Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~*~*HELMINAUHA keskiviikkoon*~*~*

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ihan nopsaan vaan, eli se nettiosoite on www.freerangekids.co.uk.

Nyt must go taas....

Makkara

Vierailija
22/29 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oltiin sitten taas neuvolassa, jo kolmas käynti ja aina muuttuu jutut :) Viimeksi ei ollut terveydenhoitaja muistanut sanoa ett' ä joka kerta tarvitsee antaa pissänäyte, nyt oli toinen ja kun olin sen sinne vessaan jättänyt niin rupes kyselee että oonko itse sen katosnut, noh pöllistyneenä etteä en ja saas nähä kuin ens kerralla käy jos itse stiksaan ja on taas eri TH :)

Noista sykkeistä vaan nousi kovin hymy pintaan :) En ole kanssa moisista kuullut että tytöillä ja pojilla olisi er, mutta meillä Perunan syke pisti menemään 150:tä ja 100 % varmuudella voin sanoa että on pojan syke :) On kromosomeista asia saatu tietää. Että meillä ei ainakaan meinaa tytön sykettä yhtään. Kovin oli vilkas kaveri kun aina lähti karkuun kun terveydenhoitaja kuunteli :)

Kiitos Rennie vinkistä, samaa suositteli terveydenhoitajakin. Kävin justiinsa apteekista paketinb hakemassa. Kuin myös lisää panadolia, joutunut käyttämään vaikka kuinka, kun migreeniä ja nyt on melkein kerran viikossa särkenyt päätä. Onko muita kellä päänsärkyä? Olen tottunut Buranalla kivun hoitamaan ja ei meinaa tuo panadoli yhtään jeesata.

Mutta nyt syömään jotakin ja kuulemisiin :)

Ninnu ja Peruna 15+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kanssa ollut kaikenlaisia kipuja alavatsassa ja välillä oon ihmetellytkin, että mistä ne mahtaa johtua, kun aikasemmin ei ole sellaisia vaivoja ollut..En ole niitä kuitenkaan sen kummemmin miettinyt kun ne on aina mennyt ohi ja tässä kun on muutakin stressin aihetta..

Kurjalta tosin tuntuu kun välillä [color=red]sattuu[/color] ja [color=pink]repii[/color] oikein kunnolla!

Mulle tuli myös vauva-lehden mukana se liina ja oon ajatellut sillä aloittaa liinailun ja jos se on mun juttu niin hommaan niitä sit lisää.

[color=green]Närästystä[/color] on iltaisin myös mulla ollut jo viikon verran, mutta vielä en oo [color=blue]rennietä[/color] hakenut.

Lastenhoidosta on ollut puhetta..

Meillä ei juurikaan tarvitse asiaa miettiä, kun pojat on jo sen verran isoja ja minä oon ollut kotona vuoden alusta.

Tietysti jos nyt syksyksi jotain töitä ilmaantuisi, niin nuorempi ehkä päiväkotiin menisi eskarin jälkeen, mutta vanhempi ei enään hoitoon edes pääsisi!

Siitä ekasta ultrasta sen verran, että meidän(kin) [color=brown]Vili[/color] oli nyrkki pystyssä kun kuvaruutuun ensimmäinen kuva ilmestyi!

Sykkeestä ei ollut puhetta, että paljonko se oli, se selviää ehkä sit seuraavassa neuvolassa.

Painoa ei ollut tullut kun kaksi kiloa, vaikka luulin, että sitä olisi jo aivan hirveästi!

(Kerron nämä jutut vasta nyt, kun ajatukset alkaa olla jo positiivisempia kun heti sen ultran jälkeen..nyt pystyy keskittyyn jo muihinkin asioihin, kun vaan siihen turvotukseen!)

mammutti ja vili ..ja mitähän ne viikot oli.. 14+jotain

Vierailija
24/29 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä kans tuskaillaan päänsäryn kanssa. Mulla oli nuorempana migreeni, mut se on ollu jo useamman vuoden ajan pois...nyt tuntuu, että taas olis migreenillä osuutta näihin kipuihin. Osittain voi kyllä johtua hartioistakin. Oon kans ottanut jkv Panadolia, mut aika vähän. Mua mietityttää kun täällä mulle on sekä lääkäri että farmaseutti sanonu, että mitään ei sais ottaa...tiedän kyllä et mm. Suomessa sanotaan et saa ottaa ja siihen enemmän jotenkin luotankin, mut silti mietityttää. Äh, inhottavaa.

Mammutin kuulumisia oli kiva lukea - mahtavaa että oot saanu ajatuksia selkiytettyä! Katsoinkin, että olit saanu aloittamassasi pinossa hyviä vastauksia, great :)

Makkara

Vierailija
25/29 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...katsoin vielä papereista sen meidän pikkuisen sykkeen, ja se oli peräti 169...onkos tuo vielä normaalia? Jumputijumputijumputi...

Makkara taas

Vierailija
26/29 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän esikoisella (poika) oli syke välillä yli 200(!). Kaikki silti ok, toki sit ramppasin käyrissä tuon takia, mut ei niissä mitään häikkää ollutkaan - ja ihan terve poika siis on. =)

Hiillostan sinua edelleen Makkara (*anteeksi!*), mutta mitä maksoit kaikkiaan (=toimituskuluineen) liinastasi? Täällä on joka paikassa sama hinta uusilla hugga-liinoilla - 85e (postikuluineen)...

Vierailija
27/29 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva kun vastailitte vatsasärky-kysymykseeni, huojensi mieltä että muillakin on! Täytyy siis olla normaalia. Ei vaan viime raskaudsesa ollut mitään tällasta ja kun muutenkin olen nyt niiiiiin epävarmalla mielellä ollut, niin säikäyttihän se vähän. Mutta huomenna on se suuri päivä meillä, eli Ultra isolla u:lla! Tänään muuten söin vähän kevyemmin, vaikka nälkä kurnii edelleen vatsassa, niin eipäs ole sattunutkaan enää niin paljoa masuun!? Ehkä sillä ruuallakin sitten on väliä tässäkin asiassa.

[b]Sykkeistä[/]: olen kuullut kanssa, että tytöillä olisi korkeampi syke, mut oiskohan samaa luokkaa kuin ne jutut, että vatsan muodosta voisi päätellä sukupuolen..? No, voidaanhan tehdä koe, katotaan sitten helmikuussa saako matalasykkeiset, suolanhimoiset suippovatsat poikia!

Lopuksi täytyy munkin vähän reenata näitä tekstihienouksia, että pysyy kehityksen perässä... eli tuleekos nää merkit ilman välilyöntejä näin:

ei välilyöntejä?

Vai näin: [ i ] välilyönti? [ / i ]

Meniköhän [b]pieleen?[/b]

Viherrys, jonka oma sydän hakkaa huomenna ultrassa varmaan 300

Vierailija
28/29 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]boldaus[/b] loppuu kun laitat perään (yhteen) [ / b ]

Vierailija
29/29 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tervehdys!

Kyllä nyt on taas ollut tänään semmonen ärsyttävä olo, kun ei ole hirveästi raskausoireita. Mulla on ollu syksyllä 2004 keskeytynyt keskenmeno ja sen takia varmaan alitajunnassa on koko ajan huoli pikkuisen menettämisestä.

Ensi viikon maanantaina (21.8) on ensimmäinen lääkärinkäynti,jolloin pitäisi ensimmäisen kerran kuunnella sydänääniä. Mua jännittää niiiiiiiin hirveästi mennä sinne. Pelkään ettei sieltä kuulu sydänääniä,vaikka pari viikkoa sitten ultrassa kaikki oli hyvin.

Tää on tätä;alkuraskaudessa pelätään keskenmenoa, myöhemmin kohtukuolemaa,syntymän jälkeen kätkytkuolemaa jne. Täähän on ihan yhtä pelkäämistä koko aika.. =)

miube85 & Tökö 12+2