymyksen autoihin liittyen.
Aloitin viestin ”mitä kuuluu?” Ja sitten menin asiaan ”hei, muistatko oliko näissä...” ja kysyin autoihin liittyvää asiaa.

Tämä eilen klo 12. Luki viestin Whatsappissa klo 13, ei vastausta. Ollut eilen ja tänään paikalla lukuisia kertoja, ei vastaa.

Mitä tästä pitäisi päätellä?

Rakennusprojekti hällä menossa joten kiire lienee, mut hei silti... :/

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos olisi kiinnostunut, niin kyllä olisi vastannut jo, ja jos tosiaan tuollainen mielipidekysymys, ettei voi olla tietämättömyydestä kyse. Kiinnostunut mies ei unohda, tuli vaikka miljoona muuta viestiä. Jos ei ole kiinnostunut niistä miljoonasta lähettäjästä enemmän. Harmin paikka, ap.

Vierailija
22/73 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle käy suht useinkin niin, että luen Whatsappissa viestin ,mutta jos en ehdi siihen heti vastata, se voi hyvin unohtuakin joksikin aikaa. Enkä siis tee tätä tahallani.

Aivan varmasti et unohda vastata naisen/miehen viestiin, kenestä olet romanttisesti kiinnostunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä ap suoraan sanoen tarjoilet itseäsi tuolle miehelle.

Miestä ei kiinnosta vähääkään, siksi ei halua vastata.

Jos vastaisi, sinä lähettelisit lisää viestejä ja olisit tunkemassa hänen elämäänsä.

Ja sitten valitetaan miksei naiset tee aloitteita...

Vierailija
24/73 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle käy suht useinkin niin, että luen Whatsappissa viestin ,mutta jos en ehdi siihen heti vastata, se voi hyvin unohtuakin joksikin aikaa. Enkä siis tee tätä tahallani.

Aivan varmasti et unohda vastata naisen/miehen viestiin, kenestä olet romanttisesti kiinnostunut.

Tämäpä. Ja en todellakaan old tyrkyttänyt mielestäni. Olen pitänyt pitkän tauon viestittelyssä etten olisi ”tyrkky”, edellinen viestini oli työpaikan vaihdoksesta johtunut onnittelu hänelle 1,5 kk sitten. Sitä aiemmin hän kysyi minulta mielipidettä yhteen työasiaansa ja onnitteli minua eräästä opiskeluun liittyvän etapin saavuttamisesta: eli sanoisin että normi kaverimeininkiä näin 4-kymppisille kenellä juurikin muuta elämää.

Nyt ihmettelen vaan, kun ei lainkaan vastaa... että oliko tuossa jotain pahaa tai juuri tyrkkyä, kun kysyin...

Ap

Vierailija
25/73 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä tulkitsen, että antaa sinun odottaa tai ei vastaa ollenkaan, että saisit perille viestin, ettei ole kiinnostunut. Tosi kurja juttu, mutta ei kannata jäädä sitä enempiä miettimään, näitä sattuu. 

Yksi hyvä kaverini on aika aloitteellinen miesten suhteen juuri sillä tavalla, että lähettää viestiä tms. ja aika heikosti tuntuu tuollainen toimivan. Itse lähtisin siitä, että mies tekee aloitteen tavalla tai toisella eli osoittaa kiinnostusta. Ei se jää epäselväksi, jos miestä kiinnostaa, ujo mies tietysti käyttäytyy vähän eri tavalla kuin sosiaalinen, mutta selväksi tulee.

Vierailija
26/73 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäpä. Ja en todellakaan old tyrkyttänyt mielestäni. Olen pitänyt pitkän tauon viestittelyssä etten olisi ”tyrkky”, edellinen viestini oli työpaikan vaihdoksesta johtunut onnittelu hänelle 1,5 kk sitten. Sitä aiemmin hän kysyi minulta mielipidettä yhteen työasiaansa ja onnitteli minua eräästä opiskeluun liittyvän etapin saavuttamisesta: eli sanoisin että normi kaverimeininkiä näin 4-kymppisille kenellä juurikin muuta elämää.

Nyt ihmettelen vaan, kun ei lainkaan vastaa... että oliko tuossa jotain pahaa tai juuri tyrkkyä, kun kysyin...

Ap

Siis mitä sinä nyt odotat? Ihminen, jonka kanssa pidät yhteyttä harvakseltaan, ei ole vielä vastannut eiliseen viestiisi?

Ei kaikki ajattele, että viesteihin pitäisi vastata heti. Saati, että joku kävisi erikseen katsomassa läsnäolotietoja. Jos haet ihmistä, joka on aina tavoitettavissa, tämä kyseinen henkilö mitä ilmeisimmin ei ole sellainen.

Vierailija
27/73 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopeta se oksettava ahdistelusi 

Vierailija
28/73 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Siis mitä sinä nyt odotat? Ihminen, jonka kanssa pidät yhteyttä harvakseltaan, ei ole vielä vastannut eiliseen viestiisi?

Ei kaikki ajattele, että viesteihin pitäisi vastata heti. Saati, että joku kävisi erikseen katsomassa läsnäolotietoja. Jos haet ihmistä, joka on aina tavoitettavissa, tämä kyseinen henkilö mitä ilmeisimmin ei ole sellainen.

Aiemmin vastasi hyvinkin nopeasti kun olimme enemmän yhteydessä.

Nykyään hitaammin - näköjään...

Ap

Vierailija
29/73 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos vastaisi, sinä lähettelisit lisää viestejä ja olisit tunkemassa hänen elämäänsä.

Ahdistelu on naisten mielestä romanttista aloitteen tekemistä? 

Vierailija
30/73 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tässä ahdistelee? Ap pitänyt taukoa 1,5 kk (!) edellisestä viestistään joten en kutsuisi ahdisteluksi jos joku minua lähestyy 1,5kk:n välein!

-mies

Vierailija
31/73 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä saat varmaankin olla rauhassa edelleen, mutta normaalit ihmiset voivat viestiä ja vastatakin.

Vierailija
32/73 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tässä ahdistelee? Ap pitänyt taukoa 1,5 kk (!) edellisestä viestistään joten en kutsuisi ahdisteluksi jos joku minua lähestyy 1,5kk:n välein!

-mies

ja aloittajalla ei mene  silti jakeluun?

vastaavasta miehestä joku nainen tekisi ketjun, jossa mies olisi säälittävä ruikuttaja ja stalkkeri. 

ja et ole muuten mies, vaan nainen 

Vierailija
33/73 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olisi ollut kohteliasta vastata!

Vierailija
34/73 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-mies

ja aloittajalla ei mene  silti jakeluun?

vastaavasta miehestä joku nainen tekisi ketjun, jossa mies olisi säälittävä ruikuttaja ja stalkkeri. 

ja et ole muuten mies, vaan nainen 

Siis mikä ei mene jakeluun? Hehän ovat viestitelleet ennenkin?

Vierailija
35/73 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei ap voida tietää miksei se mies vastaa.

Hån saattaa olla unohtanut, on meneillään jokin mielenkiintoisempi keskustelu, on rakennuskiireitä, ei pidä kysymystäsi niin kiireellisenä tai tärkeänä, ei pidä sinua kiinnostavana, ei tiedä vastausta tai häntä ei kiinnosta vastata

Vaikka näkyy että hän on paikalla, se ei tarkoita että hän on siinä sinun viestissäsi

Vierailija
36/73 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-mies

Jos ne viestit on aina tikusta asiaa vaikka selvästi on aiemmin jo ilmaissut kiinnostuksensa, niin kyllä ne on ahdistelua. Varsinkin kun kyttää milloin online.

Vierailija
37/73 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ihan jo oman mielenterveytesi vuoksi, lopeta sairaalloinen toisessa roikkuminen. Hän tietää miksi kysyt asiaa, hän ei halua ruokkia sinun riippuvuuttasi hänestä. Menet autokauppaan ja kysyt lisävarusteista ja sillä hyvä.

Vierailija
38/73 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-mies

Jos ne viestit on aina tikusta asiaa vaikka selvästi on aiemmin jo ilmaissut kiinnostuksensa, niin kyllä ne on ahdistelua. Varsinkin kun kyttää milloin online.

Eihän se mies tota kyttäystä tiedä! Itsekin kyttään kun joku ei vastaa! :D

Vierailija
39/73 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-mies

Pelkästään tämä aloitus paljastaa, että asia aplle kohtuuttoman tärkeä ja menee varmaan sen miehenkin mielestä outouden puolelle. Mullekin on tullut viime aikoina tikusta asiaa -viestejä ihmiseltä, jonka kanssa en halua viestiä yhtään mitään, enkä ole velvollinen vastaamaan mihinkään.

Vierailija
40/73 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle alkoi yhtäkkiä viestitellä vanha hoito 10v takaa. Ei mitään ”mitä kuuluu” vaan alkoi suoraan kertoa miten nykyään reissaa ulkomailla työn takia ja millaisella autolla ajaa. Ensin kysyin viestitteleekö hän väärään numeroon mutta kun se vaan jatkui lähes päivittäin, jätin viestit lukematta ja lopulta estin hänet joka kanavasta

Ero ei ollut mitenkään riitaisa mutta näin pitkän ajan jälkeen ei juurikaan kiinnosta onko toinen Italiassa vai Itävallassa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän