Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko teille divertikkeleitä?

Vierailija
25.04.2021 |

Ja miten oireilee? Oletteko huomanneet jos syötte jotakin tiettyä ruoka-ainesta, että tulee helpommin? Ihan hirveä alavatsakipu vasemmalla just nyt. Olen syönyt tänä viikonloppuna överit vehnää.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne diverdikkelit eli umpipussit suolessa todetaan vain tähystämällä suoli. Tiedän kun itsellä niitä on ja jouduin tähystykseen poliklinikalle asian varmistamiseksi. 3 kertaa ovat tulehtuneet ja joka kerta olen päässyt kotiin reseptin kanssa ja pitänyt syödä kahta vahvaa antibioottia yhtä aikaa. Ottavat usein myös potilaan yhdeksi vuorokaudeksi osastolle jolloin tiputtavat suoraan suoneen antibioottia. Riippuu siitä kuinka paljon ne tulehdusarvot on kohollaan.

Vierailija
22/22 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne diverdikkelit eli umpipussit suolessa todetaan vain tähystämällä suoli. Tiedän kun itsellä niitä on ja jouduin tähystykseen poliklinikalle asian varmistamiseksi. 3 kertaa ovat tulehtuneet ja joka kerta olen päässyt kotiin reseptin kanssa ja pitänyt syödä kahta vahvaa antibioottia yhtä aikaa. Ottavat usein myös potilaan yhdeksi vuorokaudeksi osastolle jolloin tiputtavat suoraan suoneen antibioottia. Riippuu siitä kuinka paljon ne tulehdusarvot on kohollaan.

Kyllä mulle riitti varjoainekuvaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi