Olen kaupan kassa, ja sunnuntainakin yli 50% asiakkaista ostaa alkoholia
Ei mene hyvin tällä maalla. Sama juttu maanantaisin.
Kommentit (296)
Minä ostan joskus töiden jälkeen sunnuntaisin, kun minulla on aika usein ma-ke vapaa. Silloin alkaa minun viikonloppuni. Kai sinäkin kaupan kassa sen ymmärrät, että monikin tekee vuorotöitä (kuten näemmä sinäkin) ja haluaa viettää viikonloppuaan sitten, kun siihen on mahdollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä nyt kävi kaljaveikoilla tunteisiin!
"Pari kaljaa" silloin tällöin...
Eli kaikki vapaat röhnötetään pöhnässä.
Onko mitään paikkaa tai kokoontumista missä ukot ei olisi kaljatölkki kädessä, naurettavaa katseltavaa niikuin kaljatölkki kädessä olisi joku yleväkin juttu.
Kaljan myynti on kai kaupoille hyvää bisnestä, jopa pienissä maaseutukaupoissakin on valtavat valikoimat erilaisia kaljoja, rekkalastillinen kaljaa kassojen lähelle sijoitettuna, mun mielestä kaljat kuuluu samaan kategoriaan kuin tupakat, piiloon pois lasten ktseilta nekin olisi laitettava niikuin on tupakatkin laitettu.
Kyllä huonosti on asiat jos pitää sunnuntainakin ryypätä.
Siellä persläpikylässä alkoholismia on varmaan enemmän kuin paremman väen asuinalueilla kaupungissa.
Vierailija kirjoitti:
Minä ostan joskus töiden jälkeen sunnuntaisin, kun minulla on aika usein ma-ke vapaa. Silloin alkaa minun viikonloppuni. Kai sinäkin kaupan kassa sen ymmärrät, että monikin tekee vuorotöitä (kuten näemmä sinäkin) ja haluaa viettää viikonloppuaan sitten, kun siihen on mahdollisuus.
Kummasti tässä ketjussa 90% "tekee vuorotyötä"...
No, kai se juopottelukin pidemmän päälle työstä käy ;^)
Vierailija kirjoitti:
Alkoholi kuuluu vaarallisten huumeitten seuraan ja on se heti kiellettävä!
Käyttö ja hallussapito sekä myynti on saatettava rangaistavaksi!!
Ja tälläiset idiootit pitää kans kieltää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummasti tässä ketjussa 90% "tekee vuorotyötä"...
No, kai se juopottelukin pidemmän päälle työstä käy ;^)
En tiedä muista, mutta kyllä minä ainakin teen ja tunnen paljon ihmisiä, jotka tekee.
Kyllä tuon ap:n toteaman tilastotkin todeksi toteavat. Kerro ap vielä missä kaupassa olet töissä, niin luultavasti kaljan ostajia kassallasi on vähemmän. He siirtyivät viereiseen kauppaan.
Alkoholi on hirvittävä aine. Se tekee käyttäjänsä agressiiviseksi ja holtittomaksi. Lisäksi se liuottaa hermosolukkoa ja tuhoaa käyttäjänsä aivot.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuon ap:n toteaman tilastotkin todeksi toteavat. Kerro ap vielä missä kaupassa olet töissä, niin luultavasti kaljan ostajia kassallasi on vähemmän. He siirtyivät viereiseen kauppaan.
Arvaa paljonko kassatyöntekijää kiinnostaa vaihtaako joku satunnainen surkimus kauppaa? Tässä vastaus: ei kiinnosta vittujakaan, joten turhaan luulet liikoja itsestäsi. Tietenkään tätä ei saa asiakkaalle sanoa, mutta näin se menee oikeasti.
Lisäksi suurin osa tulee takaisin n. viikon jälkeen kun ei enää jaksa kävellä sitä 200 - 500 m lisälenkkiä :D
Kalja tuhoaa käyttäjänsä ja tekee hänestä zombien. Pummaavan ja kitisevän laiskurin.
Tässä aloittajalla on ilmeisesti käsitys, että kaikki ostetut alkoholijuomat juodaan saman tien kuin ne on ostettu.
Itse ostan olutta ja siideriä kaupasta tarpeen mukaan ihan minä viikonpäivänä tahansa, siinä kuin maitoa tai perunoita. Tyypillinen kulutus ei kuitenkaan ole enempää kuin ruokaolut / saunasiideri viikonloppuisin, oli ne sitten minä päivänä tahansa ostettu.
Enhän minä kaikkea kahviakaan samantien juo vaikka sitä olisi pari pakettia ostettu. Miksi alkoholijuomien suhteen jonkun oletus on toisenlainen.
Ei vois vähemmän kiinnostaa mitä kaupan kassa ajattelee mun ostoksista. Ja ellen oo väärin ymmärtänyt niin kaikkia esillä olevia tuotteita saa ihan lain mukaan ostaa.
En edes viitsinyt lukea tätä ketjua ensimmäisen sivun jälkeen, mutta jos joku nyt on huolissaan siitä, että myyjät kyttäävät ostoksia, niin ei hätää. Valtaosaa kassamyyjistä ei kiinnosta pätkän vertaa, mitä asiakas ostaa. Omassa työporukassani on tasan yksi henkilö, joka jaksaa edes keskustella asiakkaiden kanssa näiden ostoksista tai muistaa, keneltä asiakkaalta jäi silmänrajauskynä vahingossa kassalle.
Yleisesti ottaen, kassat eivät kyylää teidän ostoksia, vaan keskittyvät työhönsä, sekä ovat kiitollisia, jos asiakkaat kohtelevat myyjiä fiksusti, eivätkä ala valittaa turhasta tai pitää koirakoulua ”tyhmälle myyjätyttöselle”.
näin maanantaina pääsee taas alkossakin käymään.pikku viinapullo ja keissi kaljaa niin jaksaa taas hetken tätä elämää.
Mites jos joku ostaa kortsuja ja vinkkaa sulle silmää?
onneksi monopoli alkaa murenemaan aletaan perustamaan pikku alkoja hikiän tapaan. pienellä valikoimalla. TODELLINEN EGOTEKO suomessa miljoonia kilometrejä viina reisuista. pikku alko kirkon kyliin niin mailma pelastuu ja luulempa että käyttökin vähenee kun ei kerra viikossa tarvii varastoon ostella.
Vierailija kirjoitti:
Ostin tänään 24-pakin rainbow olutta prismasta ja juon parhaimmillaan.
Syy miksi juon tänään on etten viitsi tuhlata pe ja la iltoja juomiseen. Nyt ei muuta tekemistä kuin odotella huomista työpäivää ja ilta kuluu mukavasti oluen parissa.
t. diplomi-insinööri, vaativissa asiantuntijatehtävissä missä työni vaikutaa 2000 muuhun
Sunnuntaitissuttelija on melko suurella todennäköisyydellä alkoholin suurkuluttaja ja usein päihderiippuvainen. Varallisuus, asema ja se, että jotenkin selviää töissä ei tätä muuta. Eikä sekään, että "voin olla ihan hyvin ilmankin."
Kylläpä nyt kävi kaljaveikoilla tunteisiin!
"Pari kaljaa" silloin tällöin...
Eli kaikki vapaat röhnötetään pöhnässä.