Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kaupan kassa, ja sunnuntainakin yli 50% asiakkaista ostaa alkoholia

Vierailija
25.04.2021 |

Ei mene hyvin tällä maalla. Sama juttu maanantaisin.

Kommentit (296)

Vierailija
81/296 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan itsekin ostaisin jos olisi rahaa. Onneksi ne loppuvat yleensä nopeasti niin voi sitten käydä lenkkeilemässä, kirjoittaa ja syödä hyvää ruokaa. Huh, köyhänä ei ole onneksi niin varaa juoda.

Vierailija
82/296 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä juon ruoan kanssa mieluummin raikkaan oluen kuin lasin maitoa. Mitä pahaa siinä on? Muussa Euroopassa olut ja viini ovat yleisiä ruokajuomia

Ja Ranskassa maksakirroosi on hyvin yleinen kun viiniä juodaan joka päivä monella aterialla.

Totta. Ei ne humalat silloin tällöin vaan se jatkuva päivittäinen tissuttelu. "Sivistyneesti" viiniä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/296 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmasti osta, kun ei osta edes perjantaina tai lauantaina yli 50% asikkaista alkoholia. Eipä nyt liioitella noin räikeästi. Vai minkä spurgulähiön kaupassa ap on töissä?

Vierailija
84/296 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Oletko moralisti. Alkoholin ostaminen sunnuntaina on laillista. Eiköhän se ole jokaisen oma asia milloin sen juo. Minä en osta koskaan alkoholia ruokakaupasta. Haen joskus viinipullon Alkosta. Kukaan ei kiitä. Lapseni kiittävät, kun voin lähteä autolla ajamaan milloin vain.

Vierailija
85/296 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä päivänä alkoholi sitten pitää ostaa?

käyn pari kertaa kuussa kaupassa. Pitääkö käydä jonain tiettynä päivänä, että saan ostaa samalla kaljaa?

Vierailija
86/296 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan itsekin ostaisin jos olisi rahaa. Onneksi ne loppuvat yleensä nopeasti niin voi sitten käydä lenkkeilemässä, kirjoittaa ja syödä hyvää ruokaa. Huh, köyhänä ei ole onneksi niin varaa juoda.

Et sinä kovin köyhä ole, jos on varaa hyvään ruokaan

87/296 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi on turhake:) ja tupakka vielä turhakkeempi ja tajunnanlaajentajat on lähinnä psyykepotilaille

88/296 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikas bitch ;-D kirjoitti:

Elämä on yhtä bilettämistä ilman huolta huomisesta koska raha ei lopu kesken joten muistakaa tehdä ahkerasti töitä sekä stressata työn orjat :-D

Tämän kirjoituksen takana on unelmoiva tyhjätasku. 

Vierailija
89/296 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Kyllä mä ostan ja otan viikollakin vaikka on töitä.

Vierailija
90/296 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen, lähipiirissä alkoholit tilataan netistä.

Vierailija
91/296 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain eilen keissin.

Vierailija
92/296 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kaupan kassa, mutta käyn kaupassa useimmiten aamulla 8-10 välillä. Liki joka kerta näen 50-60 v työikäisen ja työtä tekevän näköisen miehen ostamassa kaljaa. Useimmiten sellaisia muoviin pakattuja tölkkipakkauksia, en tiedä kuinka monta niissä on. Mietin aina, että missä ne niitä siihen aikaan juo? Onko jossain miesvaltaisissa duunaritöissä tavallistakin, että otetaan poikien kanssa kaljat työpäivän aikana? Noh, mikäs siinä, jos eivät aja. Harva ukko kai yhdestä oluesta humalaan tulee. 🤔 Silti vain tuntuu oudolta, että eikö työpäivää jaksa ilman?

No et varmaan näe klo 8-9 välillä.

8-10 välillä = Voin mennä kauppaan vaikka 8.45 ja olla kassalla yhdeksän jälkeen. Voin mennä kauppaan 8.30 ja olla kassalla yhdeksältä. Voin mennä kauppaan kahdeksalta ja olla kassalla ennen yhdeksää, ja se on se kerta, kun en näe. Toi joku muu kerta, vaikka olen kassalla yhdeksän jälkeen. Liki=melkein.

Vierailija
93/296 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin valtiotasolla oli tärkeämpää pitää baarit auki kuin lasten harrastukset.

Kertoo jotain arvopohjasta.

Vierailija
94/296 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ajatellut, että oon vähän vainoharhainen, kun on sellainen tunne, että joku kyttää mun ostoksia, mutta enpä olekaan.

Vierailija
95/296 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka saada paskasta ketjusta huonompi?

Houkuttelemalla nisti paikalle jankkaamaan

Ja joku luulee ettei kannabis aiheuta riippuvuutta? Mitähän tuo sitten on. Pakkomielteinen psykoosi päällä 24/7

Tää palstan kannabis-jankuttaja on erinomainen esimerkki siitä mitä kannabis aivoille tekee. Niillä alkaa aina pahasti levy jumittamaan, rasittavia tapauksia 😒

Vierailija
96/296 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kaupan kassa, mutta käyn kaupassa useimmiten aamulla 8-10 välillä. Liki joka kerta näen 50-60 v työikäisen ja työtä tekevän näköisen miehen ostamassa kaljaa. Useimmiten sellaisia muoviin pakattuja tölkkipakkauksia, en tiedä kuinka monta niissä on. Mietin aina, että missä ne niitä siihen aikaan juo? Onko jossain miesvaltaisissa duunaritöissä tavallistakin, että otetaan poikien kanssa kaljat työpäivän aikana? Noh, mikäs siinä, jos eivät aja. Harva ukko kai yhdestä oluesta humalaan tulee. 🤔 Silti vain tuntuu oudolta, että eikö työpäivää jaksa ilman?

Eivät kaikki ihmiset ole töissä virka-aikaan. On 2-vuorotyöläisiä, 3-vuorotyöläisiä, viikonlopputyöläisiä, keikkatyöläisiä, yrittäjiä, jotka voivat jossain määrin päättää itse työaikansa (esim.it-ala) jne.

Jollain voi olla remontti meneillään ja ostetaan talkooporukalle kaljat ruuan kylkeen. Näin meilläkin on tehty.

Ja niitä kaljojahan EI ole pakko juoda juuri sinä päivänä kun ne on ostettu. Säilyvät hieman paremmin kuin maito. Ihme kyttäämistä. Only in Finland.

PS. Millainen on ”työtä tekevän näköinen” mies? Nyt on koronankin jäljiltä jo aika paljon työttömiä, ihan tavallisia ihmisiä.

Vierailija
97/296 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mene maalla hyvin, kun töissä käy tuollaisia juntteja. Pitäisit huolen omista asioistasi.

Vierailija
98/296 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka saada paskasta ketjusta huonompi?

Houkuttelemalla nisti paikalle jankkaamaan

Ja joku luulee ettei kannabis aiheuta riippuvuutta? Mitähän tuo sitten on. Pakkomielteinen psykoosi päällä 24/7

Te alkoholidementikot ette vain tajua omaa tilaanne ja siksi hyökkäätte vähähaittaisen nautintoaineen puolustajan henkilöön.

Vierailija
99/296 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä huomaa, että oot kaupan kassa... ja ei, ei sinusta tule myöhemminkään pääministeriä.

Vierailija
100/296 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

So what ????

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä