Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 51-vuotias mies ja elämä näyttää olevan ohi

Vierailija
25.04.2021 |

22 vuotta meni kahdessa vakavassa suhteessa ja sinä aikana entinen atleetti muuttui nykyiseksi kotletiksi. Tai ainakin sinne päin. Talous kunnossa, työpaikka on vaikka olenkin vain duunari, harrastukset ovat sopivan hintahtavia nykyaikaan mutta naista joka todella arvostaisi hyvää kohtelua ei vain löydy.
Kiikkuun vai ei?

Kommentit (141)

Vierailija
101/141 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"harrastukset ovat sopivan hintahtavia nykyaikaan"

Huutista, ota tää. Pistin 20€ tulemaan.

Vierailija
102/141 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rupea järjestämään takapihallasi laittomia kukkotappeluita ja kutsu Etelä-Amerikkalaiset ja Kaakkois-Aasialaiset tuttusi pelaamaan. Voit tutustua uusiin mielenkiintoisiin naisiin eri kulttuureista.

Mitä ihmeen järjenjättiläisiä täällä pyörii?

Mitä saat tuollaisesta p:n jauhamista?

Eikö useimmat naiset pidät eksotiikasta, kansainvälisyydestä ja erikoisemmista harrastuksista??? Tukehdu sinä siihen K-kaupan K-menu naamamakkaraasi kun minä syön kukkoa viinissä, latinoseurassa!

Taitaa olla muikkukukkoa viineissäs, lapanen vieressä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/141 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoranpennuille käy elämässä ohraisesti. Olen pahoillani aloittaja.

Vierailija
104/141 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsitkö omanikäistäsi seuraa vai parikymppisiä?

Tämä! Ap on kummissaan kun parikymmppiset ei osoita kiinnostusta. Ja omanikäiset ei tod kiinnostele.

Vierailija
105/141 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Olen 52v nainen ja tuntuu, että vihdoin on tie auki edessä. Lapset lähdössä kohtsillään kotoa, olen löytänyt mielenkiintoisen uuden työn jne. Ei tulisi mieleenkään linkittää hyvinvointiani enää kehenkään miehiin, kaikkei vähiten etsin tässä vaiheessa elämää ruikuttavaa riippakiveä tai muuta perässä vedettävää. Ollaan eri elämänvaiheissa vaikka saman ikäiset.

106/141 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne sun hintahtavat harrastukset on?

Ruoanlaitto/viinit, taide/antiikki, lukeminen.

ap

Aa, siis oot tosiaan vähä naismainen, naiset oikeasti tykkää jostain vähä muusta...

Tämähän kuvaa hieman tyylikkäämpää ihmistä , ja sivistynyttä.

Ei kaikki hae läskisoosin syöjiä  ja makkaran grillaajia. 

107/141 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisit kokeilla miesseuraa, taitaa kiinnostaa, muttet tohdi vielä sanoa ihan suoraan. Viiksekäs miesystävä vierelle mökille, soutamista ja fyysisiä aktiveetteja, homosteluun tutustumista ja hyvää ruokaa. Voisitte ryhtyä vaikka nudisteiksi ja perustaa homomiesten nudistiyhteisön. Tsemppiä.

Ilmeiseti itse olet kokeillut.Oliko jännää? Onko teillä perustettuna kerho?

Vierailija
108/141 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostakin syystä nämä yli 50-vuotiaat ukkelit eivät ymmärrä minkälainen uhraus on luopua mukavasta kotlettielämästä ja ryhtyä toteuttamaan itseään reilusti nuoremman naisen ambitioita elämän suorittamiseksi. Nauratti melkein kun yksi miespolo selitti olevansa hermoromahduksen partaalla kun nuori vaimo haluaa heidän viettävän ihanaa romanttista Instagram-elämää. Hänelle se tiesi jatkuvaa raatamista ja asioiden järjestelyä.

109/141 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuonikäisiä sinkkujahan luulisi olevan reilusti kun moni eronnut. Tosin ehkäpä kypsemmät naiset nauttivat nyt yksinolosta, eivätkä kaipaa uutta suhdetta.

Mulle kelpais kovasti mies 14 vuoden yksinolon jälkeen.

N44

Jätä miehelle esitys että jätät osoitteesi Modelle ..... Ois vaan niin kiva jos nappaisi. 

Vierailija
110/141 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluun seksiä useasti päivässä ja myös sen että mun pimppaa nuollaan kunnolla. Sopiiko?

Vierailija
111/141 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi puhut naisestasi kuin grillimakkarasta?

Eiköhän ap tarkoittanut kuvauksella itseään.

Vierailija
112/141 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suomalaisia viiskybäsiä naisia ja miehiä ole tarkoitettu enää yhteen. Näkeehän sen täältäkin että vihaksi muuttuu viimeistään muutamassa kuukaudessa.

Nuori donna on järkisyin tarkasteltuna typerä valinta. Mutta tehdäänhän me typeriä ostoksiakin. Parempi elää, kuin odottaa arkkua 20 vuotta.

Vierailija
113/141 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No höpö!

Mä luulen, että jos ap:llä on vaikeuksia löytää naisseuraa, niin johtuu siitä, että hänellä itsellään kriteerit liian korkealla.

Odottelet, että löydät 25-vuotiaan naisen tuomaan nuoruuden takaisin?

Ei kai ole uutinen, että tällaiset vanhempi mies/nuori nainen suhteet perustuvat yleensä rahaan/ valtaan, eikä nyt ihan jokainen tavismies kuitenkaan vedä puoleensa täysin eri elämänvaiheessa olevaa nuorta naista.

Jospa katselet niitä ikäisiäsi naisia?

(Tämä ei toki sulje pois, että tosirakkaus ei katso ikää)

Aapeehän sanoi että 25 on liian nuori, haussa 35-45.

Lähes poikkeuksetta kun mies tekee aloituksen ettei hyvä mies kelpaa, paljastuukin pian, että etsitäänkin huomattavasti omaa tasoaan parempaa eli tässä tapauksessa nuorempaa naista.

En tunne myötätuntoa, etsikööt ihan rauhassa.

Vierailija
114/141 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No höpö!

Mä luulen, että jos ap:llä on vaikeuksia löytää naisseuraa, niin johtuu siitä, että hänellä itsellään kriteerit liian korkealla.

Ei kai ole uutinen, että tällaiset vanhempi mies/nuori nainen suhteet perustuvat yleensä rahaan/ valtaan, eikä nyt ihan jokainen tavismies kuitenkaan vedä puoleensa täysin eri elämänvaiheessa olevaa nuorta naista.

Lähes poikkeuksetta kun mies tekee aloituksen ettei hyvä mies kelpaa, paljastuukin pian, että etsitäänkin huomattavasti omaa tasoaan parempaa eli tässä tapauksessa nuorempaa naista.

Lähes poikkeuksetta kaltaisesi ovat läskejä rumiluksia jotka ovat mielialalääkityksellä.

Vierailija
115/141 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluun seksiä useasti päivässä ja myös sen että mun pimppaa nuollaan kunnolla. Sopiiko?

Minä voisin nuolla. Olen kielimiehiä.

Vierailija
116/141 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne sun hintahtavat harrastukset on?

Ruoanlaitto/viinit, taide/antiikki, lukeminen.

ap

Kotletti ja viinit ei tee minuun vaikutusta 😁

Vierailija
117/141 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostakin syystä nämä yli 50-vuotiaat ukkelit eivät ymmärrä minkälainen uhraus on luopua mukavasta kotlettielämästä ja ryhtyä toteuttamaan itseään reilusti nuoremman naisen ambitioita elämän suorittamiseksi. Nauratti melkein kun yksi miespolo selitti olevansa hermoromahduksen partaalla kun nuori vaimo haluaa heidän viettävän ihanaa romanttista Instagram-elämää. Hänelle se tiesi jatkuvaa raatamista ja asioiden järjestelyä.

Puhut vähän mutta asiaa. Naisen pitäisi olla erikoinen tapaus jotta tuohon jaksaisi ruveta. Ikä ei välttämättä kyllä vie tuota pois kaikilta naisilta.

mies53v

Vierailija
118/141 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei suomalaisia viiskybäsiä naisia ja miehiä ole tarkoitettu enää yhteen. Näkeehän sen täältäkin että vihaksi muuttuu viimeistään muutamassa kuukaudessa.

Nuori donna on järkisyin tarkasteltuna typerä valinta. Mutta tehdäänhän me typeriä ostoksiakin. Parempi elää, kuin odottaa arkkua 20 vuotta.

Minkäköhänlainen "nuori donna" on lihavalle ja kouluttamattomalle ap:lle mahdollinen? Ei naiset halua selvästi vanhempaa miestä, joten ei ap pääse mistään "nuorten naisten poolista" valitsemaan. Onnellinen saisi olla, jos löytää ikäisensä tai vanhemman järkevän naisen. Muuten ap jää yksin ja jatkaa mässäilyä ja ryypiskelyä aikaiseen hautaansa asti.

Vierailija
119/141 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No höpö!

Lähes poikkeuksetta kaltaisesi ovat läskejä rumiluksia jotka ovat mielialalääkityksellä.

En suinkaan sinä pienipip pelinen pel le. Normaalipainoinen ja naama keskiarvoa parempi. Vi tuttaa vaan suoraan sanoen yli-ikäiset yrittäjät jotka eivät tajua että EI kiinnosta. Mutta tasohan on sitä mitä kukakin saa eli yrittäkööt kunhan ei lähesty minua.

Vierailija
120/141 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No höpö!

En suinkaan sinä pienipip pelinen pel le. Normaalipainoinen ja naama keskiarvoa parempi. Vi tuttaa vaan suoraan sanoen yli-ikäiset yrittäjät jotka eivät tajua että EI kiinnosta. Mutta tasohan on sitä mitä kukakin saa eli yrittäkööt kunhan ei lähesty minua.

Taidat olla se ainoa jota ei lähestytty.

-sivusta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä