miten teillä on varaa ottaa monta tatuointia?
Olen itse miettinyt tatuoinnin ottamista tai useammankin käsivarteen. Mutta nehän on älyttömän kalliita. Miten teillä on varaa tatuoida selkä, käsivarsi jne.?
Kommentit (11)
No ei esim 500€ euroa ole paljon, jos laskee, että se on seuraavat 50vuotta tossa. 10€/vuosi. Mutta samalla tavalla kuin on varaa tehdä mitään itselle tärkeitä asioita, säästämällä ja käyttämällä vähemmän rahaa turhiin asioihin.
Vierailija kirjoitti:
No ei esim 500€ euroa ole paljon, jos laskee, että se on seuraavat 50vuotta tossa. 10€/vuosi. Mutta samalla tavalla kuin on varaa tehdä mitään itselle tärkeitä asioita, säästämällä ja käyttämällä vähemmän rahaa turhiin asioihin.
Mikä maksaa 500e?
Vierailija kirjoitti:
500 € euroa? Wut? Viisisataa euroa euroa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä maksaa 500e?
Varmaan joku tatuointi? Veikkaisin siis aloituksesta...
Vain idiootit ottavat tatuointeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
500 € euroa? Wut? Viisisataa euroa euroa?
Eihän tuo ole edes paljon kunnon tatuoinnista. Mitä sä luulit että ne maksaa?
Nehän maksavat oikeasti älyttömän paljon 100€:lla ei saa kuin pienen kuvan. Ja mulle 100€on paljon.
No lapsilla ei oo karkkipäiviä, vaatteet kirppikseltä ja isovanhemmat hommaa jotain. Ruokaa ne saa päikyssä ja viikonloppuna mummolassa.
Rahaa saan tekemällä kynsiä ja ripsiä kavereille, Amazonista saa halvalla aloituspaketit!
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni on maksanut useimmat.
Lesbooooo!!!!!
Vaimoni on maksanut useimmat.