Olen kaupan kassa, ja sunnuntainakin yli 50% asiakkaista ostaa alkoholia
Ei mene hyvin tällä maalla. Sama juttu maanantaisin.
Kommentit (296)
Elämä on yhtä bilettämistä ilman huolta huomisesta koska raha ei lopu kesken joten muistakaa tehdä ahkerasti töitä sekä stressata työn orjat :-D
Kaikki ihmiset eivät ole vapaalla viikonloppuisin. Eikä niitä kaljoja ole pakko juoda heti kun pääsee kotiin.
0/5
en tiennyt että kassat käyttää tätä sivustoa.
No nii... Niin minäkin jos satun sunnuntaina käymään. Ei nääs ole väliä milloin otan, ja kaupassa käyn kun saan kyydin. Usein kerran kuussa.
Kai niillä kuitenkin on maski, että edes haluavat suojella muita ja välittävät muista?
Kävin just hakee pari bisseä ja paketin makkaraa. Aattelin pienet ilta grillaukset tässä pistää tulille rankkojen pihahommien jälkeen.
Mitä sitten? Sunnarit on ihan legenda, itse olen pe-la lähes aina töissä. Mitä se sua hiertää jos ostan muutaman lonkeron?
Shoppailun viikonpäivällä ei ole vaikutusta mun alkoholinkulutukseen. Usein ostan oluet tiistaisin, salkullisen kerrallaan, 1-2 salkkua kuukaudessa ja 12-pack lonkeroa, kun olen kuskaamassa lapsia harratukseen. Ai niin, mä en edes juo olutta.
Jaa. Olen itse ostanut kaljaa sunnuntaina eri paikoista. Aina vähintään 4/5 asiakkaista EI osta alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
Kävin just hakee pari bisseä ja paketin makkaraa. Aattelin pienet ilta grillaukset tässä pistää tulille rankkojen pihahommien jälkeen.
Eikö grillimakkarasta voi nauttia ilman alkoholia?
Missäs kaupassa tämä puotipuksu työskentelee niin tiedän välttää?
Tietääkö työnantajasi että moralisoit keskustelupalstalla maksavia asiakkaita? Vois työt loppua kun tietäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulevia alkoholisteja, joilta voidaan lopulta ryöstää alkoholihuumeella laillisesti kaikki omaisuudet. Alkoholiriippuvuus on synnyttyään heroiinin luokkaa, joten harva pääsee eroon ennen kuolemaansa jos siihen riippuvuuden kehittää, ja jokainen tulee riippuvaiseksi lopulta kun vain käyttää riittävästi alkoholia. Sama heroiinilla ja muillakin kovilla huumeilla. Alkoholi tuhoaa noin viidenneksi kokeilijoistaan, ja touhu on ihan "venäläistä (huume)rulettia.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/nama-ovat-maailman-viisi-addiktoivin...
.
"Nämä ovat maailman viisi addiktoivinta ainetta: Alkoholi ja tupakka samassa sarjassa kovien huumeiden kanssa."
Ei löydy. Jep jep...
Mistä tiedät milloin tai kuinka nopeasti se alkoholi juodaan? Muutenkin ihme kyttääjämyyjä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät milloin tai kuinka nopeasti se alkoholi juodaan? Muutenkin ihme kyttääjämyyjä.
"Myyjä"
Vierailija kirjoitti:
Aika mietoja ne kaupassa myytävät alkoholijuomat on. Enemmän olisin huolissani, jos ihmisistä iso osa ostaisi maanantaina esim. vodkaa.
Käypäs maanantaina puolenpäivän aikaan jossain kaupungin puistossa, niin siellä ne alan harrastajat kaljoittelevat keskellä päivää eikä ole kiire minnekään.
Suomessa alkoholihuume on merkittävin ja kallein yhteiskuntamme tuhoaja.
Mä usein ostan koko viikon sapuskat sunnuntaina tai maanantaina, kun on vapaapäivät. Kyllä siinä oluita ja siidereitäkin tulee osteltua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö grillimakkarasta voi nauttia ilman alkoholia?
Tietenkin voi, mutta minä valitsin nyt kylkeen olutta.
Pitää se pari tasottavaa