Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaadoin miehen kaljat lavuaariin

Vierailija
25.04.2021 |

Olen raskaana, ja ollaan yhdessä sovittu, että alkoholia vähennetään. Mies on aiemmin juonut enemmänkin, nyt on lopettanut arkitissuttelun jo ennen raskautta. Joka viikonloppu nyt on kuitenkin pitänyt ottaa.

Kaveri oli eilen käymässä, jonka takia katsoin muutaman oluen läpi sormien. Kuitenkin nukkumaanmenoni jälkeen oli jatkanut juomista. Heräsin yöllä kun tölkki sihahti, ja kuin ohjus otin tölkin miehen kädestä ja kaadoin sen pois. Kaadoin myös kaikki juomat jääkaapista miehen ollessa huuli pyöreänä.

Tuli sitten nukkumaan, ja ei aamulla maininnut sanaakaan asiasta. Puhunut kyllä muita, mutta itse olen lepäillyt jaksamatta puhua.

Nyt lähti kuitenkin tämän saman kaverin kanssa ulos viettämään aikaa.

Kiitos. Halusin vain avautua

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se mies ole raskaana.

Vierailija
2/44 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei ollut totta. Jos oli, säälin miestä, millaisen pirttihirmun on löytänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raisua menoa siellä Porvoossa.

Vierailija
4/44 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa alkoholistille. Ei tuo kestä. Varaudu olemaan yh 3 vuoden sisällä.

Vierailija
5/44 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri asunnot sitten. Et varmaan jaksa, kun mies jatkaa sitä sinkku elämäntyyliä maailman loppuun saakka. Ei pitänyt lupausta vähentää oikein, kaverit vie.

Vierailija
6/44 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän mielestä saunakalja oli ryyppäämistä.

Vierailija
7/44 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vastaajien mielestä ok juoda känniin ja niin kauan kun vaan juotavaa riittää joka viikonloppu aamuun asti? Vaikka muut olis jo lopettaneet.

Tää oli eka kerta kun edes kunnolla kiehahti juomisen takia. Vaikka välillä juilinutkin.

Kertokaa nyt miksi olen pirttihirmu?

Vierailija
8/44 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exän mielestä saunakalja oli ryyppäämistä.

Mun mielestä voi ottaa parikin saunakaljaa, mutta känniääliötä en jaksaisi katsoa joka viikonloppu.

Ap

Vierailija
9/44 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko vastaajien mielestä ok juoda känniin ja niin kauan kun vaan juotavaa riittää joka viikonloppu aamuun asti? Vaikka muut olis jo lopettaneet.

Tää oli eka kerta kun edes kunnolla kiehahti juomisen takia. Vaikka välillä juilinutkin.

Täällä on paljon alkoholisteja niin ne vastailee noin. Mutta sen sanon, että jos miehelläsi on nyt jo tuollainen tarve nollata, niin se vain pahenee kun lapsiperhe arjen pakkotahtisuus lyö päälle. Saat hakea sitä kavereilta ja kapakoista kotiin lopulta.

Vierailija
10/44 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
11/44 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottovasti miehesi ymmärtää jättää sinut.

Ja sitä ennen syö lapsiäidin vanukkaat.

Vierailija
12/44 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käytät viiniä, niin olet alkoholisti.

Vierailija
13/44 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika! Sika ansaitsee parempaa.

Vierailija
14/44 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätit kuitenkin tehdä lapsia alkoholistin kanssa. Onnea matkaan, sitä tulet tarvitsemaan. Ja varsinkin lapsiraukkasi.

Vierailija
15/44 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei halua katsoa tyhmän näköisenä kaljapöhnässä tillottavaa kumppania. Näkee oikein kuinka käy hitaalla ja todella typerä ilma naamallaan toikkaroi. Juop pohan siitä tulee ennemmin tai vielä ennemmin.

Laita sille se rakas kalja tutt i pull oon. Imeköön siitä, ku vatus.

Vierailija
16/44 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään alkoholin säännöllinen suurkulutus on sitten ihan normaalia palstalaisten mielestä. Olisi pitänyt tajuta.

Ap

Vierailija
17/44 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun aloituksesta saa käsityksen, että annoit miehesi juoda kaksi kaljaa kaverinsa kanssa ja sitten mies vielä myöhemmin avasi kolmannen. Mutta nyt se onkin känniörvellystä?

Tosta aloituksesta saa kuvan hirveästä kontrollifriikistä. Mutta joo jos on kyse siitä, että miehesi pyörii täysin päissään yötä päivää viikonloppuisin niin sitten olenkin sun puolella ja suosittelen lähtemään ja nopeasti.

Vierailija
18/44 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa alkoholistille. Ei tuo kestä. Varaudu olemaan yh 3 vuoden sisällä.

Juurikin noin. Pullo ei kuulu perhe- elämään vakituisena vieraana.

Vierailija
19/44 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun aloituksesta saa käsityksen, että annoit miehesi juoda kaksi kaljaa kaverinsa kanssa ja sitten mies vielä myöhemmin avasi kolmannen. Mutta nyt se onkin känniörvellystä?

Tosta aloituksesta saa kuvan hirveästä kontrollifriikistä. Mutta joo jos on kyse siitä, että miehesi pyörii täysin päissään yötä päivää viikonloppuisin niin sitten olenkin sun puolella ja suosittelen lähtemään ja nopeasti.

Lueppa nyt ap:n teksti vai etkö hahmota kokonaisuuksia ja ymmärrä niitä? Jokainen alkoholistin puoliso kyllä tunnistaa kuvion ja tietää mitä tuossa tapahtuu.

Vierailija
20/44 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmaisin tosiaan huonosti. Mut nää miehen "muutamat" aina venyy. Ja oli jatkanut tinttaamista, satuin vain havahtumaan siihen ääneen, ja tajusin silloin asian laidan. Jos olisikin jäänyt oikeasti muutamaan, en olisi edes piitannut..

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi