Olen 51-vuotias mies ja elämä näyttää olevan ohi
22 vuotta meni kahdessa vakavassa suhteessa ja sinä aikana entinen atleetti muuttui nykyiseksi kotletiksi. Tai ainakin sinne päin. Talous kunnossa, työpaikka on vaikka olenkin vain duunari, harrastukset ovat sopivan hintahtavia nykyaikaan mutta naista joka todella arvostaisi hyvää kohtelua ei vain löydy.
Kiikkuun vai ei?
Kommentit (141)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä se vasta alkaa tuossa iässä!!
Mun elämä on ohi, vanha nainen on turha.
N35Höpsistä, sullakin parhaat vuodet vielä edessä!
N47
Kyllä 35 jälkeen elämä on ohi.
Ymmärrän, näin viisikymppisenä tuntuu kyllä että elämä on ohi. On jatkuvaa kipua, kaikki asiat perseellään. Kaikilla ei tietenkään ole näin, mutta joillakin on.
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat henkisesti heikolta mieheltä. Kiikkuun vaan.
Sinä (tuon edellisen viestin kirjoittaja) sen sijaan vaikutat tyypiltä,jota en kyllä suosittelisi ystäväksi kenellekään.
Et kertakaikkiaan ansaitse, enkä toivo sinulle tuolla luonteellasi yhtään ystävää.
Parasta olisi kun ihmiset vain hoksaisivat sinusta mahdollisimman pian sen mikä sinä oikeasti olet ja jättäisivät sinut vain omiin oloihisi ja jatkaisivat omaa elämäänsä eteenpäin.
Sitä toivon myös ap:lle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsitkö omanikäistäsi seuraa vai parikymppisiä?
Periaatteessa ei väliä mutta parikymmpiset on yleensä liian pentuja ja viiskymppiset liian katkeria. Haaveilen 35-45 yh-äidistä joka haluaa vielä elää.
Oma tekstisi ei kuulostanut katkeralta?
Ei kannata heittää vielä ns. kirvestä kaivoon.
Kuvailemasi perusteella olet mitä mainioin tyyppi, vaikka lenteletkin nyt hieman alamaissa. Itse asiassa sinulla on täsmälleen samat harrastukset kuin omalla miehelläni! Toki voit hakea suhdetta ulkomailta, mutta kyllä Suomestakin löytyy varmasti naisia, joita fiksu seura kiinnostaa. Kotletista huolimatta. Tämä aika nyt on vain mitä on, rajoituksineen kaikkineen. Mutta kesä on tulossa! Aurinkoa matkallesi!
No höpö!
Mä luulen, että jos ap:llä on vaikeuksia löytää naisseuraa, niin johtuu siitä, että hänellä itsellään kriteerit liian korkealla.
Odottelet, että löydät 25-vuotiaan naisen tuomaan nuoruuden takaisin?
Ei kai ole uutinen, että tällaiset vanhempi mies/nuori nainen suhteet perustuvat yleensä rahaan/ valtaan, eikä nyt ihan jokainen tavismies kuitenkaan vedä puoleensa täysin eri elämänvaiheessa olevaa nuorta naista.
Jospa katselet niitä ikäisiäsi naisia?
(Tämä ei toki sulje pois, että tosirakkaus ei katso ikää)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne sun hintahtavat harrastukset on?
Ruoanlaitto/viinit, taide/antiikki, lukeminen.
ap
Oi, voisin grillata sulle hanhenrintaa hyvän pinot noirin kera.
Vierailija kirjoitti:
No höpö!
Mä luulen, että jos ap:llä on vaikeuksia löytää naisseuraa, niin johtuu siitä, että hänellä itsellään kriteerit liian korkealla.
Odottelet, että löydät 25-vuotiaan naisen tuomaan nuoruuden takaisin?
Ei kai ole uutinen, että tällaiset vanhempi mies/nuori nainen suhteet perustuvat yleensä rahaan/ valtaan, eikä nyt ihan jokainen tavismies kuitenkaan vedä puoleensa täysin eri elämänvaiheessa olevaa nuorta naista.
Jospa katselet niitä ikäisiäsi naisia?
(Tämä ei toki sulje pois, että tosirakkaus ei katso ikää)
Aapeehän sanoi että 25 on liian nuori, haussa 35-45.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ai, kyllä kelpaisi. Perjantaina juuri meinasin ostaa hanhenrintaa mutta sitten päädyinkin riistakäristykseen.
ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi minä, sinua 10 vuotta nuorempi nainen, hoikka ja viehättävä, ottaisin sinut, viisikymppisen miehen edes, kun puolta nuorempiakin pyörii kehässä?
Ootko varma että ne kolme kymmpiset haluavat vanhaa naista ? He taas katsovat 20 vuotisia.
Lähde Gambiaan, kyllä siellä naisiakin on! Aivan erilaisia kuin suomessa, tykkäävät rekee-musikista, hyvästä yrtillä maustetusta elämästä ja tanssista. Toivuin vakavasta ja syvästä masennuksesta siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ai, kyllä kelpaisi. Perjantaina juuri meinasin ostaa hanhenrintaa mutta sitten päädyinkin riistakäristykseen.
ap
Ja tosiasiassa Poprilli mikrossa,
Vierailija kirjoitti:
Ota Jeesus sydämmeesi ja lähde Taivaan kotiin. Siellä ei tarvitse ajatella noita ikäviä ajatuksia. TEE SE NYT! ÄLÄ EPÄRÖI! TEE SE NYT HETI!
Tee se sinä ,senkin vouhottaja. Sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Lähde Gambiaan, kyllä siellä naisiakin on! Aivan erilaisia kuin suomessa, tykkäävät rekee-musikista, hyvästä yrtillä maustetusta elämästä ja tanssista. Toivuin vakavasta ja syvästä masennuksesta siellä.
Gambiassa on vaan apinoita.
Eikö tältä palstalta löytyisi sulle kiva kumppani? Laita sähköpostiosoite, johon kiinnostuneet voivat kirjoitella 😊👍
Vierailija kirjoitti:
Tuonikäisiä sinkkujahan luulisi olevan reilusti kun moni eronnut. Tosin ehkäpä kypsemmät naiset nauttivat nyt yksinolosta, eivätkä kaipaa uutta suhdetta.
Kypsemmät naiset rynnivät kuntosaleille iskemään meitä nuoria kolleja. Tälläkin hetkellä saa käydä lähes viikottain kolmen eri ex-rouvan luona illallisilla, hieronnoissa ja saunotettavana sekä kylvetettävänä. Rankkaa on, mutta en valita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Kuulostat mieheltä minun makuun, itsellä sama, kahdessa pitkässä suhteessa meni 23-vuotta. Jos saisin muuttaa jotain, olisin lähtenyt 20-vuotiaana maailmalle ja tehnyt elämäni siellä. Nämä suhteet eivät olleet minulle oikeita, koska halusimme eri asioita. Olen ajatellut, kun lapseni täysi-ikäinen eli kohta, muutan ulkomaille ja etsin onneni sieltä. Suomesta en ole onnea löytänyt. Suomalaiset ovat liian suorituskeskeisiä ja tylsiä, nämä ovat minun kokemukseni. Minä haluan nauttia elämästä en suorittaa sitä.
Nainen51
Mihin ihmeeseen perustuu käsitys siitä, että yli viisikymppiset naiset ovat katkeria. Itse ainakin elän elämäni rennointa ja mukavinta aikaa. Kaikkea on, eikä huolia enää. Olen aina pitänyt huolta kunnostani ja itsestäni eli mitään terveyshuolia ei ole. Pahin aika elämässä oli kun lapset olivat pieniä, rakennettiin eikä ollut vakityötuloihin.
Voit elää vielä hyvinkin 30 vuotta, joten ei kannata tässä vaiheessa päättää että kaikki on ohi.
Ero on rankka juttu, varsinkin noin pitkän ajan jälkeen, mutta siitäkin pääsee yli vähitellen.
Hieman epäilyttää kun sanoit, että et löydä naisia jotka "todella arvostaisi hyvää kohtelua". Mitä se sun hyvä kohtelusi oikeasti on? Anna joku esimerkki, mistä asioista naiset ei tykkää.
Kannattaa ottaa huomioon, että ikäisilläsi naisilla on monesti parempi itsetunto ja kovemmat vaatimukset kuin nuoremmalla. Toisaalta sulla ei ole enää paljon mahdollisuuksia nuoriin naisiin. Ehkä tässä on kasvun paikka sinulle, pitää oppia kohtelemaan naisia sellaisella tavalla, jota he arvostavat.
Mutta ei heteromiehillä.
T. Tosimies/Buick57